Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Oświetlenie typu LED to najbardziej ekologiczne i ekonomiczne z dostępnych źródeł światła - działa dłużej od standardowych żarówek i zużywa mniej energii. Zastosowanie tego typu lamp doskonale wpisuje się w nowy koncept architektoniczny LPP oraz minimalizuje wpływ sklepu na środowisko naturalne. Rozwiązanie będzie wdrażane we wszystkich salonach flagowych Reserved. Jest też testowane w sklepach pozostałych marek LPP.
"Oświetlenie LED to lepsza jakość światła i mniejszy pobór energii. Nie musimy też martwić się zużyciem poszczególnych części instalacji. To dobra i długofalowa inwestycja, która dodatkowo chroni środowisko - mniej zużytej energii oznacza mniejszą emisję gazów cieplarnianych" - mówi Daniel Lechner z firmy Zumtobel Lighting GmbH - producenta oświetlenia, z którym współpracuje LPP na rynku niemieckim.
Obecnie działa ponad 450 salonów marki Reserved. Zastosowanie oświetlenia LED to oszczędność rzędu 4,5 W/m2! W godzinach, kiedy salony nie są dostępne dla klientów, oświetlenie główne ograniczone jest do 70%. Pozostała część oświetlenia została zaprojektowana tak, aby była wystarczająca dla pracowników. W sumie system automatycznego zarządzania oświetleniem, pozwala zmniejszyć zużycie energii o dodatkowe 15%.
"Planując inwestycje LPP poszukujemy rozwiązań, które będą minimalizowały nasz wpływ na środowisko. Wprowadzenie oświetlenia LED w naszych salonach to kolejny krok w kierunku tworzenia przyjaznych i ekologicznych przestrzeni" - mówi Olimpia Patej, dyrektor ds. inwestycji LPP S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 12.06.2017, 18:19 |
| Źródło informacji | LPP S.A. |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ