Newsletter

Insider wprowadza platformę zarządzania wzrostem z zastrzykiem gotówki w serii B inwestycji na kwotę 11 mln dolarów od Sequoia

04.04.2018, 17:27aktualizacja: 04.04.2018, 17:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Insider
Insider
Rozwiązania sztucznej inteligencji firmy Insider pomagają wiodącym markom, takim jak Singapore Airlines, Uniqlo i Tokopedia w napędzaniu wzrostu.

SINGAPUR, 4 kwietnia 2018 r. /PRNewswire/ - Firma Insider ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek zintegrowanej platformy zarządzania wzrostem (GMP) zasilonej inwestycją na kwotę 11 milionów dolarów w serii B. Platforma GMP przede wszystkim umożliwia marketerom tworzenie lepszych interakcji z klientami przez zapewnianie im istotniejszych treści w ulubionych kanałach, przy tym oferując bezproblemowe środowisko informacyjne. Ponadto platforma umożliwia marketerom cyfrowym dostęp do szerokiego zakresu funkcji w całym lejku wzrostu od pozyskiwania klientów do aktywacji, utrzymania i osiągnięcia przychodów. Działająca na bazie głębokiej sztucznej inteligencji (SI) i uczenia maszynowego platforma firmy Insider zapewnia analitykę w czasie rzeczywistym i personalizację w internecie, sieciach komórkowych, aplikacjach mobilnych i kanałach reklam.

Głównym źródłem kosztów dla firm typu start-up i wszystkich przedsiębiorstw rozpoczynających działalność w świecie cyfrowym były w przeszłości infrastruktura i pracownicy. Dziś najważniejszy jest wzrost, dlatego też koszty pozyskiwania klientów są obecnie kluczową pozycją na wykazie przychodów i wydatków. Marki przenoszą coraz większą część budżetów marketingowych na kanały cyfrowe w ramach dążeń do dotarcia do klientów rozproszonych po fragmentarycznym krajobrazie medialnym. Jednak zbyt wiele wydaje się na nieodpowiednich klientów - tych, którzy nie dają się skonwertować, nie wydają pieniędzy i nie wracają do zakupów. Złożone i kosztowne techniki marketingu w chmurze pozostają opcją zamkniętą dla wielu firm. Alternatywą jest wykorzystanie szeregu różnych punktowych rozwiązań napędzających wzrost, ale takie podejście prowadzi do powstania nowych problemów, z którymi przedsiębiorstwa muszą sobie w konsekwencji radzić, w tym zarządzanie wieloma dostawcami, integracja rozwiązań i standaryzacja danych konsumentów.

Firma Insider postanowiła stawić czoła wyzwaniu. Bazująca na ujednoliconej warstwie danych platforma GMP firmy Insider jest łatwa w implementacji i użyciu, a przy tym pozwala na uniknięcie konieczności tworzenia złożonych systemów. Platforma opiera się na najnowszych rozwiązaniach technologicznych na bazie aktywacji wiedzy i modelach sieci neuronowych, które pozostają niemal niewidoczne dla użytkowników. Firma demokratyzuje SI i algorytmy uczenia maszynowego w celu niesienia pomocy marketerom cyfrowym w wielu branżach w zakresie wyboru odpowiednich segmentów i ograniczenia kosztów marketingu oraz zapewnienia większej satysfakcji, która jest źródłem wzrostu w przyszłości.

„Klienci domagają się bardziej spersonalizowanych, wartościowych i ujednoliconych przeżyć zakupowych niezależnie od kanału. Zapewnienie spersonalizowanej obsługi na potrzeby każdego indywidualnego klienta na dużą skalę wymaga zastosowania solidnych rozwiązań sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego” - wyjaśnia Hande Cilingir, główna dyrektor wykonawcza i współzałożycielka firmy Insider.

„Właśnie dlatego stworzyliśmy pierwszą, zintegrowaną platformę zarządzania wzrostem, która daje marketerom cyfrowym dostęp do funkcji typu end-to-end w całym lejku wzrostu, od pozyskiwania klientów, przez ich aktywację, utrzymanie i generację przychodu. Dążymy do tego, aby marketerzy cyfrowi mogli z większą łatwością obejmować przywództwo pod względem zwiększania przychodów, napędzania wzrostu i budowania lojalności w firmach. Jednak przede wszystkim naszą misją jest umożliwienie markom zapewniania jak najlepszych doświadczeń przy poszanowaniu uwagi i czasu konsumentów” - dodała dyrektor.

Wprowadzenie na rynek platformy zarządzania wzrostem firmy Insider zasiliła inwestycja na kwotę 11 milionów dolarów, której przewodził fundusz Sequoia India, przy współpracy z najdynamiczniej rozwijającymi się firmami typu start-up w Indiach i południowo-wschodniej Azji, w tym Tokopedia, Go Jek, Carousell, Byju's i Zomato. Obecni inwestorzy, w tym Wamda Capital i Dogan Group także wzięli udział w tej rundzie finansowania.

„Platforma sztucznej inteligencji firmy Insider zrobiła na nas duże wrażenie. Mamy podobne zdanie o ogromnym wpływie platformy na kluczowe wskaźniki klientów: niższe koszty pozyskiwania klientów, wyższa konwersja i utrzymanie, szybszy wzrost. Klienci szybciej zaczęli korzystać z rosnącej liczby produktów na platformie Insider, co umożliwiło bardzo szybki wzrost firmy zwłaszcza w Azji” - skomentował Pieter Kemps, dyrektor w funduszu Sequoia India (Singapore) Pte Ltd.

Firma Insider z siedzibą w Singapurze prowadzi działalność na 15 rynkach na świecie, w tym w Singapurze, Indonezji, Korei Południowej, Japonii, Malezji, Tajlandii, Wietnamie, Wielkiej Brytanii i Australii. Firma Insider współpracuje z największymi wśród azjatyckich i międzynarodowych marek, w tym z Singapore Airlines, Tokopedia, UNIQLO, Virgin, Tiki, Samsung, New Balance, Newsweek, McDonald's, Ticketmaster, Nissan, BBVA, Allianz i CNN.

Firma założona w Stambule w roku 2012 przeniosła się do Singapuru w zeszłym roku, w celu bliższego sąsiadowania z azjatyckimi rynkami charakteryzującymi się dużym wzrostem. Cilingir została uznana przez portal Crunchbase za jedną z trzech czołowych kobiet dyrektorów poza USA.

Firma Insider wykorzysta inwestycję do podwojenia wzrostu w Azji, gdzie spotkała się z wyjątkowo dużym zapotrzebowaniem na swoje usługi.

Tokopedia, wiceprezes działalności biznesowej

„Napędzanie wzrostu przez marketing cyfrowy polega na bliskim skojarzeniu kosztów pozyskiwania klientów i ich wartości w całym cyklu. Zaskoczyło nas, jak szybko udało się uruchomić segmenty predykcyjne: algorytmy nauczyły się w zaledwie dwa tygodnie. Wyniki były świetne! Uwielbiamy platformę zarządzania wzrostem firmy Insider ponieważ pomaga nam w podejmowaniu lepszych inwestycji z większymi efektami".

Virgin Megastore, dyrektor e-handlu

„Platforma zarządzania wzrostem firmy Insider pomaga nam w tworzeniu i ulepszaniu skupionych na kliencie, spersonalizowanych interakcji w bardziej usystematyzowany sposób. Korzystając z segmentów predykcyjnych na bazie sztucznej inteligencji, myślimy o tym, w jaki sposób możemy zmaksymalizować wartość każdego elementu w lejku w celu ulepszenia naszego modelu biznesowego. Doświadczyliśmy znaczącego wzrostu w najważniejszych wskaźnikach na stronie internetowej, w reklamach i we wszystkich kanałach cyfrowych Virgin Megastore. Nie możemy doczekać się odkrycia większych możliwości w realizacji ulepszonych przeżyć dla klientów w przyszłości".

Więcej informacji można znaleźć na stronie useinsider.com.

Oto Insider, pierwsza na świecie zintegrowana platforma zarządzania wzrostem

Platforma zarządzania wzrostem GMP pomaga marketerom cyfrowym w zwiększaniu wzrostu w całym lejku od pozyskiwania klientów, przez ich aktywację, utrzymanie, aż po generację zysków. Wykorzystując predykcyjną segmentację w czasie rzeczywistym opartą o możliwości głębokiej sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, platforma daje marketerom możliwości zapewnienia spersonalizowanych ścieżek w internecie, sieci komórkowej, aplikacjach mobilnych i w kanałach reklam. Bazująca na ujednoliconej warstwie danych platforma zarządzania firmy Insider jest łatwa w implementacji i użyciu, a przy tym pozwala na uniknięcie konieczności tworzenia złożonych systemów i zbytniego polegania na działach informatyki. Firma Insider ułatwia pracę marketerom i umożliwia napędzanie wzrostu marek z zerowymi stratami w marketingu.

Przedsiębiorstwo technologiczne Insider ma biura w Londynie, Singapurze, Tokio, Dubaju, Moskwie, Warszawie, Kuala Lumpur, Dżakarcie, Stambule, Kijowie, Sydney, Seulu, Ho Chi Minh, Bangkoku, Hongkongu i Tajpej. Firma Insider została uznana za jeden ze 100 najciekawszych start-upów przez magazyn WIRED i zdobyła nagrodę Red Herring Top 100 Europe w roku 2017. Ostatnio platforma Crunchbase uznała współzałożycielkę i główną dyrektor wykonawczą firmy Hande Cilingir za jedną z czołowych dyrektor poza USA.

Pomagając największym na świecie markom we wzroście przewyższającym szybkość zmian w oczekiwaniach klientów firma Insider świadczy usługi na rzecz ponad 300 przedsiębiorstw w wielu branżach, w tym UNIQLO, Singapore Airlines, Tokopedia, Virgin, New Balance, Nissan, Huawei, Samsung, Orange, Puma, Ticketmaster, Newsweek, Air Arabia, Media Markt, AVIS, Allianz, BBVA, Dominos, McDonald's, Avon i CNN.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/651030/insider_team.jpg

Źródło: Insider

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 04.04.2018, 17:27
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ