Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 7/2018 z dnia 15 marca 2018 r., Zarząd spółki CI Games S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") informuje, że w dniu 19 marca 2018 r., zgodnie z decyzją Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 15 marca 2018 r., dopuszczono do obrotu giełdowego 40.000 akcji zwykłych na okaziciela serii F. Akcje te zostały jednocześnie zapisane na rachunku papierów wartościowych podmiotu, który objął te akcje w związku z realizacją Programu Motywacyjnego skierowanego do kluczowych pracowników oraz współpracowników, w tym Członków Zarządu CI Games S.A. z siedzibą w Warszawie.
W związku z powyższym, stosownie do przepisu art. 452 § 1 Kodeksu spółek handlowych, z dniem zapisania na odpowiednich rachunkach papierów wartościowych przedmiotowych akcji Spółki, objętych przez akcjonariuszy w ramach warunkowego podwyższenia kapitału zakładowego Spółki, nastąpiło podwyższenie kapitału zakładowego Spółki o kwotę 400 zł. Po podwyższeniu kapitał zakładowy Spółki wynosi 1.511.099,90 zł i dzieli się na 151 109 990 akcji o wartości nominalnej 0,01 zł każda. Ogólna liczba głosów wynikająca ze wszystkich akcji Spółki wynosi 151 109 990.
Podstawa prawna: art. 17 ust. 1 w zw. z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (MAR).
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.03.2018, 14:03 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |