Newsletter

Luxury Card wprowadza na rynek trzy nowoczesne metalowe karty obsługiwane przez MasterCard

03.02.2016, 15:11aktualizacja: 03.02.2016, 15:11

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Newark, Delaware i Jackson, Wyoming - (Business Wire) - Luxury CardTM wprowadziła na rynek trzy nowe karty kredytowe oparte na opatentowanym projekcie i konstrukcji: MasterCard® Gold CardTM (złota karta - wersja najbardziej prestiżowa), MasterCard® Black CardTM (czarna karta - wersja średniej klasy) oraz MasterCard® Titanium CardTM (karta tytanowa - wersja podstawowa).

Luxury Card to jedyny program kart kredytowych na świecie oferujący pełną gamę kart metalowych i wykonanych z włókna węglowego, jak również własnościową kartę pokrytą 24-karatowym złotem oraz nielimitowane zwroty środków (cashback) z transakcji bezgotówkowych do 2% wartości transakcji.

Oprócz nowoczesnego projektu i konstrukcji karta oferuje posiadaczowi wyjątkowe korzyści, w tym:

- wiodący w branży program nagród,

- podwójne punkty w przypadku opłat za przelot. Przykładowo za uzyskanie 50 000 punktów klient otrzyma bilet o wartości 1 000 USD,

- zwroty środków (cashback) z transakcji bezgotówkowych do 2% wartości transakcji,

- zasilenie karty kwotą do 200 USD rocznie za zakup biletów lotniczych - dotyczy posiadaczy złotych i czarnych kart,

- dedykowana, całodobowa usługa konsultantów "Luxury Card ConciergeTM",

- program "VIP Hotel & Travel",

- luksusowe prezenty od najbardziej kultowych i rozpoznawalnych marek na świecie dla posiadaczy złotych i czarnych kart,

- "Luxury Magazine" - wyjątkowy przewodnik po luksusowych produktach, dostępny wyłącznie dla posiadaczy kart,

- technologia chipów gwarantująca ochronę danych zawartych na koncie.

Produkty Luxury Card skupiają się na potrzebach wynikających ze stylu życia, jaki prowadzą ich posiadacze - zarówno w kraju, jak i za granicą. "Wszystkie produkty Luxury Card zostały zaprojektowane z myślą o klientach, aby zapewnić im bezstresowe korzystanie z kart. Podejście to odzwierciedla nowo powstała strona internetowa, jak również wszystkie świadczone przez nas usługi. Nieustannie dążymy do zapewniania posiadaczom kart wyjątkowych korzyści i walorów" - zapewnia Marina Kissam, dyrektor ds. budowania więzi z klientami w Luxury Card.

Dla każdego produktu Luxury Card określono inną roczną opłatę, w zależności od zakresu korzyści dostępnych dla posiadacza. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.luxurycard.com.

Wersja źródłowa dostępna w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160203005422/en/.

Źródło: Luxury Card

KONTAKT:

Luxury Card

Marina Kissam

e-mail: marina@luxurycard.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.02.2016, 15:11
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ