Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Już od trzech lat można pracować w systemie ISOF-ERP na tablecie. Prace nad dopasowaniem systemu do smartfonów zostały podjęte z jednej strony w wyniku wsłuchiwania się w potrzeby użytkowników, z drugiej jako odpowiedź na coraz doskonalsze rozwiązania nowych telefonów.
HEUTHES podzielił prace na dwa etapy. Na początku uzyskany zostanie podgląd, edycja i dodawanie nowej aktywności, wyświetlanie aktywności w postaci listy i kalendarza z zaawansowanym filtrem wyszukiwania oraz możliwością wywoływania połączenia telefonicznego do kontrahenta powiązanego z wybraną aktywnością. Na demonstracyjnej wersji systemu można już przetestować pierwszą aktualizację modułu.
W kolejnym kroku zaplanowano włączenie obsługi e-maili z Aktywności oraz dołączanie załączników w postaci zdjęć, nagrań audio i wideo. Z poziomu CRM Aktywności będzie można uzyskać dostęp do modułu Zamówienia od klienta, również dopasowanego do smartfona. Wprowadzona zostanie także obsługa geolokalizacji. W praktyce oznacza to, że przy tworzeniu nowej aktywności będzie można zapisać aktualną pozycję GPS telefonu. Podobny zapis informacji o lokalizacji będzie możliwy przy logowaniu do systemu.
W praktyce, nawigacja w zakresie dedykowanych dla smartfonów wersji modułów CRM Aktywności i Zamówienia od klienta, następuje z wykorzystaniem ikon na pulpicie głównym systemu oraz Inteligentnego Asystenta. Oczywiście można uruchomić dowolną, inną funkcję systemu tylko trzeba się liczyć z tym, że nie jest ona dopasowana do tak małych ekranów. W takich przypadkach sprawdza się urządzenie z rysikiem (np. Samsung Galaxy Note 5).
Pełna wersja nowego rozwiązania na smartfony będzie dostępna na przełomie III i IV kwartału bieżącego roku.
HEUTHES rozważa obecnie rozpoczęcie prac również nad mobilnymi funkcjami modułu Magazyn, które będą umożliwiały przykładowo łatwe przenoszenie towaru z półki na półkę z obsługą czytników kodów kreskowych na smartfonach.
Kolejne prace rozwojowe z tego zakresu zmierzają do stworzenia aplikacji na smartfony, ułatwiającej proces generowania, instalowania i odnawiania certyfikatów, który jest słabo wspierany przez system Android i przeglądarkę Chrome Mobile. Dostęp do systemu, oprócz hasła, zabezpieczony jest certyfikatem w standardzie X.509 z bezpieczną komunikacją z serwerem zapewnioną przez protokół TLS 1.2.
W pierwszym półroczu 2017 r. HEUTHES udostępnił nową wersję modułu ISOF-POS (Point of Sale) będącego połączeniem funkcji dedykowanych specjalnie dla stanowisk sprzedaży detalicznej. Nowa wersja została także nakierowana na ekrany dotykowe i umożliwia pracującemu w punkcie sprzedaży szybkie wystawianie paragonów i innych dokumentów sprzedażowych z dostępem do Raportów kasowych i Magazynu. Dzięki technologii BIFILAR CLIENT-WEB-SERVER moduł ISOF-POS jest zintegrowany z drukarkami fiskalnymi i czytnikami kodów kreskowych.
Warto przypomnieć, że ISOF-ERP zawiera jeden z najbardziej zaawansowanych na rynku systemów CRM. Jest to rodzina sześciu modułów obejmujących CRM: Aktywności, Serwisowy, Portfolio (z projektami), Zadaniowy, Analityczny i Marketingowy. CRM jest zintegrowany z obiegami dokumentów i zaawansowanymi formularzami elektronicznymi w DMS. Wraz z innymi modułami ISOF-ERP umożliwia to kompletną obsługę klienta od pierwszego kontaktu, poprzez obsługę ofert, logistykę zamówień, po serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. System zawiera także trzy portale internetowe B2B: Serwisowy, Zamówieniowy i Dokumentowy.
Na stronie https://www.isof.pl/filmy/html5/crm-aktywnosci można zobaczyć film o mobilnym ISOF.
Więcej informacji na stronie www.isof.pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.07.2017, 15:21 |
Źródło informacji | HEUTHES Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT