Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SHENZHEN, Chiny, 23 maja 2018 r. /PRNewswire/ - Młoda, dynamiczna i innowacyjna e-marka smartfonów Honor ogłosiła dziś, że jej nowy model flagowy Honor 10 sprzedał się w ponad milionie egzemplarzy w zaledwie miesiąc po premierze w Chinach i tydzień po globalnej premierze w Londynie.
Rekordowy wynik sprzedaży osiągnięto na konkretnych rynkach, na których model Honor 10 jest dostępny do natychmiastowego zakupu po globalnej premierze, która miała miejsce 15 maja. W Wielkiej Brytanii model Honor 10 zyskał miano premierowego bestsellera w portalu Amazon UK w kategorii telefonów bez blokady. W Rosji ponad 500 fanów i klientów ustawiło się w kolejce przed sklepem Honor, by pomimo deszczu dostać najnowszy model.
Ponadto poziom sprzedaży modelu Honor 10 w pierwszym tygodniu po światowej premierze dwukrotnie przebił wynik modelu Honor 9. Na oficjalnej stronie firmy Honor Hihonor, czyli kolejnym kanale zakupów w sieci cały przygotowany zapas urządzeń został wyprzedany w pierwszym tygodniu we wszystkich pięciu krajach, w których telefon był dostępny, w tym w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech i Hiszpanii.
W najbliższych dniach i tygodniach model Honor 10 zostanie udostępniony w innych krajach i regionach, w tym w środkowej i wschodniej Europie, krajach skandynawskich i na Bliskim Wschodzie. Model zadebiutował także w tym tygodniu na kilku rynkach południowo-wschodnioazjatyckich, a sprzedaż wkrótce rozpocznie się także w Malezji, Tajlandii, Wietnamie i na Filipinach. Zapraszamy do śledzenia aktualizacji i odwiedzin na stronie Hihonor, gdzie można nabyć model Honor 10!
Podsumowanie funkcji modelu Honor 10:
Aparat AI 2.0
- 24 MP + 16 MP w tylnym aparacie, wsparcie przez niezależnie wbudowany procesor NPU i pierwszą w branży technologię semantycznej segmentacji obrazu;
- 24 MP w przednim aparacie ze wsparciem technologii AI 2.0.
Awangardowy projekt
- 15 warstw szkła 3D z tyłu, błyszczące kolory pod każdym kątem w świetle naturalnym i w cieniu;
- model Honor 10 daje konsumentom niesamowite połączenie kolorów: Phantom Blue i Phantom Green [1]; te dwa kultowe i przełomowe kolory powstały w Paris Aesthetics Center, gdzie kreatywność i entuzjazm inżynierów i projektantów firmy Honor weszła w życie.
Inne cechy
- Ultradźwiękowy czytnik odcisków palców z przodu pokryty szkłem
- Ekran FullView FHD+ 5,84 cala z wyświetlaczem 19:9 bez brzegów
- 4 GB RAM i 64 GB/128 GB ROM
- Honor SuperCharge [2] 5V/4.5 A z baterią 3400 mAh (wartość normalna)
- EMUI 8.1 na bazie systemu Android 8.1
O Honor
Firma Honor jest wiodącą e-marką należącą do grupy Huawei Group. Zgodnie ze sloganem „For the Brave" marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w internecie, które zapewniają nieporównywalną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka Honor wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.
Więcej informacji można znaleźć na stronie www.hihonor.com lub na profilach firmy Honor:
https://www.facebook.com/honorglobal/
https://twitter.com/Honorglobal
https://www.instagram.com/honorglobal/
https://www.youtube.com/honorglobal
[1] Model dostępny także w kolorach Midnight Black i Phantom Grey.
[2] Na bazie wyników testów w laboratorium Honor.
Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/695630/Honor_10_over_1M.jpg
Zdjęcie: https://mma.prnewswire.com/media/695631/Fans_Get_Hands_on_with_Honor_10.jpg
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.05.2018, 12:36 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |