Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CAMBRIDGE, Massachusetts, 10 maja 2018 r. /PRNewswire/ - HubSpot, wiodąca platforma CRM, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta ogłosiła dziś ogólną dostępność systemu Service Hub, najnowszego dodatku do platformy wzrostu firmy. Zapowiedziany na targach INBOUND 2017 Service Hub jest kompleksowym systemem obsługi klienta, który zmienia podejście do obsługi klienta w rozwijających się przedsiębiorstwach. Wykorzystujący bezpłatny system CRM firmy HubSpot produkt Service Hub daje firmom dostęp do kompletnej historii podróży klienta, co oznacza szybsze czasy realizacji i większe zadowolenie klientów. Pozytywne interakcje stają się więc marketingowym złotem: pozytywnymi opiniami.
„W ciągu minionej dekady lejek akwizycyjny uważany był za najlepszy model wzrostu. Ale wraz z rosnącym sceptycyzmem wśród klientów w stosunku do sprzedaży i marketingu, lejek stracił na skuteczności - skomentował JD Sherman, prezes i główny dyrektor operacyjny w firmie HubSpot. - Największym niewykorzystanym polem wzrostu są dziś istniejący klienci. Produkt Service Hub daje przedsiębiorstwom narzędzia konieczne do wykorzystania tej właśnie możliwości. Produkty wsparcia klienta dostępne dziś na rynku traktują klientów jak centra kosztów i skupiają się na cięciach wydatków. Budujemy system, który pozwala firmom spojrzeć na usługi jak na możliwości wzrostu” - dodał prezes.
W połączeniu z Marketing Hub i Sales Hub system Service Hub pozwala na integrację danych z informacjami na temat potencjalnych klientów i transakcji w sposób, którego nie umożliwiają inne, podobne produkty dostępne na rynku. Dzięki temu zespoły marketingu, usług i sprzedaży mają dostęp do całej historii obejmującej wszystkie interakcje klientów z firmą, przez co mogą współpracować w lepszej i szybszej odpowiedzi na problemy klientów.
Poszczególne produkty, które wchodzą w skład systemu Service Hub zostały zaprojektowane z myślą o niecierpliwych klientach, którzy nastawieni są przede wszystkim na wygodę. Klienci mogą szybciej uzyskać pomoc przez wybrany kanał, a zespoły obsługi mają do dyspozycji wymienione poniżej technologie, które pozwalają na skuteczniejsze zarządzanie problemami.
1. Rozmowy - jedna skrzynka pocztowa, która łączy wiadomości z chatu, poczty e-mail i innych kanałów, co pozwala zespołowi na współpracę i umożliwianie klientom interakcji z firmami w dowolny sposób.
2. Bilety - obiekty w CRM, które pozwalają na śledzenie, rejestrację i organizację potrzeb klientów.
3. Automatyzacja - automatyzacja na poziomie platformy wykorzystuje przepływy pracy do kierowania biletami i tworzenia centrum pomocy.
4. Baza wiedzy - narzędzie, które pomaga w tworzeniu prostych artykułów pomocy o czytelnej strukturze na bazie wzorów, które poddawane są automatycznemu indeksowaniu w przeglądarce Google oraz wyświetlane w panelu raportowania.
5. Opinie klientów - narzędzie obejmujące wspierane tworzenie kwestionariuszy, zbieranie opinii oraz analitykę opinii klientów.
6. Raportowanie - nowy panel usługowy zawierający raporty na temat zamykania biletów przez zespół, a także udostępniania opinii przez klientów oraz skuteczności bazy wiedzy.
„Niektórzy klienci twierdzą, że nie mają budżetu na większą obsługę klienta, ale to podejście musi ulec zmianie. Każdy, kto dodaje wartość dla klientów, jednocześnie rozwija swoją działalność - skomentował Steven Loepfe, założyciel i partner zarządzający w Storylead, firmie będącej użytkownikiem Service Hub w fazie beta i złotym partnerem HubSpot. - Jesteśmy agencją, więc większość naszego przychodu to powracający klienci i ich polecenia. Service Hub to właśnie to, czego szukaliśmy. Nasi klienci już korzystają z HubSpot, więc będzie to dla nich naturalne rozwiązanie. Jest to wielka szansa tak dla nas, jak i dla naszych klientów” - dodał założyciel.
Więcej na temat Service Hub można znaleźć na stronie https://www.hubspot.com/products/service.
O HubSpot
HubSpot (NYSE: HUBS) to wiodąca platforma CRM, marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Od 2006 r. firma HubSpot realizuje misję uczynienia ze świata miejsca bardziej nastawionego na marketing przychodzący. Dziś ponad 41 500 klientów w ponad 90 krajach korzysta z nagradzanego oprogramowania, usług i wsparcia firmy HubSpot w celu przemiany sposobu, w jaki przyciągają, angażują i zachwycają klientów. Zestaw narzędzi obejmujący systemy Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub i potężne, bezpłatne narzędzie CRM od HubSpot daje firmom możliwości zarządzania satysfakcją klienta od świadomości aż po rzecznictwo.
Firma HubSpot została okrzyknięta najlepszym miejscem pracy przez Glassdoor, Fortune, The Boston Globe, and The Boston Business Journal. Siedziba firmy znajduje się w Cambridge w stanie Massachusetts, a biura firmy znajdują się w Dublinie w Irlandii (siedziba główna na obszar EMEA), w Singapurze (siedziba główna w APAC), w Sydney w Australii, w Tokio w Japonii, w Berlinie w Niemczech i w Portsmouth w stanie New Hampshire.
Dodatkowe informacje na stronie www.hubspot.com.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/561869/HubSpot_Logo.jpg
Źródło: HubSpot
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.05.2018, 16:27 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |