Newsletter

Alfa Romeo podwójnym zwycięzcą plebiscytu magazynu "Auto Motor und Sport"

04.10.2017, 13:11aktualizacja: 04.10.2017, 13:11

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FCA Poland / Alfa Romeo Stelvio fot.12
FCA Poland / Alfa Romeo Stelvio fot.12
Drugi rok z rzędu marka Alfa Romeo świętuje sukces w konkursie magazynu motoryzacyjnego "Auto Motor und Sport", zdobywając tytuł "Design Brand of the Year". Ponadto nowa Alfa Romeo Stelvio zwyciężyła w kategorii "Large SUVs". W dorocznym konkursie "Autonis 2017" swoje głosy oddało ponad 16 tys. czytelników słynnego niemieckiego periodyku.

"Jesteśmy zaszczyceni, że czytelnicy magazynu „Auto Motor und Sport" po raz kolejny przyznali Alfie Romeo tytuł marki wyróżniającej się najlepszym wzornictwem w branży" - powiedział Klaus Busse, head of design Fiat Chrysler Automobiles na region EMEA, podczas ceremonii wręczenia nagród, która odbyła się w Stuttgarcie.

"To ważne wyróżnienie dla Alfy Romeo, która drugi rok z rzędu wybrana została przez niemieckich entuzjastów samochodów marką o wiodącym designie, natomiast model Stelvio - pierwszy SUV w historii Alfy Romeo - zwyciężył w swojej kategorii, podobnie jak Giulia w ubiegłym roku. Wygrana ta napełnia nas dumą, daje wiele satysfakcji naszemu zespołowi projektantów i pokazuje, że jesteśmy na dobrej drodze".

To nie pierwsze sukcesy Alfa Romeo w plebiscytach organizowanych przez "Auto Motor und Sport". W ubiegłych latach marka była wielokrotnie nagradzana w konkursie "Autonis". W roku 2016 Alfa Romeo zdobyła tytuł "Design of the Year", natomiast nowa Alfa Romeo Giulia i Alfa Romeo MiTo zwyciężyły odpowiednio w swoich klasach. W 2010 roku czytelnicy słynnego niemieckiego magazynu motoryzacyjnego uznali Alfę Romeo Giulietta za najlepiej prezentujący się samochód w kategorii aut kompaktowych.

Łącznie 16 602 czytelników magazynu "Auto Motor und Sport", który jest publikowany w formie drukowanej i elektronicznej, oddało swój głos w dziesięciu kategoriach tegorocznej, 17. edycji konkursu "Autonis". Alfa Romeo Stelvio zwyciężyła w kategorii "Large SUVs", uzyskując ponad połowę głosów (50,5%). Natomiast Alfa Romeo do zdobycia po raz drugi z rzędu tytuł "Design Brand of the Year" potrzebowała 27% głosów.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.10.2017, 13:11
Źródło informacji FCA Poland S.A.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ