Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kolonia, Niemcy, 28 stycznia 2016 r./PRNewswire/ - Koncern RIMOWA złożył wstępne roczne sprawozdanie finansowe za rok 2015, w którym po raz kolejny wykazuje znaczny wzrost obrotów uzyskany w ubiegłym roku. Koncern osiągnął ten wyjątkowy wynik za rok 2015 dzięki uzyskaniu całkowitego przychodu sięgającego ok. 350 mln EUR. Pokrywa się to ze wzrostem sprzedaży o 28,2% w porównaniu do roku ubiegłego (273 mln EUR w 2014 roku).
Dzięki temu koncern RIMOWA może się poszczycić ustanowieniem kolejnego rekordu, który przypisuje różnym czynnikom - m.in. wysokiej jakości swoich produktów, wieloletniej tradycji i innowacyjnemu potencjałowi spółki. Z uwagi na rosnący popyt na walizki RIMOWY spółka postanowiła zwiększyć liczbę swoich zakładów produkcyjnych na całym świecie. W ubiegłym roku, przy siedzibie głównej w Kolonii, powstał nowy pokaźny budynek, który umożliwia wdrożenie innowacyjnego procesu produkcji. W tym roku powstanie tam kolejny zakład produkcyjny. Również w Czechach powiększono powierzchnie produkcyjne i magazynowe, a w Kanadzie powierzchnia zakładu będzie nawet dwa razy większa. Rozbudowa zakładów posłuży nie tylko zwiększeniu zdolności produkcyjnej i skrócenie czasu oczekiwania na dostawy - dzięki niej we wspomnianych krajach zostaną utworzone nowe miejsca pracy.
Kolejnym znaczącym krokiem koncernu RIMOWA był sukces odniesiony w zeszłym roku związany z elektroniczną etykietą bagażową (RET) RIMOWA. Ostatnio wprowadzone innowacje zastępują tradycyjną papierową etykietę z modułem danych cyfrowych wkomponowanym w walizkę. W 2015 r. system został kompleksowo przetestowany, a w tym roku zostanie wprowadzony na rynek. Współpraca z Lufthansą stanowi ważne posunięcie dla wprowadzenia produktu i toruje drogę dla jego wykorzystania w praktyce. Walizki wyposażone w RET zostaną również umieszczone w nowym katalogu opracowanym w Japonii we współpracy z niemieckim wydaniem magazynu National Geographic.
Dieter Morszeck, prezes i dyrektor generalny koncernu RIMOWA, patrzy z optymizmem w nowy rok: "Jestem niezmiernie dumny z naszych obecnych wyników i jestem głęboko przekonany, że to dopiero początek naszej drogi. Przemawia za tym również to, że RIMOWA posiada ponad 130 sklepów w różnych państwach na całym świecie. W roku 2016 jesteśmy skazani na sukces. Najbardziej wyczekiwanym przeze mnie momentem w 2016 roku jest pierwszy lot samolotu F13, nad czym od dłuższego czasu pracuje cały zespół projektu".
RIMOWA - Germany since 1898
Źródło: RIMOWA GmbH
KONTAKT:
RIMOWA GmbH
Birgit Wenners
kierownik działu Public Relations i korespondencji
Richard-Byrd-Str. 13
50829 Kolonia
Niemcy
tel.: +49-221-9564-170
e-mail: bwenners@rimowa.de
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 29.01.2016, 12:27 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |