Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CHICAGO, 20 lipca 2017 r. /PRNewswire/ - Firma Cision (NYSE: CISN) ogłosiła dziś wprowadzenie nowych funkcji i ulepszeń w platformie Cision Communications Cloud™, która powstała w celu ułatwienia specjalistom do spraw komunikacji identyfikację osobistości wpływowych, tworzenie kampanii i zarządzanie nimi oraz przydzielanie wartości w różnych kanałach komunikacji.
Najnowsza wersja rozwiązania Cision Comms Cloud obejmuje wyjątkowe w branży funkcje umożliwiające całościowe zarządzanie i mierzenie wielokanałowych kampanii PR oraz ich wyników. Aktualizacje dotyczą między innymi integracji z Google Analytics i Adobe Omniture umożliwiającej śledzenie wpływu programów osobistości wpływowych na założenia biznesowe. Wśród nowych funkcji znalazły się także pola „zobacz także” oraz „popularne osobistości” objęte zupełnie nowym rozwiązaniem Cision Influencer Graphs oraz poszerzone możliwości monitorowania mediów społecznościowych.
- Funkcje zarządzania wielokanałowymi kampaniami PR pozwalają użytkownikom na sterowanie kampaniami PR na różnych kanałach, z różnymi osobistościami wpływowymi, komunikatami prasowymi, kampaniami e-mail oraz w mediach społecznościowych w jednym panelu.
- Integracja z Google Analytics i Adobe Omniture umożliwia specjalistom do spraw komunikacji łączenie zasięgu osób wpływowych i powiązanej prasy z aktywnością na stronie firmy i w e-handlu.
- Pole zobacz także w Cision Influencer Graph zapewnia zalecenia na bazie danych dopasowane do położenia geograficznego, demografii i zainteresowań odwiedzających, co ułatwia identyfikację osobistości wpływowych w serwisie Twitter, które mogą także wspomóc w dotarciu do konsumenta. Pole popularne osobistości wpływowe umożliwia użytkownikom odnalezienie osobistości wpływowych, które zdobywają popularność w danym zakresie tematycznym zanim będą one masowo rozpoznawalne.
- Rozwiązanie Cision Comms Cloud obejmuje od teraz, poza tylko serwisem Twitter, także serwisy Facebook, Instagram i YouTube, których treści dostępne są w jednej platformie do druku, w sieci i do publikacji. Umożliwia to użytkownikom monitorowanie całego przebiegu wydarzeń na wszystkich kanałach. Komentarze, odwołania i trendy można z łatwością segmentować pod względem firmy, przesłania, przywództwa lub produktów.
- Najnowsza wersja Cision Comms Cloud jest odpowiedzią na dwa największe wyzwania branży: sterowanie komunikacją między tysiącami osobistości wpływowych na wielu kanałach oraz analizę faktycznej wartości wpływu medialnego – skomentował Kevin Akeroyd, główny dyrektor wykonawczy firmy Cision. „Opublikowane dziś aktualizacje umożliwią specjalistom do spraw komunikacji marketingowej stawienie czoła tym problemom. Będą mieli po swojej stronie jedną z najbardziej wszechstronnych platform oraz sensowną analitykę danych” - dodał dyrektor.
Jest to druga duża aktualizacja platformy Cision Comms Cloud od jej wprowadzenia na rynek w październiku 2016 roku. Najnowsza wersja została opublikowana tuż po niedawnym debiucie firmy na nowojorskiej giełdzie papierów wartościowych (CISN) i jest kolejnym dowodem na zaangażowanie firmy Cision w innowacje i przywództwo w zakresie transformacji danych i technologii w branży tzw. earned media.
Obecni klienci korzystający z platformy Cision Comms Cloud automatycznie otrzymają dostęp do nowych funkcji i mogą kontaktować się z przedstawicielami w celu uzyskania dodatkowych informacji. Więcej na temat platformy Cision Communications Cloud™ można dowiedzieć się tutaj.
Cision
Firma Cision Ltd. (NYSE: CISN) jest wiodącym, międzynarodowym dostawcą oprogramowania i usług na potrzeby specjalistów PR i komunikacji marketingowej. Oprogramowanie firmy Cision umożliwia użytkownikom identyfikację najważniejszych osobistości wpływowych, tworzenie i dystrybucję treści o znaczeniu strategicznym oraz pomiar zasięgu komunikacji. Firma Cision zatrudnia ponad 3000 pracowników w 15 biurach w obu Amerykach oraz na obszarach EMEA i APAC. Więcej informacji na temat nagradzanych produktów i usług firmy, włączywszy platformę Cision Communications Cloud™, można znaleźć na stronie www.cision.com lub obserwując firmę Cision w serwisie Twitter pod nazwą @Cision.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/537653/Multi_channel_PR_campaign_management_features.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/537654/Social_media_content_streams.jpg
Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160519/369876LOGO
Źródło: Cision
KONTAKT:
Nick Bell
Wiceprezes ds. komunikacji marketingowej
e-mail: cisionpr@cision.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.07.2017, 18:39 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |