Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wrocław i Poznań, 5 listopada 2015 r. - Dzisiaj Uber uruchamia dostępność aplikacji we Wrocławiu i w Poznaniu. Dołączają one tym samym do dynamicznie rosnącej liczby miast z całego świata, których mieszkańcy mogą korzystać z wygodnej alternatywy komunikacyjnej. Start aplikacji jest odpowiedzią na ogromne zainteresowanie mieszkańców Poznania i Wrocławia - jeszcze przed uruchomieniem usługi próbowali oni zamówić przejazd za pomocą przycisku w aplikacji ponad 36 000 razy. W ciągu pierwszych 4 dni od uruchomienia aplikacji (od czwartku 5 do niedzieli 8 listopada), użytkownicy w obu miastach otrzymają automatycznie 5 darmowych przejazdów.
Uber to aplikacja, która łączy użytkowników z prywatnymi kierowcami, zapewniając bezpieczne, wygodne i przystępne cenowo przejazdy – za pomocą jednego kliknięcia. Wszystkie transakcje są przeprowadzane w sposób elektroniczny, przy użyciu karty kredytowej lub płatniczej przypisanej do konta użytkownika, a po każdym przejeździe użytkownik dostaje maila z rachunkiem za przejazd.
Uber oferuje różne produkty w 344 miastach w 63 krajach na całym świecie, a każdego dnia użytkownicy wykonują prawie 3 miliony przejazdów zamówionych przez aplikację. W Polsce Uber wszedł na rynek 15 miesięcy temu i jest już dostępny w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, a od dziś także we Wrocławiu i w Poznaniu. Aplikacja została entuzjastycznie przyjęta przez polskich użytkowników - od początku działalności Ubera w Polsce uruchomili oni aplikację blisko 4 mln razy.
Kacper Winiarczyk, dyrektor ds. operacyjnych Ubera w Polsce powiedział: „Uber umożliwia przejazdy z punktu A do punktu B i pomaga łączyć ludzi w sposób bezpieczny, przystępny cenowo i wygodny - za pomocą jednego kliknięcia w ekran telefonu. Byliśmy pozytywnie zaskoczeni tak olbrzymim zainteresowaniem aplikacją we Wrocławiu i w Poznaniu, jeszcze zanim pojawiła się w tych miastach. Oznacza to, że musimy prosić użytkowników o cierpliwość, zwłaszcza w najbliższy weekend w trakcie trwania promocji - nasi partnerzy będą bardzo zajęci!”
Kim są użytkownicy Ubera w Polsce i dlaczego go wybierają?
Młodzi, otwarci na nowe technologie i innowacyjne rozwiązania – jak wynika z badania przeprowadzonego przez IPSOS w sierpniu 2015 roku, tak najkrócej można opisać typowych użytkowników aplikacji Uber w Polsce*. Cenią oni wygodę stosowanych rozwiązań, bezpieczeństwo (możliwość udostępnienia czasu i trasy przejazdu przyjaciołom i rodzinie, informacje o kierowcy i jego samochodzie dostępne w aplikacji przez przejazdem, rygorystyczny proces uwierzytelniania każdego partnera dołączającego do platformy), przejrzystość (użytkownik ma możliwość potwierdzenia ceny przejazdu przed jego rozpoczęciem). Na kwestię bezgotówkowych płatności i zamawiania za pomocą jednego kliknięcia zwrócił też uwagę pochodzący z Wrocławia Michał Sadowski, jeden z wiodących w Polsce przedsiębiorców z branży technologicznej, założyciel platformy Brand24, który był pierwszą osobą, która jechała z Uberem w tym mieście. – „Korzystałem z Ubera w różnych częściach świata i od razu spodobała mi się prostota i wygoda tej aplikacji. Także cenowo usługa oferuje bardzo dobre warunki, choć przyznam, że kluczem była łatwość w zamawianiu, a przede wszystkim płaceniu."
Więcej informacji na temat firmy Uber oraz jej usług można znaleźć na: http://uber.com/pl/.
*Badanie użytkowników Ubera przeprowadzone przez IPSOS na zlecenie Ubera, sierpień 2015, N=912
Kontakt dla mediów:
Ilona Grzywińska
Communications Lead
e-mail: ilona@uber.com
tel. kom. 502 218 214
-
Magdalena Szulc
H+K Strategies
e-mail: magdalena.szulc@hkstrategies.com
tel. kom. 601 506 127
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.11.2015, 09:59 |
Źródło informacji | Uber Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
ORLEN na EKG 2025: „zielone” inwestycje mają przyszłość, ale należy zachować ostrożność PAP
Zielony rynek ma perspektywę. Jednocześnie musimy inwestować przede wszystkim po to, żeby nasz biznes mógł dobrze funkcjonować w określonym otoczeniu regulacyjnym - powiedział Konrad Jar, dyrektor wykonawczy ds. strategii i innowacji ORLEN podczas XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.- 28.04.2025, 14:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Praktyczne rozwiązanie dla rodziców – C30 Dual z podwójnym obiektywem
- 28.04.2025, 12:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
EKG 2025: kosztowna produkcja zielonego wodoru jednym z największych wyzwań dekarbonizacji
- 28.04.2025, 12:42
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ