Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SHENZHEN, Chiny, 16 grudnia 2016 r. /PRNewswire/ - Globalna e-marka smartfonów na potrzeby pokolenia cyfrowego Honor obchodzi trzecią rocznicę działalności, wprowadzając na rynek urządzenie Honor Magic "wypełnione po brzegi" przełomowymi rozwiązaniami technologicznymi. Nowość na rynku odmieni oczekiwania klientów co do smartfonów.
Zdjęcie - http://mma.prnewswire.com/media/449860/Honor_Magic.jpg
Firma Honor zawdzięcza ciągłe sukcesy zastępom fanów na całym świecie. W ramach wdzięczności firma Honor nieustannie poszerza horyzonty techniki, tworząc tym samym niezrównane doświadczenia na urządzeniach mobilnych dla swoich klientów. Najnowsze urządzenie dołączające do linii przełomowych produktów, Honor Magic, jest najlepszym przykładem tego właśnie podejścia i jednocześnie jest ukoronowaniem szeroko zakrojonych działań badań i rozwoju firmy w zakresie zapewniania klientom nowatorskich rozwiązań technologicznych.
Bazując na poważnym zaangażowaniu w innowacje i jakość, pozycja firmy Honor na rynku znacznie się umocniła w ciągu zaledwie trzech lat. Na dzień dzisiejszy firma obecna jest na terenie 74 krajów i regionów, a poziom sprzedaży w 2015 roku przekroczył 40 milionów urządzeń, co przyniosło firmie 6 miliardów dolarów przychodu.
Przyszłościowe urządzenie Honor Magic
Firma Honor nieustannie eksperymentuje z nowymi zastosowaniami najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Urządzenie Honor Magic jest prawdziwie przełomowe, ponieważ opiera się na systemie wykorzystującym sztuczną inteligencję w celu lepszego zrozumienia i przeanalizowania danych użytkowników na potrzeby realizacji inteligentnych funkcji interaktywnych.
Bazując na procesorze Kirin 950, urządzenie Honor Magic wyposażone jest w 5,09-calowy zakrzywiony ekran 2K AMOLED, a szklana, zakrzywiona obudowa 3D nadaje urządzeniu stylowy, sportowy i ergonomiczny wygląd.
Z myślą o stworzeniu bardziej intuicyjnego środowiska dla użytkowników urządzenie Honor Magic wyposażono także w inteligentne czujniki i technologię rozpoznawania. Czujnik WiseScreen pozwala użytkownikom na odblokowanie telefonu przez ujęcie go w dłoń i spojrzenie na ekran. Natomiast po odłożeniu urządzenia lub wsunięciu go do kieszeni telefon automatycznie się wyłączy, a ekran - zablokuje. Z kolei funkcja rozpoznawania inteligentnego FaceCode zapewnia więcej prywatności, ponieważ komunikaty wyświetlane są tylko po rozpoznaniu wcześniej zarejestrowanych rysów twarzy.
W celu jeszcze większej poprawy doświadczeń użytkownika urządzenie Honor Magic wyposażone jest w system Honor Magic Live, który przewiduje potrzeby użytkowników i ułatwia załatwianie codziennych konieczności poprzez szereg informacji predykcyjnych. Na przykład system Honor Magic Live może przygotować szereg indywidualnych rekomendacji na podstawie rozmów użytkownika przeprowadzonych poprzez komunikatory. Luźna rozmowa o filmach spowoduje załączenie rekomendacji najnowszych hitów kinowych.
Wyświetlacz Smart Display, w który wyposażony jest telefon Honor Magic, proaktywnie pobiera i wyświetla praktyczne informacje, przewidując potrzeby użytkowników. Na przykład zamówienie taksówki przez Honor Magic spowoduje wyświetlenie tablicy rejestracyjnej kierowcy bezpośrednio na ekranie.
Aby urządzenie Honor Magic mogło towarzyszyć użytkownikom na każdym kroku przez cały dzień, telefon wyposażono w rewolucyjną, zastrzeżoną technologię szybkiego ładowania Huawei Magic Power. To rozwiązanie pozwala na naładowanie 70% baterii w 20 minut, a 40% w tylko 10 minut (1).
"Honor Magic jest uosobieniem naszego oddania przełomowym innowacjom i rozwiązaniom technologicznym - skomentował George Zhao, prezes firmy Honor. - Poprzez wprowadzenie tego produktu na rynek udowadniamy naszym fanom na całym świecie, że jesteśmy szczerze zaangażowani w rzucanie sobie wyzwań. Chcemy zmienić stan obecny, aby nasi fani mieli dostęp do jak najlepszego środowiska mobilnego i internetowego" - dodał prezes.
Globalne osiągnięcia firmy Honor
Trzecia rocznica działalności firmy Honor uwieńcza kolejny rok pełen sukcesów w historii tej skoncentrowanej na pokoleniu Milenium marki. W 2016 roku firma zanotowała rekordowe poziomy sprzedaży w całej serii urządzeń wypełnionych po brzegi nowymi technologiami, co z kolei przyczyniło się do utwierdzenia pozycji firmy Honor jako wiodącej, międzynarodowej marki smartfonów.
W kwietniu 2016 roku we Francji firma Honor była głównym graczem na rynku urządzeń w segmentach 200-250 EUR i 300-400 EUR (2). W Szwecji i Finlandii model Honor 8 zdobył pierwsze miejsce pod względem sprzedaży w przedziale cenowym 400-500 EUR, a w Rosji także odgrywa znaczącą rolę w tym segmencie (3). Model Honor 8 osiągnął status bestsellera w serwisie Amazon w Niemczech i Włoszech w tegorocznych wyprzedażach z okazji Czarnego Piątku.
Firma Honor jest dumna i wdzięczna z osiągnięcia statusu ulubionej marki wśród przedstawicieli pokolenia cyfrowego. Firma nadal będzie skupiać się na innowacjach, które pozwalają pokoleniu Milenium osiągnąć jeszcze więcej.
Honor
Firma Honor jest wiodącą e-marką należącą do grupy Huawei Group. Zgodnie ze sloganem „For the Brave" marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w internecie, które zapewniają nieporównywalną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka Honor wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.
1. Na podstawie testów laboratoryjnych firmy Honor. Żywotność baterii może się różnić w zależności od sposobów wykorzystania i warunków sieciowych.
2 i 3. Źródło: statystyki GFK opublikowane w październiku 2016 r.
Źródło: Honor
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.12.2016, 10:43 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |