Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Warszawa, 6 marca 2017 r. - Jedna z największych na świecie firm z branży IT, której misją jest zmiana modelu pracy i dzielenia się wiedzą w firmach, planuje zaoferować swoje technologie w kolejnych obszarach na polskim rynku.
6 marca startuje program, który ma doprowadzić do zwiększenia zatrudnienia przez Ricoh Polska o 300 osób. Dzięki nowym pracownikom japoński gigant ma zamiar znacząco zwiększyć swoją obecność wśród firm w Polsce.
Szczegółowo zaplanowane działania, pozwolą polskiemu oddziałowi spółki zatrudnić pierwsze osoby już w kwietniu. Szczegóły dotyczące rekrutacji można znaleźć na specjalnej stronie internetowej http://rekrutacja.ricoh.pl.
"Naszą misją jest zwiększanie konkurencyjności i poprawa wydajności pracy. Polskie przedsiębiorstwa potrzebują innowacyjnych oraz wydajnych rozwiązań w zarządzaniu infrastrukturą dokumentową. Wdrożenie nowoczesnych technologii, które posiada Ricoh może zwiększyć konkurencyjność polskich przedsiębiorstw na arenie międzynarodowej. Udało nam się to zrobić w wiodących krajach Unii Europejskiej, teraz chcemy to powtórzyć w Polsce” - powiedział dyrektor zarządzający Ricoh Polska Tomasz Nazaruk.
Ricoh istnieje na polskim rynku od ponad 20 lat. Na świecie marka zatrudnia ponad 100 tysięcy osób. W swojej ofercie japoński producent posiada m.in. technologie dokumentowe, IT, komunikacyjne, audiowizualne oraz przemysłowe.
O Ricoh
To globalna firma z branży technologicznej, która specjalizuje się w sprzęcie biurowym, rozwiązaniach do druku produkcyjnego, systemach zarządzania dokumentami i usługach IT. Ricoh Group, z centralą w Tokio, działa w ponad 200 krajach i regionach. W roku finansowym, zakończonym w marcu 2015 roku, przychody ze sprzedaży Ricoh Group wyniosły 2,231 mld jenów (ok. 18,5 mld USD).
Większość przychodów firmy pochodzi ze sprzedaży produktów, rozwiązań i usług, które usprawniają interakcje między ludźmi a informacjami. Ricoh jest również wielokrotnie nagradzanym producentem aparatów i kamer cyfrowych oraz specjalistycznych produktów branżowych. Firma jest znana ze względu na wysoką jakość, którą zapewnia, wyjątkowe podejście do klienta i liczne inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Zgodnie ze swoim przesłaniem, imagine. change., Ricoh pomaga firmom zmienić sposób pracy i wykorzystać zbiorową wyobraźnię pracowników.
Więcej informacji na stronie: http://www.ricoh.pl/about-ricoh/
KONTAKT:
Bartosz Zwiefka
Ricoh Polska Sp. z o.o.
tel. kom. +48 502 006 01
e-mail: bzwiefka@ricoh.pl
www.ricoh.pl
www.facebook.com/ricohpolska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.03.2017, 12:59 |
Źródło informacji | Ricoh Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
ORLEN dwukrotnie zwiększył fundusz wsparcia dla straży pożarnych
W tym roku koncern rozdysponuje rekordową pulę aż 20 milionów złotych. „ORLEN na straży” to wsparcie dla jednostek Ochotniczej i Państwowej Straży Pożarnej. Granty o wartości do 150 tys. zł będą przeznaczone na zakup nowoczesnego sprzętu i specjalistyczne szkolenia.- 05.05.2025, 15:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
-
Image
Od małej firmy do dostawcy NATO: Wojas świętuje 35-lecie z przychodem ponad 400 mln zł
Rok 2025 jest ważny dla polskiej marki Wojas, która z okazji jubileuszu 35-lecia może pochwalić się wzrostem sprzedaży detalicznej o 5% rok do roku, osiągając ponad 400 mln zł przychodu. Produkcja samego obuwia w zeszłym roku przekroczyła 900 000 par, a marka aktywnie działa już na 10 europejskich rynkach. Jako jedyny polski producent, Wojas dostarczał specjalistyczne obuwie dla NATO i polskich służb mundurowych, co potwierdza najwyższą jakość produktów.- 05.05.2025, 14:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Wojas
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ