Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Multidekor wziął udział w moskiewskim konkursie na świąteczny design po raz pierwszy. Firma zdecydowała, że o Grand Prix konkursu powalczy oryginalna zimowa iluminacja zaprojektowana i wykonana w Piastowie, która w ostatnim sezonie rozświetlała Plac Łubiański w Moskwie. Okazały, lśniący złotem, ponad 70-metrowy tunel przez ponad dwa miesiące przykuwał wzrok przechodniów podwieszanymi na kopule żyrandolami i bogatymi zdobieniami kolumn. Iluminacja zrobiła też wrażenie na jury konkursu, które oceniając poszczególne propozycje brali pod uwagę między innymi: ujęcie tematu, oryginalny design, innowacyjność projektu czy jakość wykonania. Celem organizowanego w Moskwie konkursu jest zaprezentowanie rynkowych możliwości, najnowszych trendów i innowacji pośród świątecznych dekoracji.
„Moskwa od lat pretenduje do tego, by być europejską stolicą zimowych iluminacji. Tym bardziej cieszy nas nagroda przyznana przez grono rosyjskich ekspertów z branży, która docenia nasz sposób myślenia o roli światła w przestrzeni - podkreślają bracia Grzegorz i Tomasz Podogroccy z zarządu Multidekor. - Iluminacje „szyte na miarę”, stworzone specjalnie z myślą o konkretnym miejscu, jego walorach i potrzebach to nasza specjalność” - dodają Podogroccy.
Świetlny design z Polski był obecny w rosyjskiej stolicy także w postaci maski weneckiej na Placu Teatralnym, przy której telewizja Channel One Russia nagrała koncert sylwestrowy, czy okazałego Świetlnego Kremla, o którym pisał między innymi rosyjski „National Geographic”.
Multidekor to polska firma założona przez braci Grzegorza i Tomasza Podogrockich. Działa w branży iluminacji i dekoracji świątecznych od ponad dwóch dekad. Ma na swoim koncie ponad tysiąc zrealizowanych projektów dla miast i prestiżowych obiektów handlowych w Polsce i na świecie: w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji, Estonii, we Francji, Kazachstanie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich czy na Węgrzech.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.04.2018, 12:25 |
Źródło informacji | Multidekor |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Agnieszka Chłoń-Domińczak z SGH: Polska jest leaderem w regionie w obszarze e-usług PAP
W obszarze e-usług Polska jest leaderem w regionie - wskazuje prof. Agnieszka Chłoń-Domińczak, prorektorka ds. nauki Szkoły Głównej Handlowej i członkini Rady Programowej OEES, powołując się na trzecią edycję Indeksu Wiarygodności Ekonomicznej, przygotowanego przez SGH. „Gorzej wypadamy w kwestii polityki fiskalnej i finansów publicznych. Tutaj przed nami bardzo dużo wyzwań” - uważa ekspertka.- 21.11.2024, 12:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Podsumowanie pierwszego dnia Open Eyes Economy Summit 2024
Pierwszy dzień OEES za nami. 19 listopada 2024 r. w Centrum Kongresowym ICE Kraków rozpoczęliśmy IX edycję Międzynarodowego Kongresu Ekonomii Wartości. Motyw przewodni tegorocznego wydarzenia to „Dusza Europy”.- 21.11.2024, 10:04
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej
-
Image
ORLEN przeznacza 10 mln zł na upowszechnienie aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży
Trwa ocena 2 375 wniosków o udział w programie Sportowy ORLEN, skierowanego do dziecięcych i młodzieżowych klubów sportowych z całej Polski. Spośród zgłoszeń, których liczba była dwukrotnie większa, niż oczekiwali organizatorzy, specjalna komisja ekspertów wyłoni 100 laureatów. Celem projektu jest zachęcenie młodych Polaków do uprawiania sportu. Wyniki naboru zostaną ogłoszone w grudniu br., a budżet projektu wyniesie min. 10 mln złotych.- 21.11.2024, 09:12
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: ORLEN