Newsletter

Honor zaskakuje 150% poziomem wzrostu sprzedaży międzynarodowej w pierwszej połowie roku 2018

12.07.2018, 11:29aktualizacja: 12.07.2018, 11:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Najnowszy model flagowy Honor 10 wyposażony w sztuczną inteligencję w wersji 2.0 osiąga poziom 3 milionów sprzedanych egzemplarzy w ciągu trzech miesięcy.

Hongkong, 11 lipca 2018 r. /PRNewswire/ - Firma Honor, wiodąca e-marka smartfonów, opublikowała dziś wyniki finansowe ukazujące globalny wzrost Honor w pierwszej połowie roku 2018. Jednym z najlepszych wyników był wzrost międzynarodowej sprzedaży poza Chinami o 150% w porównaniu do tego samego okresu w ubiegłym roku. Ciągłe sukcesy w tym zakresie stanowią znaczący postęp firmy Honor w kierunku realizacji celu zajęcia miejsca wśród trzech największych marek urządzeń mobilnych w ciągu następnych pięciu lat.

Flagowy model marki Honor 10 jest jednym z głównych źródeł dobrych wyników. Ponad 3 miliony egzemplarzy urządzenia zostały sprzedane od chwili wprowadzenia go na rynek zaledwie kilka miesięcy temu. Zbierający pozytywne opinie model Honor 10 wyposażony jest w dwa innowacyjne rozwiązania: wiodący w branży aparat fotograficzny z podwójnym obiektywem wykorzystujący sztuczną inteligencję i przełomowy projekt wykorzystujący tylną, szklaną obudowę 3D z oszałamiającą powłoką optyczną w nanoskali. Poniżej znajdują się wybrane informacje na temat globalnego sukcesu modelu Honor 10.

- W Malezji model Honor 10 pobił rekord najlepiej sprzedającego się urządzenia w historii na stronie dużego sklepu internetowego Shopee.

- We Francji model Honor 10 zajął drugie miejsce pod względem sprzedaży online i szóste miejsce ogółem w sprzedaży detalicznej w przedziale cenowym 300 do 400 euro w maju.

- W Rosji model Honor 10 jest najlepiej sprzedającym się smartfonem w kategorii cenowej 25 000 do 30 000 rubli i zajmuje miejsce wśród czołowych 5 smartfonów na liście GfK Hitlist.

- W Niemczech model Honor 10 przekroczył poziom sprzedaży modelu Honor 9 o ponad 100%.

„W Honor z przyjemnością obserwujemy, jak nasze zaangażowanie w zakresie zapewniania niedoścignionych innowacji i satysfakcji użytkownika przy zachowaniu niskich kosztów zdobywa uznanie i spotyka się z tak dużym entuzjazmem ze strony użytkowników na całym świecie - skomentował George Zhao, prezes firmy Honor. - Nasze dobre wyniki na całym świecie w roku 2018 sprawiają, że jesteśmy w dobrej pozycji, aby zrealizować cel zajęcia miejsca w czołowej trójce międzynarodowych marek smartfonów w ciągu pięciu lat” - dodał prezes.

Dane na poziomie rynku potwierdzają, że marka Honor bije rekordy i zdobywa nowych fanów w różnych krajach. W maju tego roku marka Honor wyprzedziła Apple i zajęła drugie miejsce w Rosji wśród marek smartfonów pod względem poziomu sprzedaży, a w poprzednich 13 miesiącach zajmowała solidne trzecie miejsce. Marka jest najszybciej rosnącym sprzedawcą smartfonów w Indiach, gdzie poziom sprzedaży i przychodu wzrósł o 300% w pierwszej połowie 2018 r. Robiące wrażenie postępy miały miejsce także w Europie, gdzie poziom wzrostu sprzedaży w Wielkiej Brytanii przekroczył 200%, a w Hiszpanii - 500%.

Marka Honor nadal poszerza międzynarodowy zasięg, poszerzając portfel produktów w Azji Południowowschodniej, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Łacińskiej, a nowe debiuty rynkowe planowane są w Indonezji, Tajlandii, Wietnamie, Singapurze, Egipcie, Pakistanie, Meksyku, Kolumbii i na Filipinach.

Na krajowym rynku w Chinach marka Honor nadal zajmuje pierwsze miejsce wśród e-marek smartfonów. Jest przy tym jedynym producentem smartfonów, który znajduje się w czołowej piątce marek na rynku. Między styczniem a kwietniem roku 2018 marka Honor sprzedała 18,07 miliona egzemplarzy i zanotowała sprzedaż na poziomie 26,3 miliona RMB, jak donosi niezależna firma badawcza Sino Market Research. Siła i popularność marki zostały niedawno podkreślone w trakcie Festiwalu Zakupów 618 platformy JD.com, kiedy to marka Honor zajęła czołowe pozycje na wszystkich listach łącznego poziomu sprzedaży w trakcie okresu wyprzedaży między 1 a 18 czerwca, a także pobiła rekord sprzedaży w ciągu jednego dnia 18 czerwca.

O Honor

Firma Honor jest wiodącą e-marką smartfonów należącą do Huawei Group. Zgodnie ze sloganem "For the Brave" marka powstała w celu sprostania potrzebom pokolenia cyfrowego poprzez ofertę produktów zoptymalizowanych w internecie, które zapewniają nieporównywalną satysfakcję użytkownika, zachęcają do podejmowania działań, krzewią kreatywność i dodają młodym siły do realizacji marzeń. To właśnie w ten sposób marka Honor wyróżnia się na tle konkurencji, skupiając się na podkreślaniu własnej odwagi koniecznej do wypracowania nowego podejścia i podjęcia kroków niezbędnych do wprowadzenia na rynek najnowszych technologii i innowacyjnych rozwiązań.

Więcej informacji można znaleźć na stronie Honor www.hihonor.com lub na platformach:

https://www.facebook.com/honorglobal/

https://twitter.com/Honorglobal

https://www.instagram.com/honorglobal/

https://www.youtube.com/honorglobal

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/717202/Honor_3_million_sold_out.jpg

Źródło: Honor

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.07.2018, 11:29
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii