Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wiedeń, 23 października 2015 r. - W 2014 r. australijska komisja ds. konkurencji i konsumentów (ang. Australian Competition and Consumer Commission; ACCC) zaczęła badać działalność firmy Lyoness w Australii po sygnałach od przedstawicieli konkurencji, jakoby Lyoness była piramidą finansową.
Wyniki dochodzenia ACCC przekazano Federalnemu Sądowi Australii, który na ich podstawie orzekł jednoznacznie, że Lyoness nie jest piramidą finansową, a jej działalność sprzedażowa jest legalna.
"Udało nam się odeprzeć wszystkie zarzuty i wykazać ponad wszelką wątpliwość, że firma Lyoness działa z poszanowaniem przepisów Australii" - mówił o decyzji sądu James O’Sullivan, dyrektor zarządzający Lyoness Australia.
Lyoness
Grupa Lyoness prowadzi działalność na trzech obszarach za pośrednictwem dwóch marek. Marka Lyoness obejmuje społeczność kupujących i program lojalnościowy. Grupą docelową są w tym przypadku klienci, którzy chcą zaoszczędzić, dokonując zakupów w systemie Lyoness (Cashback), jak również sprzedawcy zainteresowani uczestnictwem w międzynarodowym wielobranżowym programie lojalnościowym. Z kolei marka Lyconet odzwierciedla wszystkie działania marketingowe Grupy Lyoness. Do jej grupy docelowej zaliczają się osoby pracujące na własny rachunek oraz spółki. Grupa Lyoness działa w 46 krajach na wszystkich kontynentach. Z korzyści oferowanych przez Lyoness korzysta ponad 5 mln klientów, którzy mogą robić zakupy w przeszło 50 tys. punktach sprzedaży na całym świecie. Więcej informacji znaleźć można na stronie: www.lyoness.com.
KONTAKT:
James O’ Sullivan
Dyrektor zarządzający Lyoness Australia Pty LTD
e-mail: office@lyoness.com.au
tel. +61 2 9007 1000
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.10.2015, 18:48 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |