Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd ULMA Construccion Polska S.A. informuje o powołaniu w dniu 16 czerwca 2016 r. przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy - Rady Nadzorczej na kolejna trzyletnią kadencję w następującym składzie:
Pan Aitor Ayastuy Ayastuy - ur. w 1968 r.
Wykształcenie: ukończył Wydział Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Kraju Basków w Bilbao, zdobywając tytuł Magistra Przedsiębiorczości.
Doświadczenie zawodowe: Od początku swojej kariery zawodowej związany jest z grupą ULMA. W latach 1995-1997 pracował jako Kontroler w ULMA Agricola w Oñati a następnie (1997-2000) jako Kontroler w argentyńskim oddziale ULMA Construcción. W latach 2000-2001 pełnił funkcję Dyrektora Generalnego Filii w Argentynie a w kolejnych latach (2001-2004) był Menedżerem Regionalnym w ULMA Construccion w Oñati. W 2005 powierzono mu funkcję Dyrektora Generalnego ULMA Construccion Ameryka, którą pełnił do czerwca 2008 r. kiedy to objął stanowisko Dyrektora Generalnego ULMA C y E, S. Coop. w Hiszpanii.
Inne pełnione funkcje: W latach 2008-2011 pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej ULMA System S.A., a od lipca 2008 roku do chwili obecnej Przewodniczącego Rady Nadzorczej ULMA Construccion Polska S.A.
Pan Aitor Ayastuy Ayastuy nie prowadzi żadnej innej działalności która byłaby konkurencyjna w stosunku do działalności Emitenta. Nie jest również wspólnikiem w konkurencyjnej spółce cywilnej lub spółce osobowej bądź członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek innej konkurencyjnej osoby prawnej. Nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Pani Maria Lourdes Urcelay Ugarte - ur. w 1962 r.
Wykształcenie: W 1987 roku ukończyła Wydział Zarządzania Inżynierią Przemysłową oraz studia podyplomowe o specjalności automatyzacja przemysłowa.
Doświadczenie zawodowe: W latach 1989-1994 pracowała na stanowisku Kierownika Inżynierii Produkcji, a od 1994 roku była zatrudniona w ULMA C y E S. Coop. jako Dyrektor ds. Produkcji. W ciągu następnych 15 lat pełniła funkcję Dyrektora Operacyjnego ds. Produkcji. Od 2011 roku jest Dyrektorem Zarządzającym w regionie Azji i Pacyfiku ULMA Construction.
Inne pełnione funkcje: W latach 2004-2011 pełniła funkcję Wiceprzewodniczącej Rady Nadzorczej ULMA System S.A., a od 2004 do chwili obecnej Wiceprzewodniczącej Rady Nadzorczej ULMA Construccion Polska S.A.
Pani Maria Lourdes Urcelay Ugarte nie prowadzi żadnej innej działalności która byłaby konkurencyjna w stosunku do działalności Emitenta. Nie jest również wspólnikiem w konkurencyjnej spółce cywilnej lub spółce osobowej bądź członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek innej konkurencyjnej osoby prawnej. Nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Pan Andrzej Kozłowski - ur. w 1952 r.
Wykształcenie: Magister inżynier mechanik, absolwent Politechniki Warszawskiej.
Doświadczenie zawodowe: W latach 1976 - 1990 związany zawodowo z Warszawskim Przedsiębiorstwem Budownictwa Przemysłowego ŻELBET, gdzie pracował kolejno na stanowisku Kierownika Zakładu Sprzętu, następnie Dyrektora ds. Środków Produkcji oraz na stanowisku Kierownika ds. Środków Produkcji w ramach kontraktów Polimex Cekop i Budimex w Iraku. Od 1989 do chwili obecnej w BAUMA S.A. (obecnie ULMA Construccion Polska S.A.) gdzie pełnił nieprzerwanie funkcję Prezesa Zarządu do czerwca 2016 roku.
Inne pełnione funkcje: W latach 1994 - 2000 w Bauma Unicon Sp. z o.o. jako Członek Rady Nadzorczej, w latach 1996 - 1999 w Bauma Novejfa S.A. jako Prezes Zarządu, 2000 - 2003 w Bauma Inwestycje Sp. z o.o. - Przewodniczący Rady Nadzorczej, 2000 - 2004 w Bauma System S.A. - Przewodniczący Rady Nadzorczej, 2001 - 2004 w Bauma Kruszywa Sp. z o.o. - Członek Rady Nadzorczej, 2007 - 2011 w ULMA System S.A. - Prezes Zarządu, od 2007 r. - do 2016 w ULMA Cofraje SRL (Rumunia) - Członek Zarządu.
Pan Andrzej Kozłowski nie prowadzi działalności, która byłaby konkurencyjna w stosunku do działalności Emitenta. Nie jest również wspólnikiem w konkurencyjnej spółce cywilnej lub spółce osobowej bądź członkiem organu spółki kapitałowej, lub członkiem organu jakiejkolwiek innej konkurencyjnej osoby prawnej. Nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy KRS.
Pan Michał Markowski - ur. w 1984 r.
Wykształcenie: posiada tytuł Doktora w dziedzinie badań operacyjnych, tytuł Magistra w dziedzinie informatyki oraz Magistra Zarządzania Finansami na Politechnice Wrocławskiej.
Doświadczenie zawodowe: Karierę zawodową rozpoczął w 2003 prowadząc własna działalność tworząc autorskie oprogramowanie do zarządzania szkołami. W latach 2007 - 2010 był odpowiedzialny w firmie InsERT za tworzenie oprogramowania finansowo - kadrowego dla małych i średnich firm. W latach 2009-2010 był zatrudniony w Deloitte Advisory na stanowisku Senior Associate prowadził projekty z dziedziny modelowania finansowego i due diligence. Od roku 2012 pełnił funkcję Głównego Ekonomisty i doradcy w Ministerstwie Skarbu Państwa, kiedy to doradzał Ministrowi m.in. przy projekcie konsolidacji sektora chemicznego oraz tworzył Program Inwestycje Polskie. Od roku 2014 do chwili obecnej pełni funkcję Dyrektora Departamentu Strategii i Analiz na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych S.A. Posiada międzynarodową kwalifikacje z zakresu rachunkowości i finansów - ACCA.
Inne pełnione funkcje: W latach 2013-2014 w PLL LOT S.A. pełnił funkcję Wiceprezesa Rady Nadzorczej i był członkiem komisji restrukturyzacji, strategii i audytu. Od 2014 roku do chwili obecnej pełni funkcje członka Rady Nadzorczej w Ventures & Partners, świadczącej usługi doradcze na rynku kapitałowym w procesach fuzji i przejęć oraz IPO oraz Członka Rady Nadzorczej i Komisji Rewizyjnej w Krajowej Izbie Rozliczeniowej Giełd i Towarów. Od 2012 roku jest też Przewodniczącym Rady Nadzorczej oraz członkiem Komitetu Audytu i Komitetu Inwestycyjnego w Polskich Inwestycjach Rozwojowych.
Nie prowadzi działalności, która byłaby konkurencyjna w stosunku do działalności Emitenta. Nie jest również wspólnikiem w konkurencyjnej spółce cywilnej lub spółce osobowej bądź członkiem organu spółki kapitałowej, lub członkiem organu jakiejkolwiek innej konkurencyjnej osoby prawnej. Nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy KRS.
Pan Iñaki Irizar Moyua - ur. w 1974 r.
Wykształcenie: W 1998 roku ukończył Wydział Inżynierii Przemysłowej Uniwersytetu w Navarra uzyskując tytuł Inżyniera Przemysłu, a w 2003 r. zdobył tytuł Magistra Metod Numerycznych w Inżynierii na Uniwersytecie Politechnicznym w Katalonii.
Doświadczenie zawodowe: W latach 1998-1999 pełnił funkcję Inżyniera ds. Badań i Rozwoju w IKERLAN Technology Research Centre. Od 1999 roku związany zawodowo z ULMA Construccion, gdzie pełnił kolejno funkcję Inżyniera ds. Badań i Rozwoju (1999-2005), Menedżera Produktu (2005-2008), a od 2013 r. Dyrektora Projektów Technicznych.
Pan Iñaki Irizar Moyua nie prowadzi żadnej innej działalności która byłaby konkurencyjna w stosunku do działalności Emitenta. Nie jest również wspólnikiem w konkurencyjnej spółce cywilnej lub spółce osobowej bądź członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek innej konkurencyjnej osoby prawnej. Nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Podstawa prawna: §28 Rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa niebędącego państwem członkowskim.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.06.2016, 17:16 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |