Newsletter

Oświadczenie Ferrero w sprawie informacji dotyczących kremu Nutella pojawiających się w mediach

13.01.2017, 13:58aktualizacja: 13.01.2017, 13:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Nutella jest bezpieczna dla zdrowia.

- Nutella nie zawiera składników kancerogennych.

- Nutella nie została w żadnym kraju usunięta z półek żadnych supermarketów. Włoska sieć COOP wycofała produkty zawierające olej palmowy sprzedawane pod marką własną COOP.

- Surowce i procesy stosowane w produkcji Nutelli są w pełni zgodne z wymaganiami określonymi przez Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA).

- W swoim raporcie z maja 2016 roku EFSA nie odniosła się do żadnego konkretnego produktu spożywczego.

Bezpieczeństwo i zdrowie konsumentów jest największym i najważniejszym priorytetem Ferrero. Pragniemy podkreślić, że produkty Ferrero są bezpieczne do spożycia.

W raporcie z maja 2016 roku EFSA przeanalizowała zawartość zanieczyszczeń w dużej liczbie rożnych produktów spożywczych i olejów. Stwierdziła, że zawartość zanieczyszczeń zależy od rodzaju stosowanego oleju i tłuszczu, jak również od procesów obróbki, jakim surowce te są poddawane.

Dlatego też Ferrero starannie dobiera najwyższej jakości surowce i stosuje specjalne procesy technologiczne, które ograniczają zawartość zanieczyszczeń do minimum w pełni zgodnego z wymaganiami określonymi przez EFSA. Ponadto nasze zespoły do spraw jakości bezustannie monitorują czynniki związane z powyższym, co pozwala nam zagwarantować, że nasze produkty są bezpieczne dla konsumentów.

KONTAKT:

Małgorzata Szleszyńska

Institutional & Corporate Affairs and PR Manager

Ferrero

e-mail: kontakt.media@ferrero.com

Zuzanna Seredyn

Account Manager

Publicis Consultants

e-mail: zuzanna.seredyn@publicis-consultants.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.01.2017, 13:58
Źródło informacji Ferrero Polska Commercial
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ