Newsletter

Whirlpool prezentuje kampanię #SensingYourWorld na festiwalu Fuorisalone

16.04.2018, 14:16aktualizacja: 16.04.2018, 14:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

MEDIOLAN, 16 kwietnia 2018 r. /PRNewswire/ - Na stoisku Whirlpool podczas festiwalu Fuorisalone odwiedzający będą mieli okazję odkryć najnowsze innowacje firmy. W ramach kampanii #SensingYourWorld marka Whirlpool zaprezentuje najwyższej jakości urządzenia wyposażone w zaawansowane funkcje łączności internetowej, które są odpowiedzią na potrzeby klientów. Whirlpool poprowadzi ekskluzywne wydarzenie inauguracyjne promujące rozwiązania oparte na rozpoznawaniu mowy i intuicyjne technologie oraz specjalny talk show poświęcony przyszłości domów podłączonych do internetu (ang. connected homes).

Poznaj urządzenia W Collection podłączone do internetu

Whirlpool pokaże, jak łączność internetowa może poprawić interakcje z użytkownikiem - od planowania posiłków i urządzenia, do zdalnego monitorowania i kontroli za pośrednictwem niezwykle intuicyjnej aplikacji Whirlpool 6. Zmysł Live, po sterowanie głosowe za pomocą Asystenta Google, z możliwością korzystania z urządzeń bez użycia rąk. Nowe urządzenia z serii W Collection są ze sobą w pełni kompatybilne, zapewniając klientom nowy poziom doświadczeń. Są to na przykład okapy, które wykorzystują oświetlenie do wyświetlania powiadomień z innych urządzeń.

Prezentacja kampanii #SensingYourWorld

Podczas Fuorisalone Whirlpool zaprezentuje nową kampanię marketingową #SensingYourWorld, organizując ekskluzywne wydarzenie w samym centrum dzielnicy Mediolanu, w której odbywa się festiwal. Ta szeroko zakrojona kampania podkreśla znaczenie najważniejszej wartości firmy, jaką jest wsłuchiwanie się w potrzeby klientów oraz pokazuje im korzyści wynikające z korzystania z innowacyjnych produktów najwyższej jakości wyposażonych w łączność internetową.

Ponadto Whirlpool umożliwi odwiedzającym udział w interaktywnym doświadczeniu łączącym w sobie elementy kampanii i nowej serii W Collection. Odwiedzający będą mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu Whirlpool „Sensing Your World”, które przybliży im zdolność marki Whirlpool do spełniania oczekiwań ludzi.

16 kwietnia Whirlpool zorganizuje również odkrywczy i inspirujący talk show, który będzie poświęcony przyszłości. Ten fascynujący program zatytułowany „#SensingYourWorld Connectivity: A Consumer Take on the Future of Connected Appliances” („#SensingYourWorld - przyszłość urządzeń podłączonych do internetu z perspektywy konsumentów”) zaprezentuje analizę nowych badań konsumenta przeprowadzonych przez Whirlpool, które pokazują zmieniające się opinie ludzi na temat roli technologii w ich domach i kuchniach.

Whirlpool na Fuorisalone i EuroCucina 2018

Aby zobaczyć na własne oczy prezentacje nowych produktów i innowacji, odwiedź stoisko Whirlpool na wystawie Fuorisalone Spazio Bergognone 26 lub na EuroCucina (pawilon 11 - stoiska A11-A15-B14-B18).

Więcej informacji na stronie: http://www.whirlpoolcorp-eurocucina2018.eu

Źródło: Whirlpool Corporation

KONTAKT:

Whirlpool EMEA

Edda Laudi

e-mail: edda_laudi@whirlpool.com

-

Agencja PR

Angharad Ertmann

e-mail: angharad.ertmann@emanatepr.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.04.2018, 14:16
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ