Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Mopar® - Oficjalny Partner Serwisowy dla marek grupy Fiat Chrysler Automobiles - zarządza również usługami online, które są dostępne w przypadku różnych modeli samochodów grupy FCA. Usługi te obejmują urządzenia telematyczne, ekrany dotykowe, aplikacje i strony internetowe, a także korzystanie z cyfrowych rozwiązań w zakresie nawigacji, rozrywki, bezpieczeństwa i ochrony, dzięki którym doświadczenia użytkowników związane z jazdą i obsługą samochodu będą lepsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Mopar® Connect to nowy zestaw usług online mających poprawić bezpieczeństwo pojazdów i umożliwić kontrolowanie ich na odległość; są one ściśle powiązane z usługami online Uconnect LIVE (np. eco:Drive, Jeep Skills i TomTom LIVE), do których teraz dołączyły usługi my:Car z nowymi funkcjami, my:Assistant i my:Remote Control.
Klienci, którzy wybiorą Mopar® Connect, mogą korzystać z szeregu usług dodatkowych, również poprzez aplikację Uconnect LIVE, w tym takich usług, jak Pomoc drogowa, Pomoc w razie wypadku lub Pomoc w razie kradzieży.
Można również kontrolować niektóre funkcje na odległość, na przykład zablokować lub odblokować drzwi samochodu bądź otrzymać powiadomienie, jeśli prowadząca go osoba przekroczy wyznaczony limit prędkości lub opuści wytyczony wcześniej na mapie obszar. Ponadto Mopar® Connect pozwala na wyświetlenie lokalizacji zaparkowanego samochodu i pewnych informacji na temat jego stanu, na przykład poziomu naładowania akumulatora, ciśnienia w oponach i poziomu paliwa.
Za sprawą usług Mopar® Connect klient może dysponować danymi samochodu w czasie rzeczywistym i otrzymywać powiadomienia o wymaganych czynnościach serwisowych, np. bliskiej konieczności naładowania akumulatora lub zaplanowanej wymianie oleju silnikowego.
W razie wypadku drogowego Mopar® Connect natychmiast wysyła komunikat do Centrum obsługowego, które wysyła na miejsce zdarzenia niezbędną pomoc. Podobna procedura ma miejsce w przypadku kradzieży pojazdu: urządzenie wykrywa, że samochód porusza się bez kluczyka w wyłączniku zapłonu, uaktywnia tryb wsparcia i wysyła komunikat do Centrum obsługowego, które kontaktuje się z klientem.
Mopar® Connect to szereg usług przewidujących rozwiązania dostosowane do różnych typów klientów: od użytkowników prywatnych po klientów biznesowych, między innymi przedsiębiorców, freelancerów lub firmy dysponujące flotą pojazdów. Poza tym przewidziano pełen pakiet do zarządzania flotami, aby bezpiecznie i skutecznie móc monitorować całą posiadaną flotę i nią zarządzać.
Debiut Mopar® Connect miał miejsce kilka dni temu w przypadku rodziny Fiata 500 Mirror, nowej gamy dedykowanej tym klientom, którzy nie potrafią żyć bez ciągłego kontaktu ze światem poprzez "sieć" i którzy interesują się najnowszymi nowinkami technologicznymi. Kilka przyjaznych instrukcji przygotowanych na strony internetowe i zamieszczonych na platformach społecznościowych marki Fiat obrazuje działanie systemu UconnectTM 7" HD LIVE z ekranem dotykowym, który jest przystosowany do aplikacji Apple CarPlay i kompatybilny z aplikacją Android AutoTM oraz obsługuje usługi Mopar® Connect, w gamie Fiata dostępne na zamówienie po raz pierwszy.
Jednocześnie Mopar wprowadza Mopar® Connect, jako produkt akcesoryjny, który będzie można nabyć już po zakupie samochodu, aby spełnić potrzeby użytkowników już poruszających się samochodami grupy FCA po naszych drogach.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.05.2018, 15:07 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Raport Santander TFI: Polacy coraz więcej inwestują, ale ich cele i wartości warunkuje przynależność pokoleniowa PAP
Pozytywne emocje i dobra zabawa z jednej strony, rozsądne i przemyślane decyzje z drugiej. Polaków inwestujących swe środki na rynku cechuje, w zależności od daty urodzenia, cała gama odmiennych oczekiwań oraz celów. Banki i instytucje finansowe muszą uwzględniać tę różnorodność przy opracowywaniu produktów, usług i kanałów komunikacji odpowiednich dla każdego pokolenia klientów. Cel jest wspólny: wzrost liczby inwestorów indywidualnych, ponieważ w Polsce, patrząc na nasze PKB, inwestycji i inwestorów powinno być kilkakrotnie więcej - mówi Marcin Groniewski, prezes zarządu Santander TFI S.A.- 04.07.2025, 09:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Nowa biała księga poświęcona przyszłości płatności i powstaniu sieci płatniczych czwartej generacji
- 04.07.2025, 08:59
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Holcim Polska przejmuje nowoczesny zakład wełny skalnej i rozwija ofertę rozwiązań izolacyjnych
Holcim Polska ogłasza finalizację przejęcia nowoczesnego zakładu produkcyjnego zlokalizowanego w Wykrotach na Dolnym Śląsku, specjalizującego się w wytwarzaniu wełny skalnej. Przejęcie obejmuje również działalność dystrybucyjną prowadzoną na rynku krajowym i wybranych rynkach europejskich.- 04.07.2025, 08:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Holcim Polska
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ