Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LOS ANGELES, 1 grudnia 2016 r. /PRNewswire/ - Dnia 1 listopada 2016 r. firma SharkNinja Operating LLC wyraziła zgodę na zawarcie ugody w ramach pozwu o fałszowanie faktów w reklamach złożonego przez firmę NutriBullet, LLC. Pozew złożono w sądzie federalnym w Los Angeles w stanie Kalifornia w maju 2014 r.
W treści pozwu firma NutriBullet zarzucała, że na opakowaniu blendera kielichowego o pojemności jednej porcji marki SharkNinja wykorzystywano fałszywe porównania do blendera marki NutriBullet, naruszając prawo federalne i stanowe. Opakowanie zostało zmodyfikowane po wydaniu wstępnego nakazu przez sędziego sądu federalnego Deana Pregersona.
Firma SharkNinja wyraziła zgodę na zapłacenie 3,5 miliona USD w ramach ugody z firmą NutriBullet, chociaż firma SharkNinja nie przyznaje się do odpowiedzialności.
Obie strony wyraziły zadowolenie z tego, że sprawa została rozwiązana polubownie i udało się uniknąć konieczności przeprowadzenia postępowania sądowego.
Kancelaria Trojan Law Offices reprezentowała firmę NutriBullet, LLC., a kancelaria Seyfarth Shaw, LLP reprezentowała firmę SharkNinja.
NutriBullet, LLC.
Wprowadzone na rynek w roku 2012 urządzenie NutriBullet produkcji Capital Brands, LLC. jest wydajnym blenderem kielichowym do przygotowywania pożywnych koktajli z szybkich, łatwych i smacznych mieszanek warzyw i owoców, tym samym prowadząc do zwiększenia poziomu ich spożycia na co dzień.
Urządzenie NutriBullet dostępne jest w większych sklepach detalicznych w Ameryce Północnej, włączywszy Wal-Mart, Costco, Canadian Tire, Target, Kohl's, Bed Bath and Beyond I Macy's. Urządzenie jest także w sprzedaży w innych miejscach na świecie poprzez sieć zatwierdzonych dystrybutorów w Australii, Nowej Zelandii, Europie Zachodniej i Wschodniej, Afryce, Ameryce Łacińskiej, Azji i na Bliskim Wschodzie.
Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160226/338060
Źródło: NutriBullet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.12.2016, 17:57 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |