Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Z badań wynika, że mieszkańcy Trójmiasta mają raczej entuzjastyczne nastawienie do otaczającego ich świata. Uważają się za miłośników przyrody (93% sumy odpowiedzi „doskonale i raczej do mnie pasuje”), ciekawych świata (89%) i samodzielnych w decydowaniu o sobie (84%). Cenią sobie też poczucie bezpieczeństwa (80%) i stabilność (80%), mają bardzo racjonalne podejście do życia (78%).
Większość mieszkańców Trójmiasta mieszka tu od urodzenia lub powyżej 10 lat (77%), najmniejszy odsetek stanowią mieszkańcy „nowi” - do 10 lat (23%).
Jeśli chodzi o preferencje w odniesieniu do idealnego miejsca zamieszkania, mieszkańcy Trójmiasta przede wszystkim cenią lokalizację z dobrą komunikacją, terenami zielonymi i sklepem osiedlowym. Zwracają również uwagę na niskie koszty eksploatacyjne nieruchomości. Ważne jest dla nich przyjazne sąsiedztwo, czyli pozytywne relacje z sąsiadami. Wymarzony lokal ma odpowiednią powierzchnię, dobre oświetlenie, kuchnię z oknem, balkon lub taras i jest ogólnie dobrze wykonany. Wśród najmniej istotnych względów wyboru idealnej lokalizacji są: zamknięte osiedla (wskazywane rzadziej niż w Warszawie), miejsca do wspólnego grillowania z innymi mieszkańcami oraz prestiż dzielnicy.
Dla mieszkańców Trójmiasta bardzo ważne jest przyjazne sąsiedztwo i większość z nich jest zadowolona ze swoich relacji z sąsiadami (68% sumy odpowiedzi „oceniam swoje relacje z sąsiadami zdecydowanie dobrze i raczej dobrze”) i subiektywnie lepiej oceniają te relacje niż mieszkańcy Warszawy (57%) i Poznania (58%). W opinii mieszkańców Trójmiasta znajomość sąsiadów wzmacnia poczucie bezpieczeństwa (82%). Mieszkańcy Trójmiasta częściej też niż poznaniacy są przekonani, że pozytywne relacje z sąsiadami dają poczucie przynależności do lokalnej społeczności (58% wskazań w Trójmieście, 48% w Poznaniu).
Badanie przeprowadzono w styczniu 2018 na próbie pełnoletnich mieszkańców Warszawy, Poznania i Trójmiasta. Dobrana do badania próba jest reprezentatywna pod względem struktury płci i wieku mieszkańców danego miasta/regionu. Wielkość próby dla danego miasta/regionu wyniosła 300 respondentów, łączna próba to 900 osób. Badanie zrealizowano metodą CAWI (badanie z wykorzystaniem ankiety udostępnianej na stronie internetowej).
Więcej informacji: http://www.targimieszkaniowe.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.02.2018, 11:24 |
Źródło informacji | Murator EXPO |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ