Newsletter

LG SIGNATURE: rozwiązanie uniwersalnie atrakcyjne dla projektantów wnętrz i architektów

20.03.2018, 15:40aktualizacja: 20.03.2018, 15:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Seul, 20 marca 2018 r. /PRNewswire/ - Mistrzostwo w sztuce kwintesencji i wyrafinowania. Na tym właśnie polega prosta lecz silna w przekazie filozofia wzornictwa LG SIGNATURE, luksusowej marki zmieniającej definicję koncepcji życia z klasą w mieście.

Multimedialny, interaktywny komunikat prasowy dostępny jest tutaj: https://www.multivu.com/players/English/8288551-lg-signature-interior-designers-architects/

Marka LG SIGNATURE rozpoczęła współpracę z wiodącymi projektantami wnętrz, architektami i innymi ekspertami z branży mieszkającymi w największych miastach w różnych krajach, w tym w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Australii. To w tych miejscach swój debiut miała marka LG SIGNATURE. Wykorzystanie przez specjalistów z branży produktów marki LG SIGNATURE w domach idealnie wpasowuje się w ideę życia z klasą w mieście.

Kampania skupia się na wnętrzach, twórczości i wzornictwie, jednak największy wpływ na promocję misji i filozofii marki ma włączanie produktów LG SIGNATURE w domowe przestrzenie przez autorytety branżowe.

Marka LG SIGNATURE przyczyniła się do ukształtowania przestrzeni mieszkalnej ekspertów w celu wsparcia ich w zdobywaniu jeszcze większych osiągnięć zawodowych i w życiu prywatnym. Eksperci z przyjemnością dzielą się opiniami na temat tego, w jaki sposób produkty marki ożywiły ich przestrzenie mieszkalne.

Wpływowy architekt Hadi Teherani z Niemiec zawarł część filozofii marki w swojej wypowiedzi, w której podkreślił, że "dobre wzornictwo musi z być z jednej strony funkcjonalne, a z drugiej otaczać wygodą". Najlepszym tego obrazem jest wykorzystanie przez architekta produktów marki LG SIGNATURE w apartamencie. Wybitna projektantka wnętrz z Anglii Ashley Hicks zaznaczyła, że "dom musi oddawać osobowość właściciela, ujawniać jego zainteresowania i fascynacje, zapewniać wygodę i relaks na co dzień, a także cieszyć oko". Właśnie do tego dąży marka LG SIGNATURE.

Podobnymi komentarzami podzielili się inni eksperci biorący udział w tej ambitnej kampanii, w tym Darren Palmer, dekorator wnętrz i osobowość telewizyjna z Australii, Stefan Diez, projektant przemysłowy pracujący w Niemczech, Andrea Savage, partner i dyrektor projektów w firmie zajmującej się wykończeniem wnętrz w Singapurze, Daphne Teo, główna dyrektor ds. inwestycji z Singapuru, Jason Pomeroy, architekt ekologiczny, badacz, autor i osobowość telewizyjna w Singapurze oraz Khalid Shafar, dekorator wnętrz pracujący w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Przesłanie i filozofia marki LG SIGNATURE są źródłem uniwersalnej atrakcyjności, co widać przez zaangażowanie autorytetów z pięciu obszarów świata. Wyrafinowanie i dobry gust znajdują uznanie niezależnie od kraju. Zapraszamy do zapoznania się z niezliczoną liczbą sposobów, na które marka LG SIGNATURE może wnieść odrobinę luksusu w życie.

LG SIGNATURE

LG SIGNATURE to pierwsza luksusowa marka firmy LG Electronics. Łącząc najlepsze elementy rozwiązań technologicznych LG i piękne wzornictwo w jednej marce LG SIGNATURE to kolekcja, którą cechuje subtelna elegancja i najlepsza wydajność. Gama produktów marki LG SIGNATURE obejmuje lodówkę typu door-in-door, pralkę TWINWash, specjalny oczyszczacz powietrza i nagradzany telewizor OLED W7. Wszystkie produkty marki LG SIGNATURE łączy najwyższa jakość i przywiązanie do najważniejszych elementów. Produkty marki LG SIGNATURE zdobyły wiele wyróżnień branżowych ze względu na innowacje technologiczne i wyrafinowane wzornictwo, w tym nagrody 2017 CES za innowacyjność, iF Gold Award 2016 i Red Dot Design Award 2016.

Źródło: LG SIGNATURE

KONTAKT:

Caridee Kim

tel. +82 2 2287 0929

e-mail: Caridee.Kim@hkstrategies.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.03.2018, 15:40
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ