Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Nowa era w likwidacji szkód
Warta Mobile to rozwiązanie, które zmienia oblicze likwidacji szkód. To nie tylko digitalizacja obsługi klienta, ale przede wszystkim zasadnicza zmiana przebiegu procesu likwidacji szkody.
"Mobilna likwidacja zdecydowanie zmienia relacje klient - ubezpieczyciel. Jej istotą jest to, że klient ma znacznie większą kontrolę i wpływ na przebieg likwidacji swojej szkody - mówi Rafał Stankiewicz, wiceprezes Zarządu Warty. - Korzystając z aplikacji Warta Mobile klient ma wgląd w swoją sprawę z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Może też szybko komunikować się z nami".
Mobilny asystent likwidacji szkody
Aplikacja WARTA Mobile pozwala klientowi w prosty sposób przejść przez proces likwidacji szkody w Warcie i być online ze swoją szkodą. Klient na bieżąco może sprawdzać co dzieje się w jego sprawie - dzięki komunikatom "push", wie jakie działania podejmuje likwidator i jakich działań ewentualnie oczekuje od niego. Może też kontaktować się z likwidatorem poprzez Messengera. Aplikacja ułatwia też wymianę dokumentów pomiędzy klientem i Wartą.
"Dzięki Warta Mobile klient może natychmiast reagować w swojej sprawie np. dostarczając dokumenty. Wykona to w bardzo prosty sposób - wystarczy zrobić telefonem zdjęcie dokumentu, czy uszkodzonego przedmiotu i wysłać za pośrednictwem aplikacji. Oznacza to koniec skanowania, faxowania i wysyłania pocztą dokumentów do ubezpieczyciela, bo do wykonania wszystkich czynności wystarczy smartfon" - wyjaśnia Emil Krajewski, lider projektu.
Co ważne, aplikacja jest zintegrowana z systemem do zarządzania likwidacją szkód. Dlatego każdy przesłany dokument jest automatycznie umieszczany w elektronicznej teczce szkodowej klienta i likwidator natychmiast może działać. Za pomocą aplikacji można też przeprowadzić online oględziny szkody. Do ich wykonania również wykorzystywany jest smartfon klienta. To wszystko maksymalnie skraca czas procedur.
Aplikacja dla każdego
Warta Mobile to aplikacja dla klientów zgłaszających w Warcie szkody ze wszystkich ubezpieczeń indywidualnych - komunikacyjnych, mieszkaniowych, podróżnych, osobowych itd. Warunkiem skorzystania z aplikacji jest posiadanie smartfona w systemie iOS lub Android. Link do sklepu z bezpłatną aplikacją wysyła do klienta konsultant, do którego zgłoszona została szkoda.
Prekursor nowych technologii w ubezpieczeniach
Dbałość o klientów i zapewnienie im najwyższych standardów obsługi od lat przyświecają działaniom Warty. Firma stosuje już z sukcesem wiele innowacyjnych rozwiązań. W ubiegłym roku, jako pierwsza na rynku, wprowadziła aplikację do zdalnych oględzin. Wdrożyła też jedną z najbardziej zaawansowanych technologicznie i procesowo aplikacji do zarzadzania zleceniami dla rzeczoznawców terenie. Warta rozwija też na szeroką skalę likwidację szkód w trybie uproszczonym. Każde z tych rozwiązań składa się na nowoczesny system, który oszczędza czas i podnosi satysfakcję klientów. Teraz Warta idzie krok dalej, wyprzedzając konkurencję i kreując nowe realia funkcjonowania rynku.
"Wciąż poszukujemy rozwiązań, które wyprzedzają oczekiwania klientów i nadają kierunek rozwoju na rynku ubezpieczeń. Dzisiaj, gdy smartfony stały się technologią oswojoną, a aplikacje mobilne są naszą codziennością stworzenie aplikacji wspierającej klientów w trudnych dla nich momentach jest dla nas naturalnym krokiem na drodze ulepszania jakości obsługi" - mówi Rafał Stankiewicz.
KONTAKT:
Iwona Mazurek
TUiR WARTA S.A. i TUnŻ WARTA S.A.
tel.+48 22 272 27 98
tel. kom. +48 503 013 242
e-mail: rzecznik@warta.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.12.2015, 13:41 |
Źródło informacji | WARTA |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu