Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W pierwszej kolejności Bank Millennium udostępnił usługę wystawcom faktur, wkrótce będą z niej mogli skorzystać również płatnicy. Usługa jest odpowiedzią sektora bankowego, wspieranego przez ZBP oraz KIR jako dostawcę technologicznego, na rosnące zapotrzebowanie na innowacyjne usługi cyfrowe.
Usługa QLIK dostępna jest dla klientów bankowości przedsiębiorstw Banku Millennium, którzy są wystawcami faktur i chcą udostępniać klientom za pośrednictwem banków informacje o płatnościach. Klient, będący adresatem informacji, będzie wyrażał zgodę za pośrednictwem serwisu bankowości internetowej Millenet na świadczenie usługi oraz otrzymywanie informacji o płatnościach od wybranych przez siebie wystawców faktur. Po otrzymaniu informacji o płatności, w łatwy sposób będzie mógł wykonać przelew na wskazaną kwotę lub włączyć automatyczną realizację płatności do wybranych wystawców. Wystawca faktury otrzyma informację o wykonanej płatności jeszcze przed księgowaniem środków na jego rachunku.
„QLIK to unikalne rozwiązanie zarówno w skali sektora bankowego, jak i firm pośredniczących w realizacji płatności, które na pewno będzie miało duży wpływ na rynek płatności w Polsce. Jego kluczowe zalety to wygoda i prostota użytkowania, zarówno dla wystawcy, jak i płatnika. Dla wystawcy faktur to nowy i innowacyjny kanał dystrybucji informacji o płatnościach, a dla płatnika szybki dostęp do wielu zobowiązań w jednym miejscu - czyli w systemie bankowości internetowej - i wygodny sposób opłacania rachunków. Każda osoba, która na co dzień opłaca domowe rachunki, otrzymuje faktury na wiele sposobów - za pośrednictwem e-maila, tradycyjnej poczty czy elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Równie bogate są możliwości uregulowania płatności. W rezultacie mnogość opcji sprawia, że brakuje jednego miejsca, w którym można byłoby sprawdzić wszystkie rachunki oczekujące na zapłacenie i opłacić je w wygodny i bezpieczny sposób. Takim miejscem w naturalny sposób są systemy bankowości elektronicznej. Pierwsze rozmowy z klientami korporacyjnymi wskazują na bardzo duże zainteresowanie wystawców, co stwarza szanse, że już niedługo będzie to jedna z najczęściej wykorzystywanych możliwości regulowania opłat” - mówi Ricardo Campos, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
Klient Banku Millennium, który zdecyduje się korzystać z usługi, będzie mógł wysłać żądanie płatności, korzystając z systemu bankowości internetowej Millenet dla Przedsiębiorstw. Wystarczy wygenerowanie prostego pliku tekstowego, zawierającego wszystkie niezbędne informacje. Również w Millenecie wystawca faktury otrzyma informacje o statusie wysłanych informacji. Korzystanie z usługi nie wymaga więc instalacji nowego oprogramowania ani dostosowywania systemu finansowo-księgowego po stronie klienta banku.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 18.07.2017, 17:30 |
Źródło informacji | Bank Millennium |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT