Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd "Mex Polska" S.A. z siedzibą w Łodzi ("Spółka") informuje, że w dniu 23 maja 2016 roku podjął uchwałę w przedmiocie projektu podziału zysku Spółki wpracowanego w 2015 roku, zgodnie z którą Zarząd Spółki w oparciu o politykę dywidendy Spółki przyjętą w "Strategii Rozwoju Grupy Kapitałowej "Mex Polska" S.A. na lata 2015-2019", złoży rekomendacje:
- Radzie Nadzorczej "Mex Polska" S.A. odnośnie podjęcia uchwały o rekomendacji Walnemu Zgromadzeniu podziału zysku za rok obrotowy 2015 oraz
- Walnemu Zgromadzeniu "Mex Polska" S.A. odnośnie podjęcia uchwały o podziale zysku za rok obrotowy 2015
w ten sposób, aby zysk netto w kwocie 2.939.237,31 zł (dwa miliony dziewięćset trzydzieści dziewięć tysięcy dwieście trzydzieści siedem złotych 31/100) wypracowany przez Spółkę w 2015 roku przeznaczyć:
- kwotę w wysokości 2.529.593,88 zł na wypłatę dywidendy dla akcjonariuszy Spółki, co odpowiada kwocie 0,33 zł na jedną akcję objętą dywidendą;
- kwotę w wysokości 125.136,99 zł na pokrycie strat z lat ubiegłych powstałych w wyniku ujęcia w księgach rachunkowych tzw. korekty błędu podstawowego;
- kwotę w wysokości 284.506,44 zł na kapitał zapasowy Spółki.
Dzień, według którego Zarząd rekomenduje ustalić listę akcjonariuszy uprawnionych do wypłaty dywidendy za rok obrotowy zakończony w dniu 31 grudnia 2015 roku (dzień dywidendy) to 8 lipca 2016 roku, a termin wypłaty dywidendy to 29 lipca 2016 roku.
Podstawa prawna: § 38 ust. 1 pkt 11 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.05.2016, 21:03 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |