Newsletter

Vercom S.A. - polska firma w rankingu "Financial Times"

11.04.2017, 15:37aktualizacja: 11.04.2017, 15:37

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zespół Vercom, fot. 2
Zespół Vercom, fot. 2
Kilka dni temu poznańska spółka technologiczna Vercom S.A. znalazła się w prestiżowym rankingu "Financial Times" - 1000 najdynamiczniej rozwijających się spółek w Europie. Firma nie spoczywa jednak na laurach i planuje do 2019 roku przekroczyć przychody o ponad 100 mln PLN.

Na liście biznesowego dziennika "Financial Times" znalazło się zaledwie 6 polskich firm. W badaniu brano pod uwagę dynamikę wzrostu przychodów w latach 2012-2015. W tym okresie spółka Vercom zwiększyła swoje przychody aż o 215%. W bieżącym roku spółka planuje wygenerować skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości ponad 45 mln PLN, a na poziomie wyniku EBIDTA (zysk przed odsetkami, opodatkowaniem i amortyzacją) przekroczyć poziom 10 mln PLN.

Średniookresowa strategia rozwoju (2017-2019) zakłada zarówno dalszy wzrost organiczny, jak i kolejne akwizycje. W wymiarze finansowym w ciągu najbliższych 3 lat spółka planuje przekroczyć poziom 100 mln przychodu oraz 20 mln EBIDTA.

"Wsłuchujemy się w potrzeby rynku i w odpowiedzi na nie tworzymy nasze kolejne rozwiązania i start-upy. Doskonałym przykładem może być nowa platforma ConversionLabs.pl rozpoznająca anonimowych użytkowników stron www i kierująca do nich komunikację w modelu retargetingowym" - informuje Adam Lewkowicz, wiceprezes i główny architekt oferowanych przez Vercom platform.

Firma to dostawca własnych, wydajnych i skalowalnych platform Saas (software as a service), z których każda rozwiązuje konkretne problemy: Redlink.pl dostarcza rozwiązania w zakresie Email & SMS marketing automation, Emailabs.pl oferuje najwyższą w Polsce dostarczalność e-maili transakcyjnych oraz ich analitykę, Cloudsender.pl - realizację kampanii e-mail o bardzo wysokiej przepustowości, a SerwerSMS.pl - kompleksowe wsparcie w masowej wysyłce SMS oraz MMS.

"Ciągle jesteśmy na początku drogi. Mamy ambitne plany, ale chcemy je realizować zgodnie z naszymi przekonaniami. Wierzymy w transparentny, otwarty na potrzeby klientów biznes. Te cechy staramy się wzmacniać w naszej organizacji, która mimo dynamicznego wzrostu, nadal utrzymuje charakter "świeżego" start-upu" - tłumaczy Krzysztof Szyszka, prezes zarządu Vercom S.A.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 11.04.2017, 15:37
Źródło informacji Vercom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ