Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Warszawa, 6 marca 2017 r. - Jedna z największych na świecie firm z branży IT, której misją jest zmiana modelu pracy i dzielenia się wiedzą w firmach, planuje zaoferować swoje technologie w kolejnych obszarach na polskim rynku.
6 marca startuje program, który ma doprowadzić do zwiększenia zatrudnienia przez Ricoh Polska o 300 osób. Dzięki nowym pracownikom japoński gigant ma zamiar znacząco zwiększyć swoją obecność wśród firm w Polsce.
Szczegółowo zaplanowane działania, pozwolą polskiemu oddziałowi spółki zatrudnić pierwsze osoby już w kwietniu. Szczegóły dotyczące rekrutacji można znaleźć na specjalnej stronie internetowej http://rekrutacja.ricoh.pl.
"Naszą misją jest zwiększanie konkurencyjności i poprawa wydajności pracy. Polskie przedsiębiorstwa potrzebują innowacyjnych oraz wydajnych rozwiązań w zarządzaniu infrastrukturą dokumentową. Wdrożenie nowoczesnych technologii, które posiada Ricoh może zwiększyć konkurencyjność polskich przedsiębiorstw na arenie międzynarodowej. Udało nam się to zrobić w wiodących krajach Unii Europejskiej, teraz chcemy to powtórzyć w Polsce” - powiedział dyrektor zarządzający Ricoh Polska Tomasz Nazaruk.
Ricoh istnieje na polskim rynku od ponad 20 lat. Na świecie marka zatrudnia ponad 100 tysięcy osób. W swojej ofercie japoński producent posiada m.in. technologie dokumentowe, IT, komunikacyjne, audiowizualne oraz przemysłowe.
O Ricoh
To globalna firma z branży technologicznej, która specjalizuje się w sprzęcie biurowym, rozwiązaniach do druku produkcyjnego, systemach zarządzania dokumentami i usługach IT. Ricoh Group, z centralą w Tokio, działa w ponad 200 krajach i regionach. W roku finansowym, zakończonym w marcu 2015 roku, przychody ze sprzedaży Ricoh Group wyniosły 2,231 mld jenów (ok. 18,5 mld USD).
Większość przychodów firmy pochodzi ze sprzedaży produktów, rozwiązań i usług, które usprawniają interakcje między ludźmi a informacjami. Ricoh jest również wielokrotnie nagradzanym producentem aparatów i kamer cyfrowych oraz specjalistycznych produktów branżowych. Firma jest znana ze względu na wysoką jakość, którą zapewnia, wyjątkowe podejście do klienta i liczne inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Zgodnie ze swoim przesłaniem, imagine. change., Ricoh pomaga firmom zmienić sposób pracy i wykorzystać zbiorową wyobraźnię pracowników.
Więcej informacji na stronie: http://www.ricoh.pl/about-ricoh/
KONTAKT:
Bartosz Zwiefka
Ricoh Polska Sp. z o.o.
tel. kom. +48 502 006 01
e-mail: bzwiefka@ricoh.pl
www.ricoh.pl
www.facebook.com/ricohpolska
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.03.2017, 12:59 |
Źródło informacji | Ricoh Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE