Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W ciągu niespełna dwuletniej obecności na polskim rynku Fiat Tipo osiągnął kolejny sukces: jak ogłosił Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, we wrześniu br. bestsellerowy model Fiata był najchętniej kupowanym samochodem w Polsce przez osoby prywatne. Ten sukces jest potwierdzeniem trafnie zdefiniowanej strategii marki, skoncentrowanej na oferowaniu klientom samochodu o optymalnej relacji ceny do wyposażenia, a odzwierciedlonej w reklamowym motto: „Tak niewiele trzeba, by mieć tak wiele”.
„Na sukces Fiata Tipo nad Wisłą składa się wiele czynników. Oprócz oczywistych, takich jak doskonały produkt, świetnie dopasowany do potrzeb klientów, z odpowiednim pozycjonowaniem cenowym, pojawiły się także te nieoczywiste, jak atrakcyjne akcje marketingowe ukierunkowane właśnie na odbiorcę detalicznego. Ostatnim takim działaniem była jednodniowa Noc Cudów, podczas której nasze salony były czynne do północy, a na klientów czekały wyjątkowo korzystne oferty na samochody Tipo, a także pozostałe modele z nowoczesnej gamy marki Fiat. Podczas Nocy Cudów z polskich salonów wyjechało ponad 700 nowych Fiatów, z czego przeszło połowę stanowiły modele Tipo” - podsumowuje Rafał Grzanecki, country manager Fiat & Abarth.
„Nie spoczywamy na laurach i - chcąc rozwijać sprzedaż Tipo w kraju - już teraz uruchomiliśmy wyprzedaż i zaoferowaliśmy nowe promocje, dzięki którym nowy Tipo może być kupiony już od 43 900 zł. Ciesząc się z sukcesu w sprzedaży dla klientów indywidualnych, nie zapominamy oczywiście o ofercie dla firm: we współpracy z FCA-Group Bank Polska S.A. i FCA Leasing Polska Sp. z o.o. przygotowaliśmy dla nich atrakcyjną ofertę leasingową” - mówi Rafał Grzanecki.
Wprowadzony do sprzedaży w zeszłym roku rodzinny Tipo to bestsellerowy model w gamie Fiata, oferujący w swojej klasie największą przestrzeń w kabinie i bagażową. Ten nowoczesny i funkcjonalny kompakt zdążył już zdobyć tytuł „Autobest" w kategorii „Best Buy Car 2016". Można z tego wnioskować, że Fiat Tipo to najlepsza oferta dla większości europejskich klientów w 2016 roku. Doczekał się także trzech wersji nadwozia - Tipo sedan, hatchback i Station Wagon, dostępnych w trzech wersjach wyposażenia: „Pop", „Easy" i „Lounge", z wieloma standardowymi funkcjami oraz pięcioma jednostkami napędowymi do wyboru, trzema różnymi typami zasilania i trzema rodzajami przekładni.
Niedawno do rodziny Tipo dołączyły sportowe wersje S-Design przeznaczone dla aktywnych kierowców, poszukujących stylu i wyjątkowego charakteru auta, a od września br. wszystkie wersje Tipo są także dostępne z fabryczną instalacją LPG.
Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, co miesiąc publikuje listę Top50 nowych samochodów osobowych, które najczęściej rejestrują w kraju klienci indywidualni. Bazuje ona na danych pochodzących z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców CEPiK. Według najnowszego rankingu, we wrześniu br. Polacy zarejestrowali łącznie 501 egzemplarzy Fiata Tipo, co dało modelowi zaszczytne pierwsze miejsce na podium.
Ranking TOP 10 rejestracji samochodów osobowych w Polsce*
(wrzesień 2017 - klienci indywidualni)
1. Fiat Tipo - 501 szt.
2. Opel Astra - 439 szt.
3. Skoda Fabia - 437 szt.
4. Toyota Yaris - 356 szt.
5. Skoda Octavia - 277 szt.
6. Hyundai Tucson - 247 szt.
7. Opel Corsa - 241 szt.
8. Dacia Duster - 237 szt.
9. Kia Rio - 228 szt.
10. Renault Clio - 207 szt.
*- źródło: samar.pl na podstawie danych CEPiK
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.10.2017, 18:14 |
Źródło informacji | FCA Poland S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prezes ING Banku Śląskiego: wyniki Indeksu wiarygodności ekonomicznej Polski nie są rewelacyjne PAP
„Wyniki pogarszały się przez okres ostatnich lat, teraz mamy do czynienia z pewną stabilizacją” - podkreślał prezes ING Banku Śląskiego Brunon Bartkiewicz, podczas dyskusji na temat wyników Indeksu wiarygodności ekonomicznej Polski.- 22.11.2024, 11:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Nagroda główna dla HEUTHES w rankingu IT@BANK2024
- 22.11.2024, 11:09
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: HEUTHES sp. z o.o.