Newsletter

Współpraca partnerska Essity i Microsoft udoskonali nagradzaną usługę Tork® EasyCube™ dzięki wykorzystaniu platformy IoT Azure

09.10.2017, 16:05aktualizacja: 09.10.2017, 16:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Platforma do zarządzania danymi "big data" zwiększy atrakcyjność wiodących na rynku produktów higienicznych Essity oraz rozwiązań wykorzystujących dane.

Göteborg, Szwecja, October 9, 2017/PRNewswire/ - Essity, wiodący producent produktów higienicznych i zdrowotnych na świecie, znany z produktów, usług i rozwiązań Tork, oraz firma Microsoft ogłosiły nawiązanie współpracy partnerskiej, która pozwoli wykorzystać potencjał "big data" oraz technologii chmury, aby usprawnić produkty higieniczne i zdrowotne Essity, oferowane na całym świecie.

Zdjęcie: http://mma.prnewswire.com/media/569754/EasyCube_Connected_Cleaning_Square.jpg

Logo: http://mma.prnewswire.com/media/569755/Tork_Primary_Logo.jpg

Z nowego rozwiązania skorzystają bezpośrednio zarządcy obiektów: Essity zintegruje swoje renomowane oprogramowanie do zarządzania obiektami Tork EasyCube™ z usługą Microsoft Azure wykorzystującą Internet rzeczy (IoT, Internet of Things), aby zoptymalizować codzienne działanie usługi. Pozwoli to klientom na oszczędność czasu i pieniędzy oraz ułatwi zrównoważony rozwój. Essity zapewni kierownikom obiektów i personelowi sprzątającemu precyzyjne, praktyczne dane, Microsoft zaś zadba o bezpieczeństwo danych, szczegółowe analizy oraz nieustanne innowacje. Ponadto dzięki coraz powszechniejszemu wykorzystaniu Internetu rzeczy do zarządzania potrzebami operacyjnymi, administratorzy będą mogli łatwiej optymalizować platformy i procesy.

W 2014 roku należąca do Essity marka Tork - światowy lider profesjonalnych produktów higienicznych - zrewolucjonizowała sprzątanie obiektów poprzez wykorzystanie Internetu rzeczy w zarządzaniu obiektami na całym świecie. Dzięki usłudze Tork EasyCube Essity umożliwia personelowi sprzątającemu i kierownikom obiektów śledzenie bieżących danych dotyczących natężenia ruchu oaz zużycia wkładów. Dane te pomagają:

- Zwiększyć wydajność pracy - Koniec z marnowaniem czasu na rutynowe obchody. Personel ma więcej czasu na zajęcie się faktycznymi potrzebami;

- Poprawiać jakość i zadowolenie klientów - Sprzątanie oparte na danych pozwala zapewnić wyższą jakość oraz wyeliminować puste dozowniki i brudne łazienki, zanim klienci zdążą zauważyć i zgłosić problem;

- Zwiększyć motywację i zadowolenie personelu - Personel sprzątający ma poczucie, że każda wykonywana czynność ma sens, co zwiększa wydajność pracy i zadowolenie.

"Usługa Tork EasyCube zrewolucjonizowała postrzeganie sprzątania w naszej branży. Rozwiązanie, które narodziło się jako innowacyjna metoda zarządzania łazienkami, szybko stała się holistyczną filozofią sprzątania. A to dopiero początek. Już teraz jesteśmy liderami rynku w kategorii oprogramowania do zarządzania obiektami. Współpraca z firmą Microsoft i wykorzystanie platformy Azure to pierwsze z wielu usprawnień, które planujemy wdrożyć z myślą o naszych klientach" - poinformował Don Lewis, prezes Essity Professional Hygiene.

"Jesteśmy dumni, że Essity wybrało właśnie nas na partnera do tego projektu. Nasza współpraca pozwoli wykorzystać cyfrową platformę w chmurze do zapewnienia jeszcze lepszych produktów i usług. Dzięki wykorzystaniu Internetu rzeczy i analizy danych Essity będzie w stanie zapewnić swoim klientom światowej klasy rozwiązania higieniczne i zdrowotne" - przyznaje Joacim Damgard, dyrektor generalny w Microsoft Sweden.

Essity

Essity to światowy lider branży higienicznej i zdrowotnej. Firma wytwarza i sprzedaje artykuły higieniczne (produkty dla niemowląt, artykuły higieniczne dla kobiet, produkty dla osób z nietrzymaniem moczu oraz artykuły medyczne), a także wyroby papierowe dla domu oraz profesjonalne artykuły higieniczne. Misją firmy jest poprawa dobrego samopoczucia poprzez wiodące rozwiązania z zakresu higieny i zdrowia. Prowadzi sprzedaż w około 150 krajach pod wieloma znanymi markami, takimi jak światowe marki TENA i Tork oraz regionalne marki, takie jak Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda i Zewa. Essity zatrudnia około 48 000 osób, a sprzedaż netto w 2016 roku osiągnęła poziom ok. 12 miliardów USD. Działalność spółki opiera się na modelu zrównoważonej firmy, dbającej o tworzenie wartości dla ludzi i przyrody. Nasza siedziba mieści się w Sztokholmie w Szwecji, a spółka jest notowana na Sztokholmskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Wcześniej Essity należała do Grupy SCA. Więcej informacji na stronie http://www.essity.com.

Tork

Marka Tork oferuje profesjonalne produkty i usługi higieniczne dla swoich klientów z branży restauracyjnej, służby zdrowia, biur, szkół i przemysłu. Gama produktów obejmuje dozowniki, papierowe ręczniki, papier toaletowy, mydło, serwetki oraz czyściwa przemysłowe i kuchenne. Dzięki dogłębnej wiedzy na temat higieny, praktycznej budowie urządzeń oraz zrównoważonym rozwiązaniom Tork jest liderem rynku. Tork to obecna na całym świecie marka należąca do Essity, a zarazem oddany partner klientów z ponad 90 krajów. Aby być na bieżąco z najnowszymi wiadomościami od Tork, odwiedź: http://www.tork.pl.

Microsoft

Microsoft (NASDAQ: MSFT, @microsoft) to lider w dziedzinie platform i produktywności, dążący do promowania rozwiązań mobilnych i technologii chmury. Misją spółki jest pomaganie każdej osobie i firmie na świecie w osiągnięciu sukcesu.

Źródło: Essity

KONTAKT:

Wojciech Nizio

tel. kom. +48-605-131-815

e-mail: Wojciech.Nizio@essity.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.10.2017, 16:05
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ