Newsletter

Forum w Krynicy: Air Liquide świętuje jubileusz 20-lecia działalności w Polsce

09.09.2016, 13:33aktualizacja: 09.09.2016, 13:33

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Air Liquide, fot. 1
Air Liquide, fot. 1
Zaangażowanie w rozwój technologii pozwala spółce Air Liquide na dostarczanie klientom innowacyjnych rozwiązań przyczyniających się do zwiększenia efektywności, podnoszenia bezpieczeństwa, a przy tym chroniących środowisko.

Od 1995 roku Grupa Air Liquide konsekwentnie budowała w Polsce pozycję kluczowego producenta oraz dystrybutora gazów przemysłowych i medycznych. Spółka ma w Polsce ponad 5 tys. klientów i 2 tys. pacjentów, a po uruchomieniu w 2015 roku produkcji tlenu dla sektora metali nieżelaznych jest dziś największym producentem gazów technicznych w kraju.

Prezesem zarządu Air Liquide Polska jest Agnieszka Kula-Borsuk, która w komentarzu dla Centrum Prasowego PAP podkreśliła rolę regionu Europy Centralnej, a szczególnie Polski, w strategii rozwoju Grupy Air Liquide, której początki sięgają 1902 roku. Wtedy 24 akcjonariuszy, a wśród nich dwaj założyciele - Georges Claude i Paul Delorme, utworzyło spółkę, która stała się światowym liderem w swojej dziedzinie.

"Jestem bardzo dumna, że mogę zarządzać oddziałem firmy o ponad 100-letniej tradycji, która buduje pozycję w oparciu o zaufanie ze strony swoich klientów. Działamy w przemyśle, więc dbałość o wszystkie aspekty związane z bezpieczeństwem oraz jakością usług i produktów, które oferujemy naszym klientom, leżą u podstaw naszej działalności i są przestrzegane bez żadnego kompromisu" - powiedziała Agnieszka Kula-Borsuk, prezes zarządu Air Liquide Polska.

Jak dodała, Air Liquide nieustannie stawia na postęp i innowacje, dlatego też rynki Europy Centralnej, w tym Polska, są tak istotne dla rozwoju Grupy.

"O ogromnym potencjale naszego kraju świadczy między innymi fakt, że inwestycje Grupy Air Liquide w Polsce przekroczyły kwotę 1,5 mld zł. To dzięki nim jesteśmy w stanie sprostać stale rosnącym potrzebom rynku, a przez dostarczanie nowoczesnych i wydajnych technologii pomóc w budowaniu biznesowej pozycji i konkurencyjności naszych klientów. Uważam, że nasz sukces stał się możliwy dzięki zbudowaniu długofalowych, partnerskich relacji z naszymi kluczowymi klientami - to właśnie oni pozwalają nam na stworzenie stabilnej bazy rozwojowej i tym samym na zagwarantowanie wszystkim naszym klientom i pacjentom rozwiązań na najwyższym światowym poziomie" - podkreśliła.

Według Agnieszki Kuli-Borsuk aktualną pozycję firma osiągnęła także dzięki zaangażowaniu i kompetencjom jej lokalnych, wysoko wykwalifikowanych zespołów wspieranych doświadczeniem Grupy.

"Naszą ambicją jest rozwijać się tak samo konsekwentnie, jak przez ostatnie 20 lat, inwestując w istniejące już linie biznesowe, ale też korzystając z doświadczeń Grupy na nowych rynkach" - zaznaczyła Agnieszka Kula-Borsuk.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.09.2016, 13:33
Źródło informacji Centrum Prasowe PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ