Newsletter

Spółka Daymon Worldwide opublikowała wyniki badań pt. "Świat przyszłości: jak pokolenie Millenium kształtuje branżę detaliczną"

16.06.2016, 15:06aktualizacja: 16.06.2016, 15:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PORTO SALVO, Portugalia - (BUSINESS WIRE) - Spółka Daymon Worldwide, jeden z czołowych graczy w branży detalicznej oraz pionier rynku marek własnych, opublikowała dzisiaj wyniki przeprowadzonych na skalę globalną badań rynku pokolenia Millenium, pt. "Świat przyszłości: jak pokolenie Millenium kształtuje branżę detaliczną" (ang. The Next World: How Millennials Will Shape Retail. Badania skupiły się na niuansach dotyczących tego pokolenia i wartościach wyznawanych przez jego przedstawicieli, w celu pełniejszego zrozumienia jego wpływu na przyszłość branży detalicznej. Badania przeprowadzono w kwietniu 2016 roku w czternastu państwach na pięciu kontynentach, na grupie ponad 7 tys. osób należących do pokolenia Millenium oraz Generacji X.

"Przed rokiem 2030 pokolenie Millenium będzie najliczniejszym pokoleniem na świecie - liczniejszym nawet, niż pokolenie Baby Boomers w Stanach Zjednoczonych - powiedział Vasco Brinca, wiceprezes spółki. - Jeszcze nigdy nie mieliśmy do czynienia z podobnym zjawiskiem dlatego, że pokolenie to wyrosło w czasach niepewności gospodarczej, wysokiej stopy bezrobocia i ciągłego korzystania z technologii cyfrowych. Jeśli chcemy odkryć, w jaki sposób pokolenie Millenium wpłynie na przyszłość świata, obserwacje dotyczące jego cech i kultury mają w obecnym czasie kluczowe znaczenie".

Badania nad pokoleniem Millenium przeprowadzone przez spółkę Daymon Worldwide skupiły się na trzech obszarach, tj. postawy i przekonania, priorytety zakupowe i zachowania konsumenckie, a także postrzeganie znanych marek i marek własnych.

Wyniki dotyczące wpływu

Priorytety zakupowe i zachowania konsumenckie

Pokolenie Millenium stanowi grupę nieuporządkowaną. Jego przedstawiciele często odwiedzają sklepy, spędzając w nich dużo czasu. Zakupy w sklepach spożywczych dotyczą przede wszystkim najpotrzebniejszych codziennych artykułów, w odróżnieniu od osób z Generacji X, które robią zakupy na kilka dni.

Postrzeganie znanych marek i marek własnych

W odróżnieniu od Generacji X, pokolenie Millenium wykazuje się mniejszą lojalnością i większą obojętnością względem znanych marek. 29% przedstawicieli pokolenia Millenium i 35% przedstawicieli Generacji X twierdzi, że „zazwyczaj kupuje produkty wypróbowanych marek, jednak okazjonalnie próbuje czegoś innego”, natomiast 26% przedstawicieli pokolenia Millenium twierdzi, że ma tendencję do 'kupowania tej marki, na którą ma w danym momencie ochotę'.

Badania dostarczają również cennych informacji na temat postaw i przekonań pokolenia Millenium, jego nawyków internetowych, tendencji w sferze rodzicielstwa i rodziny, równowagi między pracą a życiem prywatnym, a także typowych zachowań związanych ze zdrowiem i dobrym samopoczuciem.

Więcej informacji o badaniach pt. "Świat przyszłości: jak pokolenie Millenium kształtuje branżę detaliczną" można znaleźć na stronie: http://www.thenextworldinretail.com.

Spółka Daymon Worldwide:

Spółka Daymon Worldwide jest dostawcą profesjonalnych strategii ukierunkowanych na zwiększenie obrotów dla branży detalicznej na całym świecie. Jesteśmy w światowej czołówce w dziedzinie kształtowania sukcesu marek własnych i dostarczania marketingu związanego z doświadczeniem konsumenckim i usług typu „in-store”. Więcej informacji na stronie: www.daymon.com.

Komunikat w oryginalnej wersji językowej na serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51363606&lang=en

Źródło: Daymon Worldwide

KONTAKT:

Daymon Worldwide

Emily Roy

tel. 212-279-3115 x232

e-mail: eroy@prosek.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.06.2016, 15:06
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ