Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Marka Wierzbicki & Schmidt zrodziła się z rosnących oczekiwań konsumentów, którzy profesjonalnych kosmetyków chcieliby używać na co dzień, a także z potrzeb samych twórców, chcących wykorzystywać w swojej pracy zupełnie nowe, inne niż dotychczas produkty. W efekcie pasja, wiedza i doświadczenie mistrzów fryzjerstwa zaowocowały opracowaniem kilku inspirowanych naturą receptur, opartych o wysokiej jakości składniki. Tak powstały eliksiry oraz esencje, czyli ekskluzywne szampony i odżywki.
"Nasze produkty nazwaliśmy w dość niezwykły sposób, bo tak właśnie działają - wyjątkowo. Efekty zastosowania eliksirów i esencji widać natychmiastowo. Dzięki nim włosy są bardziej odżywione i wzmocnione, nabierają jedwabistej gładkości oraz blasku. Mimo, że to produkty luksusowe, dostępne są w bardzo przystępnej cenie, dzięki czemu z powodzeniem mogą być używane przez wszystkich do codziennej pielęgnacji" - mówi Tomasz Schmidt.
Eliksiry i esencje wypełniają wyciągi z ziół, ekstrakty z owoców i składniki aktywne, które oddziałują na najważniejsze potrzeby włosów. W składzie odnaleźć można m.in. rozmaryn, rumianek, arnikę, jasnotę, łopian, szałwię, nagietek, a nawet bluszcz. Owocową formułę tworzą mango, papaja i marakuja, a wzbogacają cukry, witaminy czy keratyna. W produkcji wykorzystano również skarby oceanów, takie jak np. algi Nori. Z uwagi na różne potrzeby włosów, składniki te zamknięto w 3 zestawach kosmetyków: nawilżająco-wzmacniającej CZARNEJ ORCHIDEI, odżywczo-regenerującej PACZULI WONNEJ, BEZZAPACHOWEJ serii dla osób wrażliwych oraz w eliksirze EUKALIPTUS & ROZMARYN, przeciwdziałającym wypadaniu włosów.
"Włosy są ramą dla obrazu twarzy, dlatego ich piękno jest dla nas najważniejsze. Bazując na naturalnych składnikach, pragnęliśmy stworzyć kosmetyki, które zapewnią skuteczną pielęgnację, a jednocześnie będą łagodne dla skóry głowy. Żeby osiągnąć zamierzony efekt, przez dwa lata poszukiwaliśmy idealnych komponentów i przeprowadziliśmy szereg badań oraz testów - wyjaśnia Andrzej Wierzbicki, współautor marki. - Dziś wiemy, że było warto, bowiem eliksiry i esencje zbierają pierwsze pochlebne recenzje" - dodaje.
Eliksiry i esencje stosowane są we wszystkich salonach WS Academy i tam również można je zakupić. Ponieważ jednak zostały stworzone głównie z myślą o codziennym zastosowaniu, dostępne są we wszystkich drogeriach sieci Rossmann zlokalizowanych na terenie całego kraju.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.12.2016, 17:03 |
Źródło informacji | dotPR |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Targi CBD Guangzhou 2025 za nami - liczba międzynarodowych odwiedzających wzrosła o 47,22%
- 28.07.2025, 14:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Archicom Collection niezmiennie zaskakuje. W inwestycji M7 powstanie siedem kolekcjonerskich apartamentów unikalnych w skali światowej
W inwestycji M7 zlokalizowanej w nowym superkwartale Towarowa22, powstaną wyjątkowe, kolekcjonerskie apartamenty stworzone od początku do końca według autorskich koncepcji łączących je z wybitnymi postaciami ze świata sztuki lub prestiżowymi markami. Pierwsze trzy projekty są już gotowe do sprzedaży. To apartamenty „Helmut Newton and Sylvia Gobbel”, „M as Marylin” oraz „Guitar Heroes”. Posiadają swoje wyróżniki, a nawet – oryginalne dzieła wybitnych artystów w luksusowych wnętrzach.- 28.07.2025, 12:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Archicom Collection
-
Image
ORLEN Paczka partnerem Jarmarku Św. Dominika - z jarmarku prosto do bliskich
ORLEN Paczka została partnerem tegorocznego Jarmarku Św. Dominika, który potrwa od 27 lipca do 17 sierpnia 2025 roku. W samym sercu Gdańska stanął wyjątkowy automat paczkowy. Usługa łączy odwiedzających jarmark z ich bliskimi, umożliwiając nadawanie paczek z upominkami.- 28.07.2025, 11:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN Paczka
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ