Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pfaffenhofen, 13 października 2016. Informujemy, że producent żywności dla niemowląt HiPP dobrowolnie, zapobiegawczo wycofuje z rynku artykuł o nazwie Kółeczka śniadaniowe HiPP (Kinder Frühstücks-Ringe), przeznaczony dla dzieci od 15. miesiąca życia.
Powodem wycofania jest znalezienie fragmentu metalowego drutu w opakowaniu produktu. Aby wykluczyć jakiekolwiek ryzyko dla Konsumentów, firma HiPP apeluje, aby nie używać produktów z datą minimalnej trwałości od 05.01.2017 do 19.04.2017! Data minimalnej trwałości znajduje się na górnej części opakowania. Jednocześnie informujemy, że wycofanie z rynku nie dotyczy innych produktów HiPP.
Mając na uwadze zapobiegawczą ochronę konsumenta, HiPP zlecił wycofanie produktu ze sprzedaży. Produkt objęty wycofaniem może zostać zwrócony do sklepu. Koszty związane ze zwrotem zostaną zrekompensowane. Wyrażamy głębokie ubolewanie z powodu niedogodności związanych z zaistniałą sytuacją.
W przypadku dalszych pytań prosimy o kontakt:
P. Izabela Płusa-Wójcik
Serwis dla Rodziców HiPP Polska Sp. z o.o., tel. 22 853 44 44
-
Hanna Kowarska-Brasse
dyrektor zarządzająca
członek Zarządu HiPP Polska Sp. z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.10.2016, 17:27 |
Źródło informacji | HiPP Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
70 lat Totalizatora Sportowego: miliardy złotych na polski sport i kulturę PAP
Totalizator Sportowy (TS), który działa od roku 1955, przekazał przez 70 lat istnienia miliardy złotych na wsparcie polskiego sportu i kultury. To m.in. dofinansowanie infrastruktury sportowej w największych miastach Polski, ale i na szczeblu lokalnym. To także wspieranie kultury wysokiej, ale i tej masowej. Z okazji 70-lecia TS zainaugurował m.in. program „Gdy grasz, wszystko gra”, a do grona ambasadorów marki LOTTO dołączył znany koszykarz Marcin Gortat.- 16.09.2025, 12:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
GAC przyspiesza ekspansję na rynku europejskim, traktując Polskę jako punkt wyjścia
- 16.09.2025, 08:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Kolmar Korea tworzy „czyste piękno” dzięki przełomowym rozwiązaniom, od ekologicznych opakowań po prace badawczo-rozwojowe
• Jest laureatem międzynarodowych nagród za innowacje w obszarze opakowań, obejmujących papierowe tubki, papierowe opakowania do kosmetyków w sztyfcie i papierowe pojemniki.
• Kolmar plasuje się na 125. miejscu w rankingu magazynu TIME wyróżniającym "Najlepsze firmy na świecie pod względem zrównoważonego rozwoju 2025”, będąc jedyną koreańską firmą kosmetyczną na liście.- 16.09.2025, 08:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ