Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 31 marca 2016 roku
W konkursie mogą wziąć udział wszyscy dziennikarze mediów ogólnotematycznych, drukowanych i elektronicznych o zasięgu ogólnopolskim oraz regionalnym, których prace zostały opublikowane lub wyemitowane pomiędzy 1 kwietnia 2015 roku a 31 marca 2016 roku.
Ideą konkursu jest promowanie i wyróżnienie aktywności dziennikarzy, którzy zwiększają społeczną świadomość na temat zagrożeń związanych z najpopularniejszymi chorobami cywilizacyjnymi, takimi jak choroby układu krążenia, cukrzyca oraz depresja, a także choroby nowotworowe. Pragniemy uhonorować dziennikarzy, którzy dzięki swojej pracy przyczyniają się do zdrowotnej edukacji Polaków, propagowania zdrowego i aktywnego stylu życia, a także lepszego zrozumienia korzyści płynących m.in. z profilaktyki i wykonywania regularnych badań kontrolnych.
W ubiegłorocznej edycji konkursu, rozstrzygniętej w czerwcu 2015 roku zwyciężyli: Pani Redaktor Barbara Kozłowska z Polskiego Radia Rzeszów za audycję pt. "Komiks kardiologiczny"; Pani Redaktor Renata Kim oraz Ewelina Lis z tygodnika Newsweek za wspólny artykuł dotyczący depresji pt. "Najbardziej wstydliwa choroba"; Pani Redaktor Patrycja Michońska z Radia Plus za audycję poświęconą chorobie nowotworowej pt. "Zadbaj o kwiat kobiecości" oraz Pani Redaktor Grażyna Morek z Twojego Stylu za artykuł w tej samej kategorii pt. "Jak matka z córką", a także Pani Redaktor Grażyna Bochenek z Polskiego Radia Rzeszów za audycję na temat cukrzycy pt. "Bardzo lubię środy". Jury przyznało również 17 wyróżnień
Serdecznie zapraszamy i zachęcamy do zgłaszania swoich prac!
Regulamin konkursu oraz formularze zgłoszeniowe są dostępne na stronach: www.servier.pl, www.dbajserce.pl oraz www.forumprzeciwdepresji.pl.
KONTAKT:
Biuro Konkursu Kryształowe Pióra
tel. kom. +48 664 118 134
e-mail: konkurs@enees.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.12.2015, 15:49 |
Źródło informacji | Servier Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Midea zostanie nowym głównym partnerem FC Barcelony
Globalna marka numer 1 w dziedzinie inteligentnych artykułów gospodarstwa domowego podpisuje pięciosezonową umowę, w ramach której jej logo trafi na koszulki FC Barcelony od sezonu 2026/2027.- 03.09.2025, 08:49
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Ponad 90% rodziców rezygnuje ze swoich potrzeb, by sfinansować edukację dzieci
- 03.09.2025, 08:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Smartney Grupa Oney
-
Image
DHL eCommerce Polska wspiera zdrowie psychiczne młodzieży. Start kampanii „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro” w ramach programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”
Początek roku szkolnego to doskonały moment, aby zwrócić uwagę na jedno z najpoważniejszych wyzwań młodego pokolenia - zdrowie psychiczne. DHL eCommerce Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem Mentalnie Równi, organizatorem programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”, rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro”. W ramach programu firma obejmie patronatem lekcje poświęcone dwóm kluczowym obszarom: przeciwdziałaniu hejtowi rówieśniczemu oraz mądremu korzystaniu z nowych technologii. W akcji ma wziąć udział 38 000 uczniów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich rodzice i nauczyciele.- 01.09.2025, 12:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: DHL
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ