Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Już po raz siódmy zapraszamy do Warszawy wszystkich, którym bliska jest tematyka innowacyjności i rozwoju konkurencyjności polskiej gospodarki. Dyskutując w gronie wybitnych przedsiębiorców, menedżerów, naukowców, polityków i przedstawicieli administracji chcemy przede wszystkim zachęcić polski biznes, szczególnie mały i średni, do odważnych inwestycji w innowacje. Oczekujemy również, że wnioski z Kongresu zostaną uwzględnione w rządowych planach zwiększania konkurencyjności Polski. Dotychczasowe edycje Kongresu Innowacyjnej Gospodarki dostarczały bezcennych wskazówek do tego, jak budować proinnowacyjny klimat w Polsce" - mówi Andrzej Arendarski, prezes Krajowej Izby Gospodarczej.
Tematyka tegorocznego Kongresu podzielona została na cztery bloki tematyczne: Digital, Smart cities, Zdrowie oraz Innowacyjna Infrastruktura. Szczegółowe kwestie omawiane w ramach poszczególnych bloków tematycznych dotyczyć będą m.in.: cyfryzacji w gospodarce, telemedycyny, rozwoju inteligentnych miast, finansowania innowacji, współpracy nauki i biznesu, wyzwań związanych z budową nowoczesnej infrastruktury, czy też rejestracji znaków towarowych. Szczególna uwaga poświęcona będzie kwestiom związanym z cyberbezpieczeństwem.
W ramach Kongresu odbędzie się także Szwedzko-Polskie Forum Kolejowe, które będzie okazją do rozmów B2B polskich i szwedzkich firm z branży kolejowej.
Wystąpieniom, panelom dyskusyjnym i warsztatom prowadzonym w tamach bloków tematycznych, towarzyszyć będzie prezentacja najciekawszych case studies.
W VII Kongresie Innowacyjnej Gospodarki uczestniczyć będzie ok. 700 gości. Wśród uczestników Kongresu będą m.in.: Jarosław Gowin - wicepremier i minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Jerzy Kwieciński - sekretarz stanu, Ministerstwo Rozwoju, Patrycja Klarecka - prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Michał Olszewski - zastępca prezydenta m.st. Warszawy, Maciej Witucki - przewodniczący Rady Nadzorczej Orange Polska, Kamil Wyszkowski - general director, UN Secretary General Initiative, Global Compact Poland. W dyskusjach uczestniczyć będą także przedstawiciele polskiego i zagranicznego biznesu, administracji i media.
Partnerem strategicznym VII Kongresu Innowacyjnej Gospodarki jest Orange Polska. Wśród partnerów są także: Facebook, Kapsch Telematic Services, Roche. Sponsorzy: Deloitte Digital, Novartis Oncology, Business Sweden. Partnerzy instytucjonalni to: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Centrum Przedsiębiorczości Smolna, Polska Akademia Nauk, Urząd Patentowy RP, UN Global Compact Network Poland, Park Naukowo-Technologiczny Euro-Centrum. Partnerzy medialni: PAP, Rzeczpospolita, TVP INFO, Harvard Business Review Polska ICAN Institute.
Kongres Innowacyjnej Gospodarki organizowany jest cyklicznie od 2010 roku przez Krajową Izbę Gospodarczą. Jego celem jest stworzenie otwartej platformy wymiany opinii pomiędzy wszystkimi uczestnikami-beneficjentami proinnowacyjnych działań w Polsce, która służy do wypracowania konkretnych rozwiązań, przyspieszających proces transformacji polskiej gospodarki w kierunku modelu innowacyjnego. Gośćmi specjalnymi dotychczasowych edycji Kongresu Innowacyjnej Gospodarki byli m.in.: Francis Fukuyama, Joseph E. Stiglitz oraz Charles Landry.
Informacje na temat VII Kongresu Innowacyjnej Gospodarki: http://kongresig.pl/pl/
Rejestracja na Kongres: http://formularze.kig.pl/pl/rejestracja-na-vii-kongres-innowacyjnej-gospodarki/
Akredytacja dla dziennikarzy: pr@kig.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.06.2016, 13:15 |
Źródło informacji | Krajowa Izba Gospodarcza |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ