Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd Stalexport Autostrady S.A. (dalej: "Stalexport Autostrady S.A. lub Emitent) informuje, że w dniu 4 lipca 2017 roku został poinformowany przez Stalexport Autostrada Małopolska S.A. z siedzibą w Mysłowicach (dalej: Zamawiający) o wystawieniu w dniu 4 lipca 2017 roku przez Zamawiającego listu zatwierdzającego dla Pavimental Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Trzebini (32-450), ul. Słowackiego 49 (dalej: "Wykonawca").
Wystawienie ww. listu zatwierdzającego oznacza przyjęcie przez Zamawiającego oferty Wykonawcy złożonej w przetargu na realizację kontraktu ryczałtowego o ustalonej cenie nr ROM48 "Remont podpór obiektu mostowego M48" (dalej: "Kontrakt").
Wartość Kontraktu wynosi 21.300.000 PLN netto (dalej: Zatwierdzona Kwoty Kontraktowa Netto).
Wraz z listem zatwierdzającym wystawionym przez Zamawiającego przesłana została do podpisu przez Wykonawcę umowa (podpisana przez Zamawiającego w dniu 4 lipca 2017 roku) dotycząca realizacji Kontraktu, której treść jest zgodna ze wzorem przedstawionym w dokumentach przetargowych.
Zgodnie z klauzulą 27.2 instrukcji dla oferentów powiadomienie przez Zamawiającego o przyjęciu oferty w liście zatwierdzającym będzie uznawane jako zawarcie Kontraktu do czasu podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę.
Warunkami Ogólnymi dla prowadzenia przedmiotowego Kontraktu będą "Warunki Kontraktu dla Budowy dla Robót Inżynieryjno-Budowlanych projektowanych przez Zamawiającego" Wydanie pierwsze z 1999 roku, opracowane przez Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils (FIDIC), egzemplarz w języku polskim (czwarte wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008). Uzupełnieniem Warunków Ogólnych Kontraktu są Warunki Szczególne Kontraktu. Warunki Ogólne Kontraktu pozostają wiążące, o ile Warunki Szczególne Kontraktu nie stanowią inaczej. Warunki Ogólne Kontraktu i Warunki Szczególne Kontraktu łącznie stanowią Warunki Kontraktu.
Umowa przewiduje następujące kary umowne dla Wykonawcy:
1) kary za zwłokę - limit kar umownych na podstawie klauzuli 8.7 Warunków Kontraktu wynosi 10 % Zatwierdzonej Kwoty Kontraktowej Netto,
2) kary za nieusunięcie wad lub usterek w robotach w terminie - limit kar umownych na podstawie klauzuli 11.4 Warunków Kontraktu wynosi 10 % Zatwierdzonej Kwoty Kontraktowej Netto,
3) kary za bezzasadne utrudnienia w ruchu - limit kar umownych na podstawie klauzuli 8.13 Warunków Kontraktu wynosi 2 % Zatwierdzonej Kwoty Kontraktowej Netto.
Stalexport Autostrada Małopolska S.A. jest spółką w 100% zależną od Stalexport Autoroute S.à r.l. z siedzibą w Luksemburgu, która z kolei jest spółką w 100% zależną od Stalexport Autostrady S.A.
Podstawa prawna:
Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE NR 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.07.2017, 17:17 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |