Newsletter

Hitachi Koki ogłasza zmianę nazwy marki na HiKOKI

07.11.2017, 10:07aktualizacja: 07.11.2017, 10:07

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zmiana nazwy marki odzwierciedleniem zaangażowania firmy w dalszą ekspansję międzynarodową.

TOKIO, 1 listopada 2017 r. /PRNewswire/ - Dnia 1 listopada firma Hitachi Koki Co., Ltd. (http://www.hitachi-koki.com/), wiodący producent elektronarzędzi i urządzeń na potrzeby nauk ścisłych, ogłosiła zmianę nazwy spółki na Koki Holdings Co., Ltd. z dniem 1 czerwca 2018 r. Zmiana ciągnie za sobą także zmianę nazwy marki elektronarzędzi znanych obecnie pod nazwą HITACHI lub Hitachi Koki na HiKOKI (*) (wymowa: haj-ko-ki) z dniem 1 października 2018 r. Zmiany te towarzyszą ambitnym dążeniom firmy do realizacji strategii rozwoju międzynarodowego, która zakłada zapewnienie zrównoważonego wzrostu przy jednoczesnym poszerzaniu działalności w prawie 100 krajach objętych siecią Hitachi Koki.

Światowej klasy, zaawansowane technologie Hitachi Koki zaowocowały niezawodnymi i innowacyjnymi produktami w całej znamienitej 70-letniej działalności firmy. Te osiągnięcia stały się podstawą nowej współpracy z KKR, jedną z największych na świecie grup typu private equity. W ramach nowej współpracy firma Koki Holding zamierza ujednolicić działania operacyjne i zwiększyć poziom inwestycji w rozwój organiczny i przejęcia w celu usprawnienia działania oddziałów na całym świecie na drodze do ugruntowania pozycji wiodącego, globalnego producenta.

W czasie przeprowadzania zmiany marki firma zamierza także założyć spółkę podległą z siedzibą w Europie pod nazwą Koki Holdings Europe GmbH, której biuro znajdować się będzie na przedmieściach Dusseldorfu w Niemczech. Posunięcie to odzwierciedla strategiczną rolę rynku europejskiego w branży. Spółka podległa rozpocznie działalność w listopadzie roku 2017 i będzie wypełniała zadania spółki-matki w Europie, będąc bliżej klientów i tym samym szybciej podejmując decyzje dotyczące ich potrzeb.

„Nasze innowacje w rozwiązaniach produkcyjnych zdobyły wiele nagród i przyniosły stabilny poziom działalności w ostatnich 70 latach. Nadszedł czas na ekspansję w roli prawdziwie globalnej firmy przy zachowaniu naszych japońskich korzeni - skomentował Osami Maehara, prezes firmy Hitachi Koki. - W pełni się zaangażowaliśmy w napędzanie wzrostu wraz z naszym nowym, dynamicznym partnerem KKR. Wspólnie będziemy dążyć do zdobycia pozycji globalnego lidera w zakresie elektronarzędzi i urządzeń na potrzeby nauk biologicznych. Wyznaczyliśmy sobie ambitny cel sprzedażowy na poziomie 2,7 miliarda dolarów na rok rozliczeniowy 2020. Jesteśmy pewni, że dzięki wsparciu wszystkich pracowników i partnerów na całym świecie uda nam się rozwinąć, a zmiana marki jest pierwszym krokiem w tym kierunku. Nie możemy doczekać się budowania marki przewyższającej oczekiwania wymagających klientów z całego świata” - dodał prezes.

Marka HiKOKI łączy w sobie trzy główne umiejętności firmy, w tym innowacyjne rozwiązania technologiczne prowadzące do powstania wysoko wydajnych produktów, niezawodność produktów i usług poświadczoną 70-letnią tradycją i potencjał wzrostu w ramach nowej współpracy z KKR. W celu ułatwienia wymowy w nowej nazwie marki w pierwszej sylabie znajduje się małe i, które także chowa liczbę 1 symbolizującą zaangażowanie firmy w zajęcie pierwszej pozycji wśród produktów i producentów na całym świecie.

Nowa nazwa firmy Koki Holdings Co., Ltd. ma zachować ciągłość w stosunku do obecnej nazwy, a jednocześnie objąć szeroki zakres marek w posiadaniu firmy i zwiększyć możliwości inwestycyjne w nabywane spółki na całym świecie.

(*) Zmiany nazwy nie obejmą następujących marek na ich odpowiednich rynkach: metabo, SANKYO, Tanaka, CARAT, HIT-MIN, himac.

Zmiany nazwy i logo w ujęciu graficznym: https://hkstrategies.egnyte.com/dl/7NLEe6UEfU.

Źródło: Hitachi Koki Co., Ltd.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.11.2017, 10:07
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ