Newsletter

Reklama w mediach In-store i jej wpływ na konsumenta - podsumowanie badań

04.07.2016, 14:09aktualizacja: 04.07.2016, 14:09

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

IMS, lider rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego, przeprowadził wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown kompleksowe badania efektywności mediów In-store. Są to pierwsze tak szczegółowo przeprowadzone badania. W jaki sposób media In-store wpływają na klienta i jego decyzje zakupowe?

Media In-store to kanały reklamowe obecne w miejscach handlowo-usługowych. Jest to reklama audio - nazywana też "In-store radio" i reklama video - "Mall TV" lub "Digital Signage". Badanie zostało zrealizowane w piętnastu centrach handlowych w całej Polsce. Obejmowało dwa dni - jeden dzień w tygodniu (czwartek) oraz jeden weekendowy (sobota). Zostało przeprowadzone metodą CAPI z wykorzystaniem tabletów, na grupie badawczej wynoszącej 600 osób. Głównym celem badania było zdiagnozowanie efektywności mediów In-store oraz to, w jaki sposób wpływają na decyzje zakupowe klienta.

Więcej informacji na temat IMS: www.ims.fm

IMS S.A.

IMS S.A. - lider rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w Polsce. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta. Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie marketingu sensorycznego oraz nowych mediów w miejscu sprzedaży obejmują trzy grupy usług:

- Audiomarketing - przygotowanie formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych przy użyciu Radia IMS;

- Digital Signage - produkcja i emisja przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych na ekranach plazmowych;

- Aromamarketing - tworzenie indywidualnych projektów zapachowych, uwzględniających wizerunek marki oraz specyfikę miejsca sprzedaży.

IMS to także operator największej sieci mediów in-store w Polsce o łącznym dodarciu ponad 220 mln kontaktów miesięcznie.

Misją Grupy IMS jest wspierać partnerów wiedzą i rozwiązaniami zdobytymi przez rozwijanie unikalnych kompetencji oraz inspirować do osiągania wymiernych efektów.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.07.2016, 14:09
Źródło informacji IMS
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ