Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CINCINNATI--(BUSINESS WIRE)- Spółka Procter & Gamble (NYSE:PG) wydała dzisiaj pierwsze sprawozdanie na temat obywatelstwa, w którym opisuje poczynione postępy na polu zmniejszania oddziaływania spółki na środowisko naturalne, poprawy warunków socjalnych osób potrzebujących, postępów w zakresie różnorodności i włączenia społecznego oraz równouprawnienia kobiet wewnątrz spółki i poza nią. P&G publikuje doroczne raporty zrównoważonego rozwoju od roku 1999, a w tym roku do swojego sprawozdania włączyła bardziej kompleksowe omówienie korzyści wynikających z działalności spółki.
"Jesteśmy i chcemy być postrzegani jako spółka zarządzana w odpowiedzialny sposób, przestrzegająca zasad etyki, której działalność cechuje otwartość i transparentność, która wspiera szczytne cele i chroni środowisko, która wreszcie zapewnia atrakcyjne miejsca pracy i której pracownicy są dobrze traktowani i otrzymują sposobność do nieskrępowanego rozwoju" - powiedział David Taylor, przewodniczący zarządu, prezes i dyrektor generalny.
Najważniejsze punkty sprawozdanie na temat obywatelstwa P&G 2016 to:
- Odpowiedzialność za środowisko: Poczynienie postępów na polu ochrony klimatu, wody i ograniczenia odpadów, w tym osiągnięcie celu firmy, jakim jest zmniejszenie zużycia energii o 20% od 2010 r.; wprowadzenie Tide purclean™, pierwszego detergentu na bazie składników naturalnych (65%) z mocą czyszczącą Tide oraz uzyskanie certyfikatu FSC® dla wszystkich produktów Charmin z potwierdzeniem, że zostały wytworzone z produktów pozyskanych z lasów, w których prowadzona jest odpowiedzialna gospodarka leśna.
- Wpływ na społeczeństwo: Program P&G Children’s Safe Drinking Water (program na rzecz bezpiecznej wody pitnej dla dzieci) dostarczył już 10 miliardów litrów czystej wody pitnej; spółka zapewniła wsparcie w reakcji na przeszło 25 przypadków klęski żywiołowej na całym świecie oraz świętuje 20. lecie projektu Project Hope, w ramach którego zapewnia edukację i szanse dzieciom w Chinach.
- Różnorodność i włączenie społeczne: Czerpiemy z naszych zasobów różnorodności, by przekształcić wiedzę w działania i wyzwolić moc drzemiącą w naszych zespołach w celu tworzenia innowacji i osiągania sukcesów. Podnosimy poprzeczkę dla kobiet w strukturach P&G w celu osiągnięcia równowagi płci na wszystkich szczeblach spółki. Mówimy o kwestiach dotykających społeczeństwa poprzez kampanie, jak np. SK-II’s "Change Destiny". Intensyfikujemy nasze działania wewnątrz i na zewnątrz spółki wraz z pracownikami African Ancestry i klientami poprzez ruch My Black is Beautiful i produkty, w tym Pantene Gold Series.
- Równość płci: Tworzymy lepszy świat poprzez walkę z nierównym traktowaniem płci. Wykorzystujemy nasz głos w branży reklamowej przez kampanie, np. Always Like a Girl, Ariel Share the Load; usuwamy nacechowane płciowo bariery w kwestii szans edukacyjnych i społecznych poprzez programy takie jak "Shiksha" w Indiach; wzmacniamy nasze zaangażowanie w sprawę równej reprezentacji mężczyzn i kobiet wśród pracowników P&G.
Sprawozdanie na temat obywatelstwa można znaleźć TUTAJ.
Procter & Gamble
Oferując cieszące się zaufaniem, wiodące w swoich kategoriach produkty wysokiej jakości, firma P&G służy klientom na całym świecie. Do marek firmy należą: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w ok. 70 krajach świata. Najnowsze informacje na temat P&G i jej marek można znaleźć na stronie: http://ww.pg.com
Wersja źródłowa niniejszej informacji jest dostępna na businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20161215005685/en/
Źródło: The Procter & Gamble Company
KONTAKT:
Procter & Gamble
Damon Jones
tel. 513-983-0190
e-mail: jones.dd@pg.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.12.2016, 17:38 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |