Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wrocław i Poznań, 5 listopada 2015 r. - Dzisiaj Uber uruchamia dostępność aplikacji we Wrocławiu i w Poznaniu. Dołączają one tym samym do dynamicznie rosnącej liczby miast z całego świata, których mieszkańcy mogą korzystać z wygodnej alternatywy komunikacyjnej. Start aplikacji jest odpowiedzią na ogromne zainteresowanie mieszkańców Poznania i Wrocławia - jeszcze przed uruchomieniem usługi próbowali oni zamówić przejazd za pomocą przycisku w aplikacji ponad 36 000 razy. W ciągu pierwszych 4 dni od uruchomienia aplikacji (od czwartku 5 do niedzieli 8 listopada), użytkownicy w obu miastach otrzymają automatycznie 5 darmowych przejazdów.
Uber to aplikacja, która łączy użytkowników z prywatnymi kierowcami, zapewniając bezpieczne, wygodne i przystępne cenowo przejazdy – za pomocą jednego kliknięcia. Wszystkie transakcje są przeprowadzane w sposób elektroniczny, przy użyciu karty kredytowej lub płatniczej przypisanej do konta użytkownika, a po każdym przejeździe użytkownik dostaje maila z rachunkiem za przejazd.
Uber oferuje różne produkty w 344 miastach w 63 krajach na całym świecie, a każdego dnia użytkownicy wykonują prawie 3 miliony przejazdów zamówionych przez aplikację. W Polsce Uber wszedł na rynek 15 miesięcy temu i jest już dostępny w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, a od dziś także we Wrocławiu i w Poznaniu. Aplikacja została entuzjastycznie przyjęta przez polskich użytkowników - od początku działalności Ubera w Polsce uruchomili oni aplikację blisko 4 mln razy.
Kacper Winiarczyk, dyrektor ds. operacyjnych Ubera w Polsce powiedział: „Uber umożliwia przejazdy z punktu A do punktu B i pomaga łączyć ludzi w sposób bezpieczny, przystępny cenowo i wygodny - za pomocą jednego kliknięcia w ekran telefonu. Byliśmy pozytywnie zaskoczeni tak olbrzymim zainteresowaniem aplikacją we Wrocławiu i w Poznaniu, jeszcze zanim pojawiła się w tych miastach. Oznacza to, że musimy prosić użytkowników o cierpliwość, zwłaszcza w najbliższy weekend w trakcie trwania promocji - nasi partnerzy będą bardzo zajęci!”
Kim są użytkownicy Ubera w Polsce i dlaczego go wybierają?
Młodzi, otwarci na nowe technologie i innowacyjne rozwiązania – jak wynika z badania przeprowadzonego przez IPSOS w sierpniu 2015 roku, tak najkrócej można opisać typowych użytkowników aplikacji Uber w Polsce*. Cenią oni wygodę stosowanych rozwiązań, bezpieczeństwo (możliwość udostępnienia czasu i trasy przejazdu przyjaciołom i rodzinie, informacje o kierowcy i jego samochodzie dostępne w aplikacji przez przejazdem, rygorystyczny proces uwierzytelniania każdego partnera dołączającego do platformy), przejrzystość (użytkownik ma możliwość potwierdzenia ceny przejazdu przed jego rozpoczęciem). Na kwestię bezgotówkowych płatności i zamawiania za pomocą jednego kliknięcia zwrócił też uwagę pochodzący z Wrocławia Michał Sadowski, jeden z wiodących w Polsce przedsiębiorców z branży technologicznej, założyciel platformy Brand24, który był pierwszą osobą, która jechała z Uberem w tym mieście. – „Korzystałem z Ubera w różnych częściach świata i od razu spodobała mi się prostota i wygoda tej aplikacji. Także cenowo usługa oferuje bardzo dobre warunki, choć przyznam, że kluczem była łatwość w zamawianiu, a przede wszystkim płaceniu."
Więcej informacji na temat firmy Uber oraz jej usług można znaleźć na: http://uber.com/pl/.
*Badanie użytkowników Ubera przeprowadzone przez IPSOS na zlecenie Ubera, sierpień 2015, N=912
Kontakt dla mediów:
Ilona Grzywińska
Communications Lead
e-mail: ilona@uber.com
tel. kom. 502 218 214
-
Magdalena Szulc
H+K Strategies
e-mail: magdalena.szulc@hkstrategies.com
tel. kom. 601 506 127
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.11.2015, 09:59 |
Źródło informacji | Uber Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
BTCS (d. Vakomtek) rozpoczyna emisję akcji i zapowiada ekspansję. Chce budować infrastrukturę dla globalnych sieci blockchain
Notowana na NewConnect spółka BTCS S.A. (dawniej Vakomtek S.A.) konsekwentnie realizuje nową strategię, rozpoczynając subskrypcję prywatną akcji serii F. Pozyskany kapitał zostanie w przeważającej części przeznaczony na zakup aktywów cyfrowych, które posłużą do generowania przychodów z nagród za staking na walidatorach spółki. Firma informuje również, że prowadzi zaawansowane rozmowy z kolejnymi dwoma globalnymi projektami w celu rozszerzenia działalności.- 09.09.2025, 16:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BTCS S.A.
-
Image
BingX głównym sponsorem TOKEN2049 Singapore 2025 z gościem specjalnym, legendą Chelsea FC, Johnem Terrym
- 09.09.2025, 14:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
TCL przoduje w światowych rankingach dostaw telewizorów Mini LED i pokazuje swoją silną pozycję na targach IFA2025
Napędzana innowacjami i rosnącym popytem na kinowe wrażenia w domu, firma TCL przoduje w globalnej rewolucji Mini LED i dzięki najnowszym technologiom utrzymuje silną pozycję na kluczowych rynkach europejskich.- 09.09.2025, 14:26
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ