Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Media In-store to kanały reklamowe obecne w miejscach handlowo-usługowych. Jest to reklama audio - nazywana też "In-store radio" i reklama video - "Mall TV" lub "Digital Signage". Badanie zostało zrealizowane w piętnastu centrach handlowych w całej Polsce. Obejmowało dwa dni - jeden dzień w tygodniu (czwartek) oraz jeden weekendowy (sobota). Zostało przeprowadzone metodą CAPI z wykorzystaniem tabletów, na grupie badawczej wynoszącej 600 osób. Głównym celem badania było zdiagnozowanie efektywności mediów In-store oraz to, w jaki sposób wpływają na decyzje zakupowe klienta.
Więcej informacji na temat IMS: www.ims.fm
IMS S.A.
IMS S.A. - lider rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w Polsce. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające skuteczne, efektywne biznesowo kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta. Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie marketingu sensorycznego oraz nowych mediów w miejscu sprzedaży obejmują trzy grupy usług:
- Audiomarketing - przygotowanie formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych przy użyciu Radia IMS;
- Digital Signage - produkcja i emisja przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych na ekranach plazmowych;
- Aromamarketing - tworzenie indywidualnych projektów zapachowych, uwzględniających wizerunek marki oraz specyfikę miejsca sprzedaży.
IMS to także operator największej sieci mediów in-store w Polsce o łącznym dodarciu ponad 220 mln kontaktów miesięcznie.
Misją Grupy IMS jest wspierać partnerów wiedzą i rozwiązaniami zdobytymi przez rozwijanie unikalnych kompetencji oraz inspirować do osiągania wymiernych efektów.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Data publikacji | 04.07.2016, 14:09 |
Źródło informacji | IMS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |