Newsletter

Uber od dziś dostępny we Wrocławiu i w Poznaniu

05.11.2015, 09:59aktualizacja: 05.11.2015, 09:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Uber
Uber
- Od czwartku do niedzieli wszyscy użytkownicy Ubera we Wrocławiu i w Poznaniu otrzymają automatycznie 5 darmowych przejazdów. - W obu miastach Uber spotkał się z ogromnym zainteresowaniem: jeszcze przed uruchomieniem aplikacji we Wrocławiu użytkownicy chcieli zamówić przejazdy ponad 20 000 razy, a w Poznaniu – ponad 16 000 razy. - Od czasu wejścia Ubera na rynek w Warszawie 15 miesięcy temu, użytkownicy w całej Polsce uruchomili aplikację około 4 mln razy.

Wrocław i Poznań, 5 listopada 2015 r. - Dzisiaj Uber uruchamia dostępność aplikacji we Wrocławiu i w Poznaniu. Dołączają one tym samym do dynamicznie rosnącej liczby miast z całego świata, których mieszkańcy mogą korzystać z wygodnej alternatywy komunikacyjnej. Start aplikacji jest odpowiedzią na ogromne zainteresowanie mieszkańców Poznania i Wrocławia - jeszcze przed uruchomieniem usługi próbowali oni zamówić przejazd za pomocą przycisku w aplikacji ponad 36 000 razy. W ciągu pierwszych 4 dni od uruchomienia aplikacji (od czwartku 5 do niedzieli 8 listopada), użytkownicy w obu miastach otrzymają automatycznie 5 darmowych przejazdów.

Uber to aplikacja, która łączy użytkowników z prywatnymi kierowcami, zapewniając bezpieczne, wygodne i przystępne cenowo przejazdy – za pomocą jednego kliknięcia. Wszystkie transakcje są przeprowadzane w sposób elektroniczny, przy użyciu karty kredytowej lub płatniczej przypisanej do konta użytkownika, a po każdym przejeździe użytkownik dostaje maila z rachunkiem za przejazd.

Uber oferuje różne produkty w 344 miastach w 63 krajach na całym świecie, a każdego dnia użytkownicy wykonują prawie 3 miliony przejazdów zamówionych przez aplikację. W Polsce Uber wszedł na rynek 15 miesięcy temu i jest już dostępny w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, a od dziś także we Wrocławiu i w Poznaniu. Aplikacja została entuzjastycznie przyjęta przez polskich użytkowników - od początku działalności Ubera w Polsce uruchomili oni aplikację blisko 4 mln razy.

Kacper Winiarczyk, dyrektor ds. operacyjnych Ubera w Polsce powiedział: „Uber umożliwia przejazdy z punktu A do punktu B i pomaga łączyć ludzi w sposób bezpieczny, przystępny cenowo i wygodny - za pomocą jednego kliknięcia w ekran telefonu. Byliśmy pozytywnie zaskoczeni tak olbrzymim zainteresowaniem aplikacją we Wrocławiu i w Poznaniu, jeszcze zanim pojawiła się w tych miastach. Oznacza to, że musimy prosić użytkowników o cierpliwość, zwłaszcza w najbliższy weekend w trakcie trwania promocji - nasi partnerzy będą bardzo zajęci!”

Kim są użytkownicy Ubera w Polsce i dlaczego go wybierają?

Młodzi, otwarci na nowe technologie i innowacyjne rozwiązania – jak wynika z badania przeprowadzonego przez IPSOS w sierpniu 2015 roku, tak najkrócej można opisać typowych użytkowników aplikacji Uber w Polsce*. Cenią oni wygodę stosowanych rozwiązań, bezpieczeństwo (możliwość udostępnienia czasu i trasy przejazdu przyjaciołom i rodzinie, informacje o kierowcy i jego samochodzie dostępne w aplikacji przez przejazdem, rygorystyczny proces uwierzytelniania każdego partnera dołączającego do platformy), przejrzystość (użytkownik ma możliwość potwierdzenia ceny przejazdu przed jego rozpoczęciem). Na kwestię bezgotówkowych płatności i zamawiania za pomocą jednego kliknięcia zwrócił też uwagę pochodzący z Wrocławia Michał Sadowski, jeden z wiodących w Polsce przedsiębiorców z branży technologicznej, założyciel platformy Brand24, który był pierwszą osobą, która jechała z Uberem w tym mieście. –  „Korzystałem z Ubera w różnych częściach świata i od razu spodobała mi się prostota i wygoda tej aplikacji. Także cenowo usługa oferuje bardzo dobre warunki, choć przyznam, że kluczem była łatwość w zamawianiu, a przede wszystkim płaceniu."

Więcej informacji na temat firmy Uber oraz jej usług można znaleźć na: http://uber.com/pl/.

*Badanie użytkowników Ubera przeprowadzone przez IPSOS na zlecenie Ubera, sierpień 2015, N=912

Kontakt dla mediów:

Ilona Grzywińska

Communications Lead

e-mail: ilona@uber.com

tel. kom. 502 218 214

-

Magdalena Szulc

H+K Strategies

e-mail: magdalena.szulc@hkstrategies.com

tel. kom. 601 506 127

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 05.11.2015, 09:59
Źródło informacji Uber Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ