Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Poznań Motor Show odwiedziło ponad 151 tysięcy zwiedzających. Już pierwszego dnia poznańskie wydarzenie przyciągnęło znacznie więcej osób niż w roku ubiegłym.
W związku z dużym zainteresowaniem modelami SUV, na ekspozycji FCA Poland i jej lokalnych Dealerów w pawilonie numer 5, marka Jeep zaprezentowała swoje dwie premiery, modele: Jeep Grand Cherokee Trackhawk, jeden z najmocniejszych i najszybszych seryjnie produkowanych SUV-ów na świecie oraz Jeep Wrangler, mistrz jazdy w terenie, synonim samochodu terenowego.
„Jeep to najszybciej rozwijające się marka w portfelu Fiat Chrysler Automobiles (FCA). Globalnie sprzedajemy rocznie 1,4 mln samochodów. W pierwszym kwartale 2018 roku sprzedaż samochodów Jeep w Polsce wzrosła o przeszło 20%” - powiedział Rafał Grzanecki, dyrektor marketingu FCA. Dodał, że w 2012 roku firma przekroczyła liczbę 1000 sztuk sprzedanych i zarejestrowanych modeli w Polsce. Trzy lata później było to ponad 2000 sztuk, a w 2017 sprzedano ponad 3000 Jeepów na polskim rynku.
Dyrektor Grzanecki przedstawił pierwszy z premierowych modeli mówiąc: „Jeep Grand Cherokee Trackhawk to samochód, pod maską którego znajduje się silnik V8 wyposażony w kompresor o mocy 700 KM, mogący uzyskać osiągi supersportowych samochodów. Jego przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje ledwie 3,7 sekundy, a prędkość maksymalna to imponujące 290 km/h”. Dodał, że model został wyposażony w sportowy układ hamulcowy Brembo, pięć trybów jazdy z opcją torową, system wspomagający dynamiczny start „launch control” oraz system infotainment, który daje możliwość kierowcy analizę danych i konfigurację pojazdu w czasie rzeczywistym.
Drugi z premierowych modeli Jeep, nowy Wrangler to synonim samochodu terenowego. Jego nieodzowne elementy to 7-szczelinowy grill, okrągłe lampy oraz składana przednia szyba. To cechy charakterystyczne dla tego modelu, również w najnowszej prezentowanej na targach odmianie. Wrangler zyskał również całkowicie nowe wnętrze. W celu poprawy komfortu jazdy samochód wzbogacono w materiały o jeszcze lepszej jakości, wyposażono w system infotainment z 8,4-calowym, dotykowym ekranem nawigacji i możliwością konfiguracji z telefonami niezależnie od ich systemów operacyjnych, a także w przeszło 70 systemów bezpieczeństwa czynnego i biernego.
W Polsce będą dostępne modele z benzynowymi silnikami niskoakcyzowymi o pojemości 2 litrów oraz wysokoprężne jednostki o pojemności 2,2 litra. Nowością w układzie napędowym jest również automatyczna 8-stopniowa skrzynia biegów. Wprowadzone innowacje wraz z obniżeniem masy pojazdu zaowocowały zmniejszeniem zużycia paliwa i emisji spalin o 15%.
Jeep Wrangler będzie dostępny w sprzedaży na rynku polskim na przełomie lipca i sierpnia 2018 roku, natomiast Grand Cherokee Trackhawk od maja 2018.
W 2020 roku zostanie zaprezentowany samochód Jeep Wrangler w wersji hybrydowej.
Oprócz premierowych modeli Jeep, zwiedzający mogli także zobaczyć pozostałe modele marki Jeep: Renegate`a i Compassa oraz stuningowaną wersję Wranglera, a także modele Alfy Romeo: Guliettę, Stelvio w wersjach Quadrifoglio i Executive Q4, Giulię w dwóch odsłonach: Quadrifoglio i Veloce Q4.
Nie zabrakło również bestsellerów z gamy Fiata: Tipo w 5-drzwiowej wersji hatchback S-Design, Station Wagon S-Design oraz Sedan Lounge, a także rodziny Mirror: 500 Mirror, 500L Mirror i 500X Mirror, oraz słynnego Fiata Panda oraz mocnych sportowych samochodów Abarth: 695 Rivale i 124 spider.
Przy okazji poznańskiego Salonu Samochodowego, FCA Poland ogłosił specjalną akcję wyprzedażową na samochody osobowe marek FCA: Abarth, Alfa Romeo, Fiat i Jeep z roku produkcji 2017.
Akcja „MOTORSHOW 2018” dotyczy całej sieci sprzedaży FCA i wszystkich samochodów z rocznika 2017. Akcja trwa do 10 kwietnia 2018.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.04.2018, 10:59 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
ORLEN przeznaczy 4 mln złotych na ochronę bioróżnorodności Bałtyku PAP
Fundacja ORLEN dla Pomorza przekaże 4 mln zł na ochronę różnorodnych form życia u brzegów i w wodach Morza Bałtyckiego. W ramach I edycji Bałtyckiego Grantu Bioróżnorodności granty otrzyma dziesięć podmiotów.- 14.03.2025, 13:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Polska na EXPO 2025: nasze dziedzictwo wskazuje kierunki przyszłych działań PAP
Polacy sięgają do swojego dziedzictwa, które jest inspiracją do poszukiwania nowych odpowiedzi na wyzwania współczesnego świata - powiedział podczas konferencji dotyczącej obecności Polski na EXPO 2025 Osaka, Kansai, Krzysztof Paszyk, minister rozwoju i technologii. Hasło przewodnie całej Wystawy Światowej w 2025 roku brzmi: „Projektowanie przyszłego społeczeństwa dla naszego życia”, natomiast nasz kraj zaprezentuje się pod hasłem: „Polska. Dziedzictwo, które napędza przyszłość”.- 14.03.2025, 12:40
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ