Pobierz materiał i Publikuj za darmo
• 19 stycznia 2018 roku odbyła się wirtualna konferencja prasowa, idealnie wpasowująca się w styl modelu 500, pokazująca, dlaczego rodzina 500 Mirror jest przykładem inteligentnego wykorzystania smartfona w samochodzie.
• Luca Napolitano, dyrektor Marki Fiat na region EMEA, wykorzystał oryginalną formę opowiadania historii, gdzie świat rzeczywisty przenika się z wirtualnym, do przedstawienia funkcji, które „odzwierciedlają” środowisko smartfona kierowcy na wyświetlaczu w samochodzie.
• Wyróżniające się ekskluzywnym niebieskim nadwoziem i wyszukanymi srebrnymi elementami wykończenia, nowe 500X Mirror, 500L Mirror i 500 Mirror są wyposażone w standardzie w system UconnectTM 7"HD LIVE z ekranem dotykowym kompatybilnym z Apple CarPlay i AndroidAuto.
• Dzięki zdalnie sterowanym funkcjom w samochodzie, bezpieczeństwo i wygoda są zawsze w zasięgu ręki.
• Wirtualnym gościem konferencji prasowej był Steven, czarujący „ekspert" od technologii, który występuje w aktualnie emitowanej (na niektórych rynkach) kampanii reklamowej samochodów z rodziny 500 Mirror.
Podczas wirtualnej konferencji prasowej, która odbyła się 19 stycznia 2018 o godz. 11:30, Luca Napolitano, dyrektor Marki Fiat regionu EMEA, przedstawił międzynarodowej prasie rodzinę 500 Mirror, nową serię specjalną przeznaczoną dla klientów ceniących nowoczesne rozwiązania i podążających za najnowszymi trendami z dziedziny multimediów i łączności.
Bawiąc się relacjami między światem wirtualnym a realnym, w prezentacji o oryginalnej formie, Luca Napolitano „rozmawiał" ze swoim alter ego, którego odbicie widoczne było na ekranie, przedstawiając w zabawny sposób, w doskonałym stylu model 500, jak łatwo jest sklonować środowisko smartfona na wyświetlaczu w samochodzie w celu skomunikowanej ze światem, ale przede wszystkim bezpiecznej jazdy, bez odrywania rąk od kierownicy.
Ta oryginalna forma opowieści ujawniła cały potencjał technologii UconnectTM LINK, czyli systemu UconnectTM HD LIVE z 7" ekranem dotykowym, kompatybilnego z Apple CarPlay i z AndroidAutoTM. Nowe samochody 500X Mirror, 500L Mirror i 500 Mirror wyróżniają się charakterystycznymi elementami stylistycznymi, bogatym wyposażeniem i ekskluzywnym niebieskim kolorem nadwozia, wyraźnie nawiązującym do technologii i łączności.
W nadawanej w pięciu językach (włoskim, angielskim, niemieckim, francuskim i hiszpańskim), konferencji prasowej wziął udział "gość specjalny": Steven, sympatyczny ekspert od technologii, który gra główną rolę w aktualnie nadawanej (na niektórych rynkach) kampanii reklamowej Fiatów 500 Mirror. Pięć przykładowych scenek z życia, które mogą przytrafić się kiedykolwiek i komukolwiek miało na celu zaprezentować funkcje, które są najinteligentniejszym sposobem wykorzystania smartfona w samochodzie, oszczędzając przy tym cenny czas i energię.
Dlatego też nowa gama Mirror wpisuje się w wieloletnią tradycję Fiata „demokratycznego” dostępu do coraz bardziej zaawansowanego wyposażenia i technologii, które upraszczają życie zarówno kierowcy, jak i pasażerów.
Wirtualna konferencja prasowa zakończyła się połączeniem z Mirafiori Motor Village w Turynie, gdzie trwały „Otwarte drzwi” nowej rodziny 500 Mirror.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.01.2018, 16:39 |
Źródło informacji | FCA Polska S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Wyniki finansowe Grupy PZU: już 400 milionów złotych trafiło do osób dotkniętych powodzią PAP
48 tys. zgłoszonych szkód i 46 tys. już wypłaconych w całości lub częściowo odszkodowań w wysokości 400 mln złotych - to skala zaangażowania Grupy PZU w walkę ze skutkami powodzi na południu kraju. Kataklizm jednak nie wpłynął znacząco na kondycję finansową największego polskiego ubezpieczyciela, którego przychody za trzy kwartały 2024 r. (21,8 mld zł) przekraczają oczekiwania rynku.- 21.11.2024, 16:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
New Chief Operating Officer at Rohde & Schwarz
Effective November 1, 2024, Markus Fischer, currently Executive Vice President Operations, has been appointed to the Rohde & Schwarz Executive Board. As Chief Operating Officer (COO), he will collaborate with Christian Leicher (CEO) and Andreas Pauly (CTO) to continue to keep the company on course for growth in these challenging times.- 21.11.2024, 16:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Krajowa Izba Klastrów Energii inicjatorem parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej i innowacji
20 listopada w Sejmie RP odbyło się pierwsze spotkanie parlamentarnego zespołu ds. energetyki rozproszonej, elektromobilności i innowacji, które zgromadziło ponad 100 uczestników z różnych sektorów związanych z energetyką, transportem zeroemisyjnym i innowacjami z całej Polski. Spotkanie zespołu parlamentarnego do spraw kluczowych obszarów miało na celu omówienie aktualnych wyzwań oraz pomysłów na przyszłość, a także wzmocnienie współpracy między branżami i ustawodawcą. Jego przewodniczącym jest Artur Łącki, szef zespołu parlamentarnego Województwa Zachodniopomorskiego. Jednym z inicjatorów powstania zespołu była Krajowa Izba Klastrów Energii i OZE.- 21.11.2024, 15:11
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Glaubicz Garwolińska Consultants w imieniu organizacji społecznej KIKE