Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Oświetlenie typu LED to najbardziej ekologiczne i ekonomiczne z dostępnych źródeł światła - działa dłużej od standardowych żarówek i zużywa mniej energii. Zastosowanie tego typu lamp doskonale wpisuje się w nowy koncept architektoniczny LPP oraz minimalizuje wpływ sklepu na środowisko naturalne. Rozwiązanie będzie wdrażane we wszystkich salonach flagowych Reserved. Jest też testowane w sklepach pozostałych marek LPP.
"Oświetlenie LED to lepsza jakość światła i mniejszy pobór energii. Nie musimy też martwić się zużyciem poszczególnych części instalacji. To dobra i długofalowa inwestycja, która dodatkowo chroni środowisko - mniej zużytej energii oznacza mniejszą emisję gazów cieplarnianych" - mówi Daniel Lechner z firmy Zumtobel Lighting GmbH - producenta oświetlenia, z którym współpracuje LPP na rynku niemieckim.
Obecnie działa ponad 450 salonów marki Reserved. Zastosowanie oświetlenia LED to oszczędność rzędu 4,5 W/m2! W godzinach, kiedy salony nie są dostępne dla klientów, oświetlenie główne ograniczone jest do 70%. Pozostała część oświetlenia została zaprojektowana tak, aby była wystarczająca dla pracowników. W sumie system automatycznego zarządzania oświetleniem, pozwala zmniejszyć zużycie energii o dodatkowe 15%.
"Planując inwestycje LPP poszukujemy rozwiązań, które będą minimalizowały nasz wpływ na środowisko. Wprowadzenie oświetlenia LED w naszych salonach to kolejny krok w kierunku tworzenia przyjaznych i ekologicznych przestrzeni" - mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji LPP S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.06.2017, 18:19 |
Źródło informacji | LPP S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
GAC przyspiesza ekspansję na rynku europejskim, traktując Polskę jako punkt wyjścia
- 16.09.2025, 08:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Kolmar Korea tworzy „czyste piękno” dzięki przełomowym rozwiązaniom, od ekologicznych opakowań po prace badawczo-rozwojowe
• Jest laureatem międzynarodowych nagród za innowacje w obszarze opakowań, obejmujących papierowe tubki, papierowe opakowania do kosmetyków w sztyfcie i papierowe pojemniki.
• Kolmar plasuje się na 125. miejscu w rankingu magazynu TIME wyróżniającym "Najlepsze firmy na świecie pod względem zrównoważonego rozwoju 2025”, będąc jedyną koreańską firmą kosmetyczną na liście.- 16.09.2025, 08:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Marka GAC debiutuje w Polsce, inaugurując działalność na rynku europejskim
- 16.09.2025, 08:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ