Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kongres "Rozmowy o Przyszłości" to pierwsza z planowanych corocznych konferencji, które będą zachęcać do merytorycznej debaty nad wyzwaniami świata nowych technologii. Tegoroczna edycja poświęcona była przyszłości sztucznej inteligencji i zmianom, jakie niesie ona konsumentom i przedsiębiorcom.
W trakcie spotkania przedstawiono wyniki badania przeprowadzonego przez InFuture Institute na zlecenie Huawei. Wynika z niego, że wśród Polaków rośnie świadomość istnienia sztucznej inteligencji, ale mała jest ich wiedza na temat jej praktycznych zastosowań. 43% konsumentów uważa, że sztuczna inteligencja ułatwi ludziom życie, pełniąc rolę swego rodzaju osobistego asystenta. Przedstawiciele firm stwierdzili z kolei, że AI (z ang. Artificial Intelligence sztuczna inteligencja) doprowadzi przede wszystkim do powstania zupełnie nowych zawodów. Spośród zbadanych przedsiębiorstw, 1/3 ma za sobą wdrożenia rozwiązań z tego zakresu, a aż 85% z nich przekonanych jest o pozytywnym wpływie AI na prowadzone działania.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 16.03.2018, 14:01 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |