Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jednym z elementów inicjatywy "20:20" jest wzmocnienie pozycji i przyspieszenie (do 2020 r.) rozwoju 20 tys. przedsiębiorczych kobiet z gospodarek rozwijających się. Warsztaty Connect & Accelerate łączą w sobie kapitał ludzki, sieci kontaktów i zasoby, które pozwalają na zrównoważony rozwój i tworzenie społeczności przedsiębiorczych kobiet.
"Przedsiębiorcze kobiety są główną siłą napędową gospodarki światowej - mówi Dana Brice Smith, współzałożyciel Trestle Group Foundation. - Przy odpowiednim wsparciu mogą osiągnąć więcej, a nie tylko tworzyć potencjał gospodarczy i rozwój firmy. One napędzają postęp społeczny i zmiany".
Warsztaty skierowane są do kobiet, które:
- mają własne firmy działające od 1 roku do 3 lat,
- mają pomysł na rozwój swojego biznesu i jego skalowalność,
- pragną rozwijać się i osiągnąć sukces,
- są zaangażowane w swoją pracę i chcą współpracować z innymi uczestniczkami w trakcie warsztatów,
- są gotowe polecić warsztaty przyszłym potencjalnym uczestniczkom,
- znają język angielski w stopniu komunikatywnym.
Pytania dotyczące szkolenia należy kierować (w języku angielskim) na adres: tgf2020training@trestlegroupfoundation.org.
Partnerami akcji są: stowarzyszenie macherki.com, You'll marketing & branding.
Trestle Group Foundation to innowacyjna organizacja non-profit, która poprzez wspieranie przedsiębiorstw kierowanych przez kobiety zajmuje się tworzeniem i rozwijaniem zrównoważonego potencjału gospodarczego w obszarach rozwijającej się gospodarki. Fundacja została założona w 2005 r. w oparciu o nowy model non-profit i kieruje się przekonaniem, że przedsiębiorczość jest paliwem napędzającym potencjał gospodarczy, rozwój i postęp społeczny.
Czas i miejsce wydarzenia:
7 listopada 2015 r. (sobota), godz. 9:00 - 17:30
Business Link Trójmiasto
Olivia Business Centre
al. Grunwaldzka 472
80-309 Gdańsk
KONTAKT:
Joanna Hajduczenia
tel. +48 506 073 513
e-mail: j.hajduczenia@youll.pl
Program: http://bit.ly/1LuUyMT
Facebook: https://www.facebook.com/events/738363629630621/
Zapisy: http://bit.ly/1LP25nQ
Inicjatywa: www.tgf2020.org
Fundacja: www.trestlegroupfoundation.org
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 26.10.2015, 14:46 |
| Źródło informacji | Trestle Group Foundation |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ