Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 15/2016 z dnia 9 lutego 2016 r., Zarząd BEST S.A. z siedzibą w Gdyni (Spółka) informuje, że łączne koszty emisji obligacji serii L2 (Obligacje) wyniosły 941 tys. złotych, w tym:
1. koszty przygotowania i przeprowadzenia oferty - 781 tys. złotych,
2. koszty sporządzenia prospektu emisyjnego, z uwzględnieniem kosztów doradztwa - 115 tys. złotych,
3. koszty promocji oferty - 45 tys. złotych.
Spółka nie ponosiła kosztów wynagrodzenia subemitentów, ponieważ nie zawierała umów subemisji w związku z ofertą obligacji. Koszty wspólne dla całego programu emisji obligacji zostały zakwalifikowane do kosztów emisji Obligacji proporcjonalnie do wartości tej emisji, przy założeniu zrealizowania całego programu na łączną kwotę 300 mln złotych. Łączna wartość kosztów emisji nie przekroczyła przewidywanych wydatków związanych z ofertą wskazanych w ostatecznych warunkach emisji Obligacji. Średni koszt przeprowadzenia subskrypcji przypadający na jedną Obligację wyniósł 2,35 zł.
Koszty emisji będą obciążać wynik finansowy Spółki. Pozycje kosztów bezpośrednio związanych z emisją Obligacji zostaną uwzględnione przy obliczaniu zamortyzowanego kosztu zobowiązania finansowego. Będą one odnoszone w ciężar kosztów finansowych w okresie trwania tej serii Obligacji z zastosowaniem efektywnej stopy procentowej.
Emisja Obligacji nastąpiła w ramach prospektu emisyjnego podstawowego zatwierdzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego w dniu 9 czerwca 2015 r. oraz w oparciu o ostateczne warunki emisji Obligacji z dnia 1 lutego 2016 r.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.02.2016, 14:25 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |