Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Lublin - 22 września 2016 - Minęły 2 lata od momentu, gdy amerykańska firma technologiczno-konsultingowa DataArt uruchomiła pierwszy oddział w Polsce. W tym okresie zatrudnienie w lubelskim biurze znalazło ponad 140 specjalistów. We wszystkich oddziałach DataArt pracuje w tej chwili ponad 2000 osób. Tylko w ciągu ostatniego roku firma zdobyła zaufanie 94 nowych klientów i z powodzeniem zrealizowała ponad 1500 projektów.
Dwa lata działalności w kraju, to dla DataArt czas podsumowań - firma nie tylko stworzyła stanowiska pracy dla specjalistów w IT, ale stała się również częścią infrastruktury branżowej w regionie. Do najważniejszych wydarzeń zewnętrznych, w których brała udział należą konferencje Microsoft Expert Summit oraz Lubelskie Dni Informatyki, które corocznie przyciągają kilka tysięcy pasjonatów IT z całej Polski. Ponadto DataArt z powodzeniem organizuje własne szkolenia i spotkania poświęcone najnowszym technologiom. Do udziału w dwóch edycjach szkoleń IT School, zorganizowanych na przestrzeni ostatnich dwóch lat zgłosiło się ponad 200 osób z czego 50 przeszło cały kurs, a najlepszym z nich zaproponowano zatrudnienie. W 12 przeprowadzonych do tej pory spotkaniach IT talk udział wzięło blisko 400 osób. Firma organizuje także imprezy o zasięgu międzynarodowym. W grudniu 2015 roku w olimpiadzie programistycznej „Proggy-Buggy” wzięło udział 12 drużyn (29 uczestników). Kolejna edycja imprezy odbędzie się 19 listopada tego roku. Cztery dni później, 23 listopada w Lubelskim Centrum Konferencyjnym ruszy druga edycja międzynarodowej konferencji IT NonStop. Poprzednia odsłona wydarzenia przyciągnęła ponad 100 osób, w tym studentów kierunków informatycznych, doświadczonych programistów, reprezentantów firm IT z Lublina oraz zagranicznych gości.
Dynamiczny rozwój DataArt najlepiej oddają statystyki dotyczące jej działalności - zarówno te biznesowe, jak i związane z codziennym życiem biura. W ciągu ostatnich dwóch lat zamówiliśmy dla naszych pracowników 8 tysięcy kilogramów warzyw i owoców oraz 400 kilogramów kawy. Na początku 2017 roku oddane zostaną do użytku dwa kolejne piętra oraz obszerny taras widokowy.
DataArt
DataArt jest firmą technologiczno-konsultingową tworzącą rozwiązania end-to-end, od koncepcji i strategii, do projektowania, wdrażania i wsparcia, pomagając klientom z branży usług finansowych, hotelarskich, opieki zdrowotnej, mediów i IoT w osiąganiu ich celów biznesowych. Zakorzeniona w głębokiej wiedzy specjalistycznej i technologicznej, DataArt projektuje nowe produkty, modernizuje systemy korporacyjne i oferuje usługi zarządzania tworzone przez wybitne zespoły programistów w USA, Wielkiej Brytanii, Europie Środkowej i Wschodniej oraz Ameryce Łacińskiej. Jako uznany lider w dziedzinie usług biznesowych i technologicznych, DataArt zdobyła zaufanie wielu wiodących światowych marek i najbardziej wymagających klientów w tym m.in. McGraw-Hill Financial, Coller Capital, BankingUp, Ocado, artnet, Betfair, SkyScanner, Collette Vacations, Booker and Charles River Laboratories.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.09.2016, 18:08 |
Źródło informacji | DataArt Poland |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Majówkowa promocja na stacjach ORLEN pozwoli zaoszczędzić do 40 groszy na litrze paliwa PAP
Ruszyła właśnie majówkowa promocja na stacjach paliw ORLEN, w ramach której nowi i obecni uczestnicy programu lojalnościowego ORLEN VITAY mogą zatankować paliwo taniej o 30 groszy za litr, a posiadacze Karty Dużej Rodziny - aż o 40 groszy. Klienci wszystkich stacji ORLEN w całej Polsce będą mogli kupić w promocyjnej cenie nawet 100 litrów paliwa. Ze specjalnych rabatów skorzystać będą mogli również użytkownicy pojazdów elektrycznych, zarejestrowani w aplikacji ORLEN Charge.- 26.04.2024, 15:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Za nami XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
W dniach 23-24 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG. Podczas spotkania działów HR poruszone zostały tematy dotyczące: wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy, zarządzania underperformancem, ochrony sygnalistów, dyrektywy Equal Pay, wymogów sprawozdawczych dot. pracowników i łańcucha wartości wynikających z ESRS oraz, pracowników pokolenia Z oraz pokolenia silver na rynku, systemowego podejścia do wellbeingu w organizacji, nowoczesnych benefitów łączących potrzeby Gen Z i silversów.- 26.04.2024, 14:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
-
Image
H2POLAND: wodór jest wielką szansą, ale też zagadką PAP
„Wodór jest wielką szansą, ale też zagadką. Zaletą tego rodzaju technologii jest bowiem zeroemisyjność, z drugiej strony nie wiadomo, jak się one wpiszą w światowy rynek, czy będzie to paliwo konkurencyjne” - wskazywał Marek Woźniak, marszałek województwa wielkopolskiego, uczestniczący w H2POLAND & NetZero Forum. Jego zdaniem, jeśli wodór będzie zbyt drogi, to trudno mu będzie się przebić na światowym rynku, ale gdy jego cena będzie konkurencyjna - zyska przewagę nad innymi paliwami, dzięki swoim ekologicznym walorom.
- 26.04.2024, 14:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom