Newsletter

Posiadacze wizy E-2 mogą zostać franczyzobiorcami lokali Nestlé® Toll House® Café by Chip® (Centrum Prasowe)

30.08.2017, 14:39aktualizacja: 30.08.2017, 14:39

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Luksusowa marka deserów przyjmuje kwalifikujących się inwestorów z otwartymi ramionami.

DALLAS, 30 sierpnia 2017 r. /PRNewswire/ - Sieć Nestlé® Toll House® Café by Chip (http://nestlecafe.com/) doświadcza obecnie znacznego wzrostu tak w kraju, jak i za granicą. Aby jeszcze zwiększyć tempo rozwoju, sieć popularnych piekarnio-kawiarni zaprasza posiadaczy wizy E-2 poszukujących atrakcyjnej okazji do inwestycji.

Firma Crest Foods zajmująca się franczyzą sieci aktywnie poszukuje kandydatów kwalifikujących się do nabycia kawiarni na większości obszarów w Stanach Zjednoczonych i w Kanadzie. Do rozpatrzenia niewątpliwych zalet płynących z posiadania własnej działalności zachęcani są nawet ci potencjalni inwestorzy, którzy nie mają doświadczenia w prowadzeniu franczyzy.

Wizy E-2 wiążą się z szeregiem znaczących zalet. Małżonkowie posiadaczy wizy inwestorskiej E-2 i dzieci w wieku poniżej 21. roku życia otrzymają wizy osób pozostających na utrzymaniu posiadacza wizy E-2. Dzieci poniżej 21. roku życia będące na utrzymaniu posiadacza wizy mogą uczęszczać do wybranych placówek oświatowych w USA, a sami posiadacze wizy E-2 mogą przebywać poza terenem Stanów Zjednoczonych przez nieograniczony okres czasu i wrócić do USA na ważnej wizie.

Firma Crest Foods oferuje konkurencyjny program wsparcia franczyzobiorców, który obejmuje:

- wybór lokalu i negocjacje wynajmu,

- projekt i zagospodarowanie kawiarni,

- szkolenia w ośrodku i w lokalu,

- wsparcie marketingowe i promocyjne,

- ograniczone prawa do wykorzystania znaku towarowego i logo Nestle´,

- dostęp do poufnych przepisów firmy Crest Food,

- ciągłe wsparcie operacyjne i marketingowe.

Idea luksusowej sieci piekarnio-kawiarni opiera się na najbardziej znanej na świecie marce - Nestlé. Większość lokali należących do sieci ma w menu świeżo wypiekane ciasteczka, dobrą kawę Nescafe® Milano, lody i szeroki wachlarz smakołyków. W niektórych kawiarniach można także znaleźć muffinki, rogaliki i drożdżówki cynamonowe, kanapki dla smakoszy, naleśniki i panini w porze obiadowej i kolacji, a także wysokiej jakości kawy espresso, cappuccino i latte.

Więcej informacji można znaleźć na stronie NestleCafe.com (http://nestlecafe.com/).

Nestlé Toll House Café by Chip® to sieć dobrej jakości piekarnio-kawiarni zapewniających klientom niezrównaną satysfakcję przez wykorzystanie najlepszych składników, ciekawych przepisów, wyraźnych smaków oraz tradycji najbardziej znanych marek Nestlé®. Firma Crest Foods Inc. z siedzibą w Richardson w stanie Teksas zajmuje się franczyzami sieci restauracji. Obecnie firma jest w posiadaniu franczyz ponad 160 piekarnio-kawiarni na terenie Stanów Zjednoczonych, Kanady i Bliskiego Wschodu. Wszechstronne lokale działają jako odrębne stanowiska, sklepiki przy centrach handlowych oraz niezależne kawiarnie. Sieć zdobyła uznanie magazynu „Entrepreneur" w kategorii Franchise 500.

Nestle ®, Toll House®, Nescafe®, Milano® i powiązane logo i projekty są własnością Societe des Produits Nestle S.A. i wykorzystywane są przez firmę Crest Foods, Inc. za zgodą właściciela.

Źródło: Nestlé Toll House Café by Chip

KONTAKT:

Ladd Biro

Champion Management

tel. 972.930.9933

e-mail: lbiro@championmgt.com

Źródło informacji: PR Newswire

UWAGA: Za materiał opublikowany przez Centrum Prasowe PAP odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. (Centrum Prasowe)

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.08.2017, 14:39
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii