Pobierz materiał i Publikuj za darmo

L.U.C, raper i producent, laureat Paszportu "Polityki" w 2010 roku, prywatnie znany jest ze swojego zamiłowania do rowerów. Znajduje to odbicie w najnowszym wideo, promującym Wrocław jako idealne miejsce dla rowerzystów miejskich.
Spot obejrzeć pod adresem: https://youtu.be/6OOPPrJHzX8
"Postanowiłem podkreślić fakt, że we Wrocławiu prawie zawsze jest o kilka stopni cieplej niż w innych miastach. Wiosna zaczyna się tu wcześniej, a zima przychodzi później. Do tego jest tak płasko, że jak popracujemy nad kondycją to można jeździć do pracy bez podręcznego zestawu kabiny prysznicowej. Tu aż trudno się spocić. Dla lepszego powietrza postanowiliśmy się jednak ciut ‘napocić’ nad tym spotem" - mówi L.U.C.
Animacja została stworzona przez wrocławskie studio Juice (odpowiedzialne wcześniej m.in. za spot, zapowiadający Zimowe w Igrzyska w Soczi dla BBC Sport) oraz Jana Kallwejta. Zarówno pierwsze video, czyli instrukcja korzystania z systemu Wrocławski Rower Miejski, jak i kolejna produkcja to wynik inicjatywy Nextbike Polska, największego w Polsce operatora publicznych wypożyczalni rowerowych (obsługuje systemy m.in. we Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu czy Lublinie).
W stolicy Dolnego Śląska z Wrocławskiego Roweru Miejskiego mieszkańcy korzystają od czerwca 2011 roku. W tym czasie dokonano 110 tysięcy rejestracji użytkowników, którzy dokonali już 1,4 miliona wypożyczeń.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.10.2015, 13:54 |
Źródło informacji | Nextbike Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Odzyskiwanie należności w sektorze ubezpieczeń
Nieuregulowane płatności stanowią istotny problem w sektorze ubezpieczeniowym oraz czynnik, który może mieć negatywny wpływ na cash flow. Dlatego warto zapoznać się z możliwymi narzędziami windykacji miękkiej - tak, aby zwiększyć odzyskiwalność zaległych kwot, a jednocześnie zoptymalizować ten proces. Oto możliwe rozwiązania.- 20.05.2025, 15:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.
-
Image
„Hydrate for Great Moments” - nowa kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią „Hydrate for Great Moments” z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.- 20.05.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OSHEE
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ