Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd Rainbow Tours Spółki Akcyjnej z siedzibą w Łodzi ("Spółka") informuje, że wartość jednostkowych przychodów ze sprzedaży Spółki z tytułu organizacji imprez turystycznych w miesiącu grudniu 2017 roku wyniosła 77,0 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 roku, w którym przychody wyniosły 74,7 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 3,1%. Przychody z pośrednictwa wyniosły 6,8 mln PLN i były wyższe o około 74,4% od przychodów analogicznego okresu 2016 roku, które wyniosły 3,9 mln PLN. Łączne przychody ze sprzedaży w miesiącu grudniu 2017 roku wyniosły 83,8 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 roku, w którym przychody wyniosły 78,6 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 6,6%.
Przychody ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych Spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 roku wyniosły 1.263,2 mln PLN i są wyższe o około 20,6% od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku, które wyniosły w tym okresie 1.047,2 mln PLN. Przychody z pośrednictwa w rachunku narastającym w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 roku wyniosły 125,9 mln PLN i były niższe o około "-" 15,8% od przychodów analogicznego okresu roku 2016, które wyniosły w tym okresie 149,6 mln PLN. Łączne przychody ze sprzedaży Spółki w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 roku wyniosły 1.389,1 mln PLN i są wyższe o około 16,1% od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku, które wyniosły w tym okresie 1.196,8 mln PLN.
Zarząd Spółki, działając jako podmiot dominujący w Grupie Kapitałowej Rainbow Tours informuje, że wartość skonsolidowanych przychodów Grupy Kapitałowej ze sprzedaży z tytułu organizacji imprez turystycznych (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w miesiącu grudniu 2017 roku wyniosła 77,0 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 roku, w którym przychody wyniosły 74,7 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 3,1%. Skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) wyniosły 8,4 mln PLN i były wyższe o około 52,7% od przychodów analogicznego okresu roku 2016, które wyniosły 5,5 mln PLN. Łączne skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej ze sprzedaży w miesiącu grudniu 2017 roku wyniosły 85,4 mln PLN, co w porównaniu z analogicznym okresem 2016 roku, w którym przychody wyniosły 80,2 mln PLN, stanowi wzrost sprzedaży o około 6,5%.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży imprez turystycznych Grupy Kapitałowej Rainbow Tours w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 roku wyniosły 1.263,2 mln PLN i są wyższe o około 20,6% od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku, które wyniosły w tym okresie 1.047,2 mln PLN. Skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej z pośrednictwa (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym wyniosły 207,4 mln PLN i były niższe o około "-" 7,8% od przychodów analogicznego okresu roku 2016, które wyniosły w tym okresie 225,0 mln PLN. Łączne, skonsolidowane przychody Grupy Kapitałowej Rainbow Tours ze sprzedaży (bez wyłączeń konsolidacyjnych) w rachunku narastającym za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2017 roku wyniosły 1.470,6 mln PLN i są wyższe o około 15,6% od przychodów za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku, które wyniosły w tym okresie 1.272,2 mln PLN.
Tabelaryczne i graficzne zestawienie informacji o w/w przychodach Spółki i Grupy Kapitałowej Rainbow Tours za wskazane okresy (tj. za grudzień 2017 roku oraz w rachunku narastającym za okres od stycznia 2017 roku do grudnia 2017 roku, a także za okresy porównywalne) oraz informacje o i ich dynamice - zawarte zostały w pliku załączonym do niniejszego raportu (wartości podane tamże - w mln PLN).
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Data publikacji | 25.01.2018, 14:28 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |