Newsletter

Luxury Card wprowadza na rynek trzy nowoczesne metalowe karty obsługiwane przez MasterCard

03.02.2016, 15:11aktualizacja: 03.02.2016, 15:11

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Newark, Delaware i Jackson, Wyoming - (Business Wire) - Luxury CardTM wprowadziła na rynek trzy nowe karty kredytowe oparte na opatentowanym projekcie i konstrukcji: MasterCard® Gold CardTM (złota karta - wersja najbardziej prestiżowa), MasterCard® Black CardTM (czarna karta - wersja średniej klasy) oraz MasterCard® Titanium CardTM (karta tytanowa - wersja podstawowa).

Luxury Card to jedyny program kart kredytowych na świecie oferujący pełną gamę kart metalowych i wykonanych z włókna węglowego, jak również własnościową kartę pokrytą 24-karatowym złotem oraz nielimitowane zwroty środków (cashback) z transakcji bezgotówkowych do 2% wartości transakcji.

Oprócz nowoczesnego projektu i konstrukcji karta oferuje posiadaczowi wyjątkowe korzyści, w tym:

- wiodący w branży program nagród,

- podwójne punkty w przypadku opłat za przelot. Przykładowo za uzyskanie 50 000 punktów klient otrzyma bilet o wartości 1 000 USD,

- zwroty środków (cashback) z transakcji bezgotówkowych do 2% wartości transakcji,

- zasilenie karty kwotą do 200 USD rocznie za zakup biletów lotniczych - dotyczy posiadaczy złotych i czarnych kart,

- dedykowana, całodobowa usługa konsultantów "Luxury Card ConciergeTM",

- program "VIP Hotel & Travel",

- luksusowe prezenty od najbardziej kultowych i rozpoznawalnych marek na świecie dla posiadaczy złotych i czarnych kart,

- "Luxury Magazine" - wyjątkowy przewodnik po luksusowych produktach, dostępny wyłącznie dla posiadaczy kart,

- technologia chipów gwarantująca ochronę danych zawartych na koncie.

Produkty Luxury Card skupiają się na potrzebach wynikających ze stylu życia, jaki prowadzą ich posiadacze - zarówno w kraju, jak i za granicą. "Wszystkie produkty Luxury Card zostały zaprojektowane z myślą o klientach, aby zapewnić im bezstresowe korzystanie z kart. Podejście to odzwierciedla nowo powstała strona internetowa, jak również wszystkie świadczone przez nas usługi. Nieustannie dążymy do zapewniania posiadaczom kart wyjątkowych korzyści i walorów" - zapewnia Marina Kissam, dyrektor ds. budowania więzi z klientami w Luxury Card.

Dla każdego produktu Luxury Card określono inną roczną opłatę, w zależności od zakresu korzyści dostępnych dla posiadacza. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.luxurycard.com.

Wersja źródłowa dostępna w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160203005422/en/.

Źródło: Luxury Card

KONTAKT:

Luxury Card

Marina Kissam

e-mail: marina@luxurycard.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.02.2016, 15:11
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii