Pobierz materiał i Publikuj za darmo

“Vienna demonstrated its tourist attraction in the first half of 2016 with an increase of 4.9% to some 6,640,000 visitor bednights,” according to Norbert Kettner, the Vienna Tourist Board's director. Vi-enna's most important source markets in the first half of 2016 were Germany with 1,382,000 bed-nights (+8% on the same period the previous year), followed by Austria (1,370,000, +10%), the USA (367,000, +6%), Italy (316,000, -4%), and the United Kingdom (295,000, +24%). Places 6 to 10 were taken by Switzerland (213,000, +2%), Spain (177,000, +13%), France (173,000, +5%), Russia (157,000, -28%) and China (121,000, +9%). The city also recorded strong growth compared to 2015 from India (56,000, +39%), the Netherlands (111,000, +16%) and Turkey (80,000, +13%). Vienna currently has about 63,400 hotel beds, and its hotel rooms had an average occupancy rate of 67% from January to June 2016. Around 80% of all bednights were accounted for by international guests. “This not only reflects Vienna's continued attractiveness, but also shows that our systematic internationalization strategy of diversifying into many different markets is paying off,” explains Kettner. Vienna's objec-tive now is to increase bednights to 18 million by the year 2020. Congress tourism will also play an important role here, accounting for 12% of the total volume of bednights in 2015. Some 3,700 con-gresses, corporate events and incentives were held in Vienna last year – a new record.
Further information:
Vienna Tourist Board
Isabella Rauter
phone +43/1/211 14-301
e-mail: media.rel@vienna.info
http://www.vienna.info
http://b2b.vienna.info
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.07.2016, 11:15 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
T-Mobile burzy bariery i zaprasza na dowolną kawę gratis w Żabce
Choć przełamywanie barier międzyludzkich nie jest skomplikowane, to czasem najtrudniej jest zacząć. A przecież nic tak nie sprzyja rozmowom, jak kawa! Dlatego zapraszamy wszystkich klientów, nie tylko tych, będących abonentami T-Mobile, do skorzystania z okazji – codziennie w Żabce dowolna kawa gratis, którą możesz obdarować drugą osobę.- 18.04.2025, 14:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: T-Mobile
-
Image
Już za tydzień XVII Europejski Kongres Gospodarczy - w rolach głównych energia, technologie, twórczy dialog biznesu i decydentów
Tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy (EEC - European Economic Congress) podąża agendą za dynamiką sytuacji geopolitycznej, która dostarcza wielu ważnych tematów do dyskusji. Co jest fundamentem bezpieczeństwa w zmieniającym się świecie i jak rozwijać się gospodarczo adekwatnie do nowych wyzwań? Od 23 do 25 kwietnia 2025 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach toczyć się będą dyskusje na szczycie, z mocną reprezentacją biznesu, w międzynarodowym gronie decydentów i praktyków. 1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie uczestników - to wszystko zapowiada wyjątkową edycję największej tego typu imprezy w Europie Centralnej.- 18.04.2025, 12:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Prasowe EKG
-
Image
Prezes PSEW: dzisiaj wiatr wieje dla polskiej gospodarki PAP
Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej (PSEW) oraz Fundacja Wind Industry Hub (WIH) zaprezentowały „Polską strategię rozwoju przemysłu morskich farm wiatrowych”. Janusz Gajowiecki, prezes zarządu PSEW, twierdzi, że kampania inwestycyjna w morskie farmy wiatrowe nie jest porównywalna z żadnym innym przedsięwzięciem rozwojowym we współczesnej Polsce. Mówimy o skali 300 mld zł nakładów inwestycyjnych w perspektywie 2040 roku.- 18.04.2025, 09:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ