Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Brak danych o produkcie i czas potrzebny na ich pozyskanie generują koszty dla sklepu wielkopowierzchniowego oraz utrudniają pracę przedstawiciela handlowego. „Chcemy to zmienić, odzyskać ich czas. Dać narzędzie, które dostarczy dane, zwiększy sprzedaż i pozwoli na zmniejszenie obciążenia operacyjnego” - mówi Marcin Dąbrowski, CEO startupu. Surge Cloud (https://surgecloud.co/) wyposaży sklepy w inteligentne półki, witryny chłodnicze czy nawet chłodziarki. Umożliwią one w czasie rzeczywistym zbieranie takich danych jak udział i poziom dostępności produktu na półce, inwentaryzacja kategorii czy rotacja.
Różne wersje produktu
Rozwiązanie w postaci inteligentnej półki, wykorzystującej sensory informujące o zatowarowaniu (z ang. OOS; out of shelf) może znacznie wpłynąć na redukcję strat w sprzedaży oraz poprawienie wydajności ekspozycji produktu (rynek handlu zbliża się do nasycenia, ważniejsze jest uzyskanie dobrej marży na dotychczasowej działalności, niż realizowanie tylko ekspansji ). Surge Cloud przygotowuje także (dla branży napojów i alkoholi) specjalne produkty: witryny chłodnicze i chłodziarki z systemem zbierania danych. "Jeżeli producent napojów posiada 40 tysięcy własnych lodówek w terenie, to koszty kontroli tego, czy ktoś nie trzyma w nich innych produktów są absurdalne. Zazwyczaj jest to kilka wizyt w miesiącu w każdym z tych punktów. A można to zastąpić odpowiednim rozwiązaniem IoT” - mówi Tomasz Stępiński-Ustasiak, kierownik Wydziału Integracji Rozwiązań Mobilnych IoT i Zaawansowanych Technologii Integrated Soultions (https://www.integratedsolutions.pl/pl/).
Pilotaż inteligentnej półki obejmie wszystkie formaty sklepów obecne na rynku (od tzw. convenience, po hipermarkety). Głównym inwestorem spółki w 2018 roku został Dawid Urban, założyciel Chic Group.
Źródło informacji: Surge Cloud
UWAGA: Za materiał opublikowany przez Centrum Prasowe PAP odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. (Centrum Prasowe)
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 12.07.2018, 16:31 |
Źródło informacji | Surge Cloud |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT